Haha ja, dat was best coolwrote:Wij stonden gewoon al uren naast elkaar op Reset zonder dat we het doorhadden van elkaar
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Heldig was dat.. Toen zat ik nog in mn "zonnebrillen fase" xD
wrote:Heldig was dat.. Toen zat ik nog in mn "zonnebrillen fase" xD
Fuck zonnebrillen
Tenzij je oogjes naar binnen draaien.
Da's niet cool.
-
T
Onze ontmoeting was ook echt epic Olijf op XQ toen 
Ja, dat was ook cool jawrote:Onze ontmoeting was ook echt epic Olijf op XQ toen
Maar laten we weer on topic gaan
-
T
Inderdaad die wordt een beetje tewrote:Ja, dat was ook cool jawrote:Onze ontmoeting was ook echt epic Olijf op XQ toen
Maar laten we weer on topic gaan
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017

Voor de geinteresseerden: ik is rechts
Was jij met Michiel?wrote:
-
G
waarom die maiskolf?? 
Of bedoel je Michel, die liep ook met een maïskolf...wrote:Was jij met Michiel?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
niet met hun in de bus maar ben hele avond bij hun geweest jawrote:Was jij met Michiel?wrote:[img].jpg[/img]
Nee, dat is echt Michiel hahawrote:Of bedoel je Michel, die liep ook met een maïskolf...wrote:Was jij met Michiel?
Ben ik jou dan niet meerdere keren tegengekomen?wrote: niet met hun in de bus maar ben hele avond bij hun geweest ja
Ik ben Didier, Michiel en Gino etc. echt meerdere keren tegengekomen!
Jippieeewrote:Yesssiewrote:Ja, het was erg gezelligNiet op de meeting zelf geweest, maar later in de nacht meerdere ontmoet
Waar kwamen al die verneukende maïskolfen dan vandaan??wrote:Nee, dat is echt Michiel haha
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Zou kunnen, mij is niks opgevallen.wrote:Nee, dat is echt Michiel hahawrote:Of bedoel je Michel, die liep ook met een maïskolf...wrote:Was jij met Michiel?Ben ik jou dan niet meerdere keren tegengekomen?wrote: niet met hun in de bus maar ben hele avond bij hun geweest ja
Ik ben Didier, Michiel en Gino etc. echt meerdere keren tegengekomen!
Leuke meeting. Veel nieuwe mensen ontmoet, zal vast niet alle namen onthouden, maar ik zal proberen wat vaker weer bij meetings te zijn
Ook nog ff heerlijk hard gegaan met Kswoosh
Dat was echt ff een paar nummers lang non stop vol gas raggen 
Blunder was wel dat ik echt gewoon vet lang naast delcone heb gestaan en ik dacht, wat lijkt die jongen verekte veel op m, maar 2 dagen eerder vertelde hij dat hij niet ging dus ik dacht dat kan gewoon hem niet zijn
Bleek m dus wel te zijn...
Mja wel leuke meeting, volgens mij domineerde hardtraxx die bunker voorin tijdens het tillt gedeelte
Blunder was wel dat ik echt gewoon vet lang naast delcone heb gestaan en ik dacht, wat lijkt die jongen verekte veel op m, maar 2 dagen eerder vertelde hij dat hij niet ging dus ik dacht dat kan gewoon hem niet zijn
Mja wel leuke meeting, volgens mij domineerde hardtraxx die bunker voorin tijdens het tillt gedeelte
-
G
Jaaah! daar is ie danwrote:Leuke meeting. Veel nieuwe mensen ontmoet, zal vast niet alle namen onthouden, maar ik zal proberen wat vaker weer bij meetings te zijnOok nog ff heerlijk hard gegaan met Kswoosh
Dat was echt ff een paar nummers lang non stop vol gas raggen
ik weet nog: Bulldozer Project - Arise (Zany & The Beholder Remix), oooooooooooooooh wat moest ik toen ff snoeihard stampen! heeeeerlijk nummer!
en ofc nog success met je studio
het was zeker gezellig
Autoparkeerplaats was in een Maisveldwrote:Waar kwamen al die verneukende maïskolfen dan vandaan??wrote:Nee, dat is echt Michiel haha
Lees ik nou net in het fototopic dat er een spacebos was waar je kon krikken? 
Dan heb je ook vet lang bij mij gestaan, want ik stond daar de hele tijd naast haha. Ik heb wel veel gezien inderdaad en een paar ook even aangesproken. Enkelen zaten bij mij ook al in de bus, zoals Nando, Hoofdcoach, Mr. Lellebel etc.wrote: Blunder was wel dat ik echt gewoon vet lang naast delcone heb gestaan en ik dacht, wat lijkt die jongen verekte veel op m, maar 2 dagen eerder vertelde hij dat hij niet ging dus ik dacht dat kan gewoon hem niet zijnBleek m dus wel te zijn...
Ja maar mij verdomme nietwrote:Mhuhahaha ik heb er weer zoveel van hier gezien zonder dat ze door hadden dat ik het was.
Dankje! Ik ben op deze manier van 10.00 bij Digital Punk t/m Einde van Ran-D in de Hangar zo bezig geweest! Daarna was ik helemaal verrot! Eventjes gezeten, wat house gezien en bij PRSPCT gestaan en vervolgens laatste beetje energie op de mainstage eruit gegooidwrote:wrote:Heb niemand van Hardtraxx gezienHeb al teveel meetings en sets die ik wil zien
![]()
View on YouTube
En toch was ik weer aanwezig
Lekker bezig Rico
Partyvriendin van ons en die is daar idd redelijk aan het herkauwenwrote:dat vrouwke naast Foxbuster is lekker aan het schaatsen
Jij, bent echt grooooooot.wrote: Ja maar mij verdomme niet
-
G
lekker hoorwrote:Dankje! Ik ben op deze manier van 10.00 bij Digital Punk t/m Einde van Ran-D in de Hangar zo bezig geweest! Daarna was ik helemaal verrot! Eventjes gezeten, wat house gezien en bij PRSPCT gestaan en vervolgens laatste beetje energie op de mainstage eruit gegooid![]()
volgende keer ook maar naar de meeting komen dan