Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hallo partylovers en lieverds!

Nu ben ik al sinds Ten Years of Q-dance begonnen het maken van shirts! In sommige van de shirts heeft best wat werk en tijd gezeten!

Nu heb op het allerlaatste moment een leuk idee voor defQon 1 gekregen! xd Ik zal het idee hier posten en als ik nog tijd heb ivm tijdgebrek ook nog VOOR defQon 1 een foto!

Er werd op dit forum al eens eerder aan mij gevraagd of ik misschien geinteresseerd was om shirts te maken voor verschillende festivals! Maar aan mijn creativiteit komt soms ook een einde en het is niet altijd even makkelijk om een leuk / idee / design te maken! Dus jullie input is ook welkom...

De shirts die ik de afgelopen tijd heb gemaakt (final versies)

Ten Years of Q-dance - FRONT
Het front is van Sound of Q-dance ; World Tour met daarin Ten Years of Q-dance en mijn nickname

Afbeelding

Ten Years of Q-dance - BACK
As a real partylover I have been to inQoming events like seQtion, where they play resurrecQted HouseQlassics InQontrol by DJ's from all over the world! Q-Base and Q-Beach aQtivated my Sound of Q-dance, which a real partylover can only hear due to the teQnology and Qrimetimes like Qountdown! Also I have been in Qontact with astonishing and Dominating festivals that blew my mind to a Qlimax! The coming years will fly by like a Qlubtempo and I will be again part of defQon 1, the Qontinent that always brings you X-Qlusive music! Q-dance knows how to put the HARDER STYLES on the map!

Afbeelding


Hysteria Outdoor 2010 - FRONT
Het origineel was RAGGEN RAMMEN BEUKEN KNALLEN SNOEIEN MAAIEN in deze kleur

Afbeelding

Hysteria Outdoor 2010 - BACK
Het origineel was RAGGEN RAMMEN BEUKEN KNALLEN SNOEIEN MAAIEN in deze kleur inclusief nickname in de nek

Afbeelding

Q-dance FUSION 2010 - FRONT
Motherfuckers get ready for some fucking Fusion of Sound BOOM!
http://www.youtube.com/watch?v=ci4-o_6-pe0#t=5m28s

Afbeelding

Q-dance FUSION 2010 - FRONT
Nickname met Zany zijn kop ;D (HELD)

Afbeelding

Qlimax 2010 - FRONT Uitgevoerd door 80 man
Stuiteren en springen doe ik heel rap, het geheim van mijn kracht zit in gummiebessensap

Afbeelding

Qlimax 2010 - BACK
Flakkee gaat los op Qlimax, HYVESTEKEN Losmetflakkee!

Afbeelding

Intents Festival 2011 - FRONT
Het originele RAGGEN ETC shirt laten herdrukken in het wit voor de zomer en de hitte

Afbeelding

Intents Festival 2011 - BACK
Het originele RAGGEN ETC shirt laten herdrukken in het wit voor de zomer en de hitte

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

defQon 1 2011 ; Thema FACEBOOK
Afbeelding

defQon 1 2011 ; Thema FACEBOOK
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Foxbuster schreef:
De shirts die ik de afgelopen tijd heb gemaakt (final versies)


ik zie niks?
EDIT: nu wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 19:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kun je ook shirts maken van artiesten of zit je dan met rechten enzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is gewoon leuk om met je eigen shirts rond te hobbelen! Al zoveel respects voor dat RAGGEN etc shirt gekregen! Je had trouwens de koppen van wause mensen moeten zien die probeerden mijn Ten Years of Q-dance BACK te lezen haha xd

Pommer schreef:
Kun je ook shirts maken van artiesten of zit je dan met rechten enzo?

Ik denk niet dat er moeilijk gedaan wordt als je met eigen creaties rond gaat lopen mbt organisaties of artiesten! Het is tenslotte reclame en BTW wie zal dat controleren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 19:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat raggen maaien snoeien etc shirt is legendarisch natuurlijk. Als ik dat shirt zie weet ik ook gelijk hoe laat het is :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Maak is wat moois van bepaalde artiesten/releases dan :P
Ik wilde bijv. een Make Raw Not War shirtje kopen maar die vond ik maar saai, dus als jij het beter kan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:07 
 

Pommer schreef:
Maak is wat moois dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb voor defQon 2010 een thema gekozen, namelijk FACEBOOK! :D

Het is tegenwoordig zo'n hype! Bijna op elke site is er wel een link door richting FACEBOOK, dus daar heb ik dit keer iets mee gedaan :P


FRONT
Q-dance logo met daaronder een duimpje en Vind ik leuk als BUTTON

BACK
FISTFUCKBUTTON FISTFUCKLOGO FISTFUCKDUIM met daaronder Fistfuck helps you connect and share with the people in your life

Afbeelding

of

Ik vind JOUWFACE leuk! met eronder in het klein Wat vind jij van je eigen face?

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:27 
 
Hardtraxx Veteran

Is het ook mogelijk om eerder ontwerp van jou te kopen op een shirt zeg maar? Ik vind dat raggen, beuken etc shirt echt zo gruwelijk vet!

En hoeveel zou dat dan eventueel kosten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het leek me leuk om origineel te blijven, maar het RAGGEN ETC shirt wordt zo vaak naar gevraagd, dat ik hem eventueel wel een keer goed wil laten drukken voor meerdere mensen.


