ik weet nog dat ik eerst dacht dat jij BurnSoldier waswrote:Swoosh heel even gesproken, olijf en wesskeej gezien, verder niet zo opgelet ofzo
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
G
Hij stond iets verder achter onswrote:Hoe zie jij eruit dan?wrote:Ik stond toch voor jou :p ging ook wel hard los al zeg ik het zelf. Maar kan ook niet meer normaal lopen nuwrote:Nee, vond het echt niet meevallen. Heb erg weinig mensen gezien die hard gingen, behalve mijn eigen groepje zag ik niemand losgaan.
Heb zelf ook veel stilgestaan hoor, maar bij B-Front toch ff de laatste beetjes er uit geperst.
Ik heb niet zoveel nieuwe mensen ontmoet volgens mij, alleen JefQ, Klos, Jurheinen & Pete volgens mij, of ik ben het ff vergeten. Ojah en de vriendin van Olijfboompje
was een heerlijk feestje.
hoop gelachen en veel hardtraxxers gezien.
Wat ging het goed hard los in de tilt/ a2
lopen kan ik niet meer!!!!

hoop gelachen en veel hardtraxxers gezien.
Wat ging het goed hard los in de tilt/ a2
lopen kan ik niet meer!!!!
De meeste wel weer gezien, was gezellig 
Daan, ik moet wel zeggen dat ik ALLES heb gedaan om Willy weer bij jou terug te krijgen.
Op een gegeven moment kwamen er 2 meisjes naar mij toe die vroegen of ze Willy mochten hebben in ruil voor 2 naaktfoto's van die meisjes.
Heb nee gezegd
Dus én geen naaktfoto's, én (uiteindelijk) ook geen Willy meer

Op een gegeven moment kwamen er 2 meisjes naar mij toe die vroegen of ze Willy mochten hebben in ruil voor 2 naaktfoto's van die meisjes.
Heb nee gezegd
Dus én geen naaktfoto's, én (uiteindelijk) ook geen Willy meer
-
T
Waren het mooie meiden?wrote:Daan, ik moet wel zeggen dat ik ALLES heb gedaan om Willy weer bij jou terug te krijgen.
Heb nee gezegd![]()
Dus én geen naaktfoto's, én (uiteindelijk) ook geen Willy meer![]()
wrote: Timothy21.
Hahaha kwam 'm ook tegen maar veels te ver van de dichtsbijzijnde bar..Rossum (Nee, ik ga je bier niet betalen).
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Heb ik jou ook gesproken dan?wrote:Hij stond iets verder achter onswrote:Hoe zie jij eruit dan?
Ik heb niet zoveel nieuwe mensen ontmoet volgens mij, alleen JefQ, Klos, Jurheinen & Pete volgens mij, of ik ben het ff vergeten. Ojah en de vriendin van Olijfboompje
En inderdaad ik stond bij Daveytl en mijn eigen groep met Fusion shirt aan en kort haar..
Jah er zijn wel meer mensen met een fusion shirt & kort haar
, heb je geen foto ofzo?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Ja binnenkort, sta op 1 foto, moet nog ff wachten tot hij online komt
Oke, maar had je mij wel gezien dan? (mss herkenning door foto's ofzo) Ik stond daar ook het laatste half uur ongeveer. Had je wel ff willen ontmoeten eigenlijk 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Waar is onze foto Swoosh?wrote:ik weet nog dat ik eerst dacht dat jij BurnSoldier waswrote:Swoosh heel even gesproken, olijf en wesskeej gezien, verder niet zo opgelet ofzonamelijk lijken een beetje op elkaar... allebei met vuur
Ja was mooiwrote:Leuke meeting! Ook best veel mensen van ht gesproken zoals:
banaanslak
kswoosh
nando
el-mare
weskeej
Nog zeker maar maar daar weet ik even de naam niet meer van.
Met Kswoosh nog lekker veel gestampt en ook met el mare ff een goed feesie gebouwd!
Volgend jaar zeker weer!
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Ik heb volgens mij nog een heel gesprek met jou gevoerd of je bril of niet? 
Volgens mij heb ik jou ook nog gesprokenwrote:Leuke meeting! Ook best veel mensen van ht gesproken zoals:
banaanslak
kswoosh
nando
el-mare
weskeej
Nog zeker maar maar daar weet ik even de naam niet meer van.
Met Kswoosh nog lekker veel gestampt en ook met el mare ff een goed feesie gebouwd!
Volgend jaar zeker weer!
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Ik ben dit, op 0:06 ongeveer, rechts met Fusion shirt duswrote:Oke, maar had je mij wel gezien dan? (mss herkenning door foto's ofzo) Ik stond daar ook het laatste half uur ongeveer. Had je wel ff willen ontmoeten eigenlijk
View on YouTube
Last edited by PierrePruuk on , edited 1 time in total.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Haha goeiemorgeee
Haha ik sta wel op de foto
Njaa heb paar mensen wel gesproken, lang niet van iedereen de naam onthouden
Maarja, wat wil je als je zoveel namen op 1 avond hoort
Trouwens 1e keer dat ik ook werkelijk een meeting heb meegemaakt, normaal vergeet ik het en sta ik bij een andere stage
Njaa heb paar mensen wel gesproken, lang niet van iedereen de naam onthouden
Trouwens 1e keer dat ik ook werkelijk een meeting heb meegemaakt, normaal vergeet ik het en sta ik bij een andere stage
Je was niet de enige die dextro nodig had zeg.. Heb m'n hele rolletje uit moeten delen haha! Gebeurt niet vaakwrote: Het einde was ook het enige moment dat ik los kon gaan. Thnx to the dextro van Squirrie![]()
Ja, vreselijkwrote:Waren het mooie meiden?wrote:Daan, ik moet wel zeggen dat ik ALLES heb gedaan om Willy weer bij jou terug te krijgen.
Heb nee gezegd![]()
Dus én geen naaktfoto's, én (uiteindelijk) ook geen Willy meer![]()
-
E
jongens, leer nou ns dat willy rubber is. plastic. gemaakt van aardolie.
een stuk milieuvervuiling
En wat wil je nu zeggen??wrote:jongens, leer nou ns dat willy rubber is. plastic. gemaakt van aardolie.
EN WIL JIJ AUB NOOIT MEER OVER WILLY PRATEN ALS EEN 'STUK RUBBER'!?!?
-
E
Biologisch afbreekbaar PET om Willy te maken.
goed voor het milieu en niet vervuilend!
goed voor het milieu en niet vervuilend!
Die kale?wrote:Ik ben dit, op 0:06 ongeveer, rechts met Fusion shirt duswrote:Oke, maar had je mij wel gezien dan? (mss herkenning door foto's ofzo) Ik stond daar ook het laatste half uur ongeveer. Had je wel ff willen ontmoeten eigenlijk
View on YouTube
Ik weet niet, komt niet 1,2,3 in me op dat ik je gezien heb.
Noujah volgende keer dan maar