Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat helemaal goed komen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MRTN schreef:
Heren, ik zal waarschijnlijk ook wel een voorstel ronden moeten doen straks gok ik.. weinig die mij kennen :thumbdown:

tot vanavond :evil:

gewoon gratis ijsjes uitdelen,moet je s opletten hoeveel mensen je dan kennen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:16 
 

pecola-tje schreef:
MRTN schreef:
Heren, ik zal waarschijnlijk ook wel een voorstel ronden moeten doen straks gok ik.. weinig die mij kennen :thumbdown:

tot vanavond :evil:

gewoon gratis ijsjes uitdelen,moet je s opletten hoeveel mensen je dan kennen :P

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha die HT'ers zijn gewoon allemaal materialisten, zo zie je maar weer :evil:
@Swooshy swoosh :P, kon je dat shirt niet gewoon in de Q store kopen? Hij komt me namelijk erg bekend voor ;)
Zullen vast mensen zijn die hem dan wel hebben, of ze hem dan ook aandoen geen idee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben onderweg naar het voetballen. Moet helaas toekijken vanwege een blessure maar heb zin in vanavond.
Ik ben te herkennen aan een lange spijkerbroek, streepjes t-shirt(als het koud is een blauwe trui) en loop op krukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:21 
 

Sunrise8 schreef:
Haha die HT'ers zijn gewoon allemaal materialisten, zo zie je maar weer :evil:
@Swooshy swoosh :P, kon je dat shirt niet gewoon in de Q store kopen? Hij komt me namelijk erg bekend voor ;)
Zullen vast mensen zijn die hem dan wel hebben, of ze hem dan ook aandoen geen idee :)

nee, zelf gemaakt xd
kijk maar:
off-topic/in-qontrol-shirt-wip-t6071.html
en
aanbod/in-qontrol-t-shirt-t6839.html
en ik heb em op mijn verkoop aaccount staan en weet zeker dat ie niet verkocht is :P omdat ik dat te zien krijg.
QDance had wel shirts die er vaag op leken, maar niet deze combi van de gekleure planeet en de text
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom iedereen wel tegen, vanaf half 7 sta ik (hopelijk, als 't verkeer mee zit) bij Solutio & The I's. En verder ook nog wel hele tijd bij Tillt denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kom goed jongeuh! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 13:07 
 

G1LL schreef:
Ik kom iedereen wel tegen, vanaf half 7 sta ik (hopelijk, als 't verkeer mee zit) bij Solutio & The I's. En verder ook nog wel hele tijd bij Tillt denk ik.

dan kom ik jou ook nog wel tegen sowieso :P


oh en dankzij mij komt biscuit nu ook naar qbase en de meeting :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 13:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
G1LL schreef:
Ik kom iedereen wel tegen, vanaf half 7 sta ik (hopelijk, als 't verkeer mee zit) bij Solutio & The I's. En verder ook nog wel hele tijd bij Tillt denk ik.

dan kom ik jou ook nog wel tegen sowieso :P


oh en dankzij mij komt biscuit nu ook naar qbase en de meeting :yay: :clap:


Eindelijk de opperbaas van hardtraxx ontmoeten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 13:10 
 

precies!! :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 13:10 
 

Klos schreef:
KSwoosh schreef:
Sunrise8 schreef:
Dat zullen er niet zoveel zijn gok ik, dus als ik dat shirt zie, spreek ik diegene wel even aan (ongeacht of jij het nou wel of niet bent haha) :P

ik ben de enigste die dat shirt heeft :P
ik heb em zelf gemaakt en niemand anders heeft em gekocht :P

Oké, dan springen we allemaal op jou :D Weten we in ieder geval dat we de goeie hebben ;)

:yay:

weet ik ook eindelijk wie jij bent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 13:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeft er iemand ook een Hardtraxx shirt aan? Anders herken ik alleen KSwoosh xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 13:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Klos schreef:
KSwoosh schreef:
ik ben de enigste die dat shirt heeft :P
ik heb em zelf gemaakt en niemand anders heeft em gekocht :P

Oké, dan springen we allemaal op jou :D Weten we in ieder geval dat we de goeie hebben ;)

:yay:

weet ik ook eindelijk wie jij bent :P

Ja is goed, ik tik je wel aan ;)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, lekker lang kunnen slapen, nu aan de energiedrank en de hele dag door wat eten, lekker energie verkrijgen van een muziekje, en dan rond 6 uur gaan we rijden met een aantal opwarmsetjes. Ik heb er zin in! :woot:

Ben te herkennen aan een groene korte broek en een blauw v-hals shirt :P Zal 's avonds ook nog aardig warm zijn denk ik zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 13:35 
 

Wesz schreef:
Heeft er iemand ook een Hardtraxx shirt aan? Anders herken ik alleen KSwoosh xd

G1LL sowieso :P
en als je bij mij bent bij de meeting stel ik je wel voor aan de rest :P ik ken best veel HTers :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 13:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga voetballen! Zie jullie vanavond misschien wel ;)! Veel plezier alvast :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Klos schreef:
KSwoosh schreef:
ik ben de enigste die dat shirt heeft :P
ik heb em zelf gemaakt en niemand anders heeft em gekocht :P

Oké, dan springen we allemaal op jou :D Weten we in ieder geval dat we de goeie hebben ;)

:yay:

weet ik ook eindelijk wie jij bent :P

Wil je niet weten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo,nu even sixpackje bier halen en dan op naar de bus!
zwart/witte nikes, korte spijkerbroek en zwart v-hals shirt.
tot straks! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heb een shirt aan met 12 keer Afbeeldingdat er op allemaal gekleurde vakjes spreek me maar aan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 14:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als je iemand ziet lopen die het flink naar ze zin heb, en aardig los gaat!!
dan ben ik het! :yay:


oja en heb kkorte legerbroek aan en zwart shirt! ;) maar veel HT's herkkenne me wel, en daar sta ik vast bij! :)



(L) zinzinzinzin in!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 14:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Witte nikes, lange spijkerbroek, Hardtraxx shirt OF Gunz For Hire shirt en een zonnebril :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 14:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En dan zit je onverwachts met half hardtraxx in de bus. Laat het feest maar beginnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 14:34 
 

Sunrise8 schreef:
En dan zit je onverwachts met half hardtraxx in de bus. Laat het feest maar beginnen :)

vanuit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mij herken je ook zeker, ik doe mijn Hawaii visjes bloesje weer aan, die had ik ook aan op Euphoria in mei.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten