Hallo partylovers en lieverds!
Nu ben ik al sinds Ten Years of Q-dance begonnen het maken van shirts! In sommige van de shirts heeft best wat werk en tijd gezeten!
Nu heb op het allerlaatste moment een leuk idee voor defQon 1 gekregen!
Ik zal het idee hier posten en als ik nog tijd heb ivm tijdgebrek ook nog VOOR defQon 1 een foto!
Er werd op dit forum al eens eerder aan mij gevraagd of ik misschien geinteresseerd was om shirts te maken voor verschillende festivals! Maar aan mijn creativiteit komt soms ook een einde en het is niet altijd even makkelijk om een leuk / idee / design te maken! Dus jullie input is ook welkom...
De shirts die ik de afgelopen tijd heb gemaakt (final versies)
Ten Years of Q-dance - FRONT
Het front is van Sound of Q-dance ; World Tour met daarin Ten Years of Q-dance en mijn nickname

Ten Years of Q-dance - BACK
As a real partylover I have been to inQoming events like seQtion, where they play resurrecQted HouseQlassics InQontrol by DJ's from all over the world! Q-Base and Q-Beach aQtivated my Sound of Q-dance, which a real partylover can only hear due to the teQnology and Qrimetimes like Qountdown! Also I have been in Qontact with astonishing and Dominating festivals that blew my mind to a Qlimax! The coming years will fly by like a Qlubtempo and I will be again part of defQon 1, the Qontinent that always brings you X-Qlusive music! Q-dance knows how to put the HARDER STYLES on the map!

Hysteria Outdoor 2010 - FRONT
Het origineel was RAGGEN RAMMEN BEUKEN KNALLEN SNOEIEN MAAIEN in deze kleur

Hysteria Outdoor 2010 - BACK
Het origineel was RAGGEN RAMMEN BEUKEN KNALLEN SNOEIEN MAAIEN in deze kleur inclusief nickname in de nek

Q-dance FUSION 2010 - FRONT
Motherfuckers get ready for some fucking Fusion of Sound BOOM!
View on YouTube

Nickname met Zany zijn kop ;D (HELD)

Qlimax 2010 - FRONT Uitgevoerd door 80 man
Stuiteren en springen doe ik heel rap, het geheim van mijn kracht zit in gummiebessensap

Qlimax 2010 - BACK
Flakkee gaat los op Qlimax, HYVESTEKEN Losmetflakkee!

Intents Festival 2011 - FRONT
Het originele RAGGEN ETC shirt laten herdrukken in het wit voor de zomer en de hitte

Intents Festival 2011 - BACK
Het originele RAGGEN ETC shirt laten herdrukken in het wit voor de zomer en de hitte

defQon 1 2011 ; Thema FACEBOOK

Nu ben ik al sinds Ten Years of Q-dance begonnen het maken van shirts! In sommige van de shirts heeft best wat werk en tijd gezeten!
Nu heb op het allerlaatste moment een leuk idee voor defQon 1 gekregen!
Er werd op dit forum al eens eerder aan mij gevraagd of ik misschien geinteresseerd was om shirts te maken voor verschillende festivals! Maar aan mijn creativiteit komt soms ook een einde en het is niet altijd even makkelijk om een leuk / idee / design te maken! Dus jullie input is ook welkom...
De shirts die ik de afgelopen tijd heb gemaakt (final versies)
Ten Years of Q-dance - FRONT
Het front is van Sound of Q-dance ; World Tour met daarin Ten Years of Q-dance en mijn nickname

Ten Years of Q-dance - BACK
As a real partylover I have been to inQoming events like seQtion, where they play resurrecQted HouseQlassics InQontrol by DJ's from all over the world! Q-Base and Q-Beach aQtivated my Sound of Q-dance, which a real partylover can only hear due to the teQnology and Qrimetimes like Qountdown! Also I have been in Qontact with astonishing and Dominating festivals that blew my mind to a Qlimax! The coming years will fly by like a Qlubtempo and I will be again part of defQon 1, the Qontinent that always brings you X-Qlusive music! Q-dance knows how to put the HARDER STYLES on the map!

Hysteria Outdoor 2010 - FRONT
Het origineel was RAGGEN RAMMEN BEUKEN KNALLEN SNOEIEN MAAIEN in deze kleur

Hysteria Outdoor 2010 - BACK
Het origineel was RAGGEN RAMMEN BEUKEN KNALLEN SNOEIEN MAAIEN in deze kleur inclusief nickname in de nek

Motherfuckers get ready for some fucking Fusion of Sound BOOM!
View on YouTube

Nickname met Zany zijn kop ;D (HELD)

Qlimax 2010 - FRONT Uitgevoerd door 80 man
Stuiteren en springen doe ik heel rap, het geheim van mijn kracht zit in gummiebessensap

Qlimax 2010 - BACK
Flakkee gaat los op Qlimax, HYVESTEKEN Losmetflakkee!

Intents Festival 2011 - FRONT

Intents Festival 2011 - BACK

Last edited by Foxbuster on , edited 16 times in total.