Bijna kale ja 
View on YouTube
En toch was ik weer aanwezig
Ik kwam jou en Hent-Jan nog tegen op de Open Air toen ik even ging eten/rustenwrote:Ja, het was erg gezelligNiet op de meeting zelf geweest, maar later in de nacht meerdere ontmoet
Kloptwrote:Ik kwam jou en Henk-Jan nog tegen op de Open Air toen ik even ging eten/rustenwrote:Ja, het was erg gezelligNiet op de meeting zelf geweest, maar later in de nacht meerdere ontmoet
Yesssiewrote:Ja, het was erg gezelligNiet op de meeting zelf geweest, maar later in de nacht meerdere ontmoet
wrote:Heb niemand van Hardtraxx gezienHeb al teveel meetings en sets die ik wil zien
![]()
View on YouTube
En toch was ik weer aanwezig
Jou heb ik toch ook nog even gesproken?wrote:Yesssiewrote:Ja, het was erg gezelligNiet op de meeting zelf geweest, maar later in de nacht meerdere ontmoet
Zoiets staat mij wel bij ja!wrote:Jou heb ik toch ook nog even gesproken?wrote:Yesssiewrote:Ja, het was erg gezelligNiet op de meeting zelf geweest, maar later in de nacht meerdere ontmoet
Gruwelijk fijnwrote:Ja, vreselijkwrote:Waren het mooie meiden?wrote:Daan, ik moet wel zeggen dat ik ALLES heb gedaan om Willy weer bij jou terug te krijgen.
Op een gegeven moment kwamen er 2 meisjes naar mij toe die vroegen of ze Willy mochten hebben in ruil voor 2 naaktfoto's van die meisjes.
Heb nee gezegd![]()
Dus én geen naaktfoto's, én (uiteindelijk) ook geen Willy meer![]()
wat?wrote:Mhuhahaha ik heb er weer zoveel van hier gezien zonder dat ze door hadden dat ik het was.
Onze ontmoeting aan het begin was wel weer ff heerlijkwrote:Mhuhahaha ik heb er weer zoveel van hier gezien zonder dat ze door hadden dat ik het was.
Ik zou het niet eens wetenwrote:Mhuhahaha ik heb er weer zoveel van hier gezien zonder dat ze door hadden dat ik het was.
Die valt sowieso niet te missenwrote:Ik zou het niet eens wetenwrote:Mhuhahaha ik heb er weer zoveel van hier gezien zonder dat ze door hadden dat ik het was.
Ik herken de meeste niet eens, die herkennen mij meestal.
Behalve Rik, die heb ik dit keer aangesproken
Die viel dit keer niet te missen
wrote:Die valt sowieso niet te missenwrote:Ik zou het niet eens wetenwrote:Mhuhahaha ik heb er weer zoveel van hier gezien zonder dat ze door hadden dat ik het was.
Behalve Rik, die heb ik dit keer aangesproken
Die viel dit keer niet te missen
bij B-Front ook, wij stonden met zn allen een beetje in het midden daar, en ik zag hem gewoon staan helemaal vanaf daar, terwijl hij linksvooraan stond
Die was zeker goed jawrote:Onze ontmoeting aan het begin was wel weer ff heerlijkwrote:Mhuhahaha ik heb er weer zoveel van hier gezien zonder dat ze door hadden dat ik het was.
Correct, je bent mij twee keer straal voorbij gelopenwrote:Ik zou het niet eens wetenwrote:Mhuhahaha ik heb er weer zoveel van hier gezien zonder dat ze door hadden dat ik het was.
Haha serieus?wrote:Correct, je bent mij twee keer straal voorbij gelopenwrote:Ik zou het niet eens wetenwrote:Mhuhahaha ik heb er weer zoveel van hier gezien zonder dat ze door hadden dat ik het was.
Ik herken de meeste niet eens, die herkennen mij meestal.Met je blauwe shirt en hoed (kan je PF foto niet zien trouwens dus ik ga ik nog steeds vanuit dat jij het was). Bij Free Festival hetzelfde verhaal, zeker een kwartier naast de hele groep gestaan, zonder dat iemand me herkende. Heerlijk.
Ook een hele hoop wel gesproken trouwens, maar die gaan al wat langer mee hier.
wrote:Ja serieus
Ben hier wel actief maar eigenlijk gestopt met meetings. Was elk feest 50% van de tijd opzoek naar mensen, zo zonde hahaha. Gebruik dat nu liever om actief te raggen! Maar als iemand me herkent zal ik niet ontkennen dat ik het ben haha.