Bij grote oplages moet het dan mij alleen niet te moeilijk gemaakt worden en dan bedoel ik eigen shirts opsturen enzo... De kwaliteit van de shirts is goed, maar het is natuurlijk geen topkwaliteit, vind de mouwen bijvoorbeeld wat kort! De maten kloppen gewoon en die weet iedereen natuurlijk zelf het beste.

Als de afname groot genoeg is, wil ik misschien een tijdje namen en maten verzamelen en dan één keer een grote hoeveelheid shirts laten maken. De mogelijkheid met je nickname achterop is dan aanwezig. Kosten per shirt NOTK


Zal het in overweging nemen

Welk ontwerp van FACEBOOK vinden jullie leuker als achterkant?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat witte RAGGEN shirt :love: die wil ik echt hebben hebben hebbennnnn
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:42 
 

@Fox: als ie zo populair is, zet em dan op Spreadshirt, veel handiger :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoals ze bij ons altijd zeggen ; Dat bepaal ik lekker zelf WEL xd Zal het eens overwegen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 21:28 
 

Foxbuster schreef:
Zoals ze bij ons altijd zeggen ; Dat bepaal ik lekker zelf WEL xd Zal het eens overwegen ;)

Je moet niks hoor, maar het lijkt me gewoon een stuk handiger voor jou. Hoef je niet alles zelf te regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vraag me alleen af hoe het dan zit met het ontwerp? Moet ik die dan opsturen? Digitaal neem ik aan :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Foxbuster schreef:
Ik vraag me alleen af hoe het dan zit met het ontwerp? Moet ik die dan opsturen? Digitaal neem ik aan :whistle:


Kan je gewoon uploaden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Foxbuster schreef:
Ik vraag me alleen af hoe het dan zit met het ontwerp? Moet ik die dan opsturen? Digitaal neem ik aan :whistle:


Kan je gewoon uploaden?

De ontwerpen heb ik niet in bezit, die liggen bij het bedrijf waar ik het heb laten maken! Ik kom met ideeen en lettertypen, die zoeken we dan bij elkaar en alles ligt dus nog bij dat bedrijf haha xd


De shirts kun je makkelijk namaken, maar ik ben zelf niet snel tevreden! Het Q-dance shirt heb ik bijvoorbeeld drie versies van liggen en het lettertype van RAGGEN etc zijn we bijna een uur mee bezig geweest om de juiste te vinden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 21:42 
 

Rawbin schreef:
Foxbuster schreef:
Ik vraag me alleen af hoe het dan zit met het ontwerp? Moet ik die dan opsturen? Digitaal neem ik aan :whistle:

Kan je gewoon uploaden?

Idd, gewoon uploaden

Foxbuster schreef:
De ontwerpen heb ik niet in bezit, die liggen bij het bedrijf waar ik het heb laten maken! Ik kom met ideeen en lettertypen, die zoeken we dan bij elkaar en alles ligt dus nog bij dat bedrijf haha xd

Dus ontwerp jij ze eigenlijk helemaal niet?

Foxbuster schreef:
Ik ben zelf niet snel tevreden! En het lettertype van RAGGEN etc zijn we bijna een uur mee bezig geweest om de juiste te vinden :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 21:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sorry maar ik vind de shirts niet bepaald mooi. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 21:49 
 
Artiest

raggen rammen shirt is best komisch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAGGEN RAMMEN BEUKEN KNALLEN SNOEIEN MAAIEN shirt lijkt me toch niet erg moeilijk om na te maken.
Ik herken alleen de font zo snel niet :P edit: Ik heb hem ook niet maar is zo gemaakt opzich :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 22:04 
 

mrazura schreef:
RAGGEN RAMMEN BEUKEN KNALLEN SNOEIEN MAAIEN shirt lijkt me toch niet erg moeilijk om na te maken.
Ik herken alleen de font zo snel niet :P edit: Ik heb hem ook niet maar is zo gemaakt opzich :D

IMPACT ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
mrazura schreef:
RAGGEN RAMMEN BEUKEN KNALLEN SNOEIEN MAAIEN shirt lijkt me toch niet erg moeilijk om na te maken.
Ik herken alleen de font zo snel niet :P edit: Ik heb hem ook niet maar is zo gemaakt opzich :D

IMPACT ja :P


Zucht wist wel dat jij de 1e reactie zou maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 22:11 
 

mrazura schreef:
Zucht wist wel dat jij de 1e reactie zou maken :D

Die is ook niet zo heel moeilijk te raden xd
Impact is het meest used and abused caps-only lettertype dat er bestaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
mrazura schreef:
Zucht wist wel dat jij de 1e reactie zou maken :D

Die is ook niet zo heel moeilijk te raden xd
Impact is het meest used and abused caps-only lettertype dat er bestaat xd

LOL, dat is alles behalve IMPACT haha :D We hebben hem op het internet tussen de fonts gevonden, ik weet de naam niet meer ;) IMPACT lijkt er veel op, maar dat is hem niet... Zit niet in het standaardpakket...

Niet dat het boeiend is, maar ik was op zoek naar dat bepaalde lettertype en impact ziet er niet uit :/

Hidden Source schreef:
Sorry maar ik vind de shirts niet bepaald mooi. :p

Dat mag jij vinden, daar is het een forum voor ;)
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic