Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 15:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Sunrise8 schreef:
En dan zit je onverwachts met half hardtraxx in de bus. Laat het feest maar beginnen :)

vanuit?


Vanuit Haarlem / Beverwijk :) Zit met oa oostzaner, hoofdcoach, Mr Lellebel en Nando in de bus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 15:37 
 

Sunrise8 schreef:
KSwoosh schreef:
Sunrise8 schreef:
En dan zit je onverwachts met half hardtraxx in de bus. Laat het feest maar beginnen :)

vanuit?


Vanuit Haarlem / Beverwijk :) Zit met oa oostzaner, hoofdcoach, Mr Lellebel en Nando in de bus :)

doe ze maar de groeten van me.

ben er pas om half tien zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 03:35 
 

volgend jaar gaat mn maat niet mee. en de dag ervoor niet meer uitgaaan :(

voelde me rest van q kut :/ meeting is m maar half geworden. zag wel een paar losgaan maar dus de brakheid van vrijdag zat er nog. nouja film gekeken dan maar.
film was wel oke.

alleen kwalitatief vond ik dit jaar het minder dan vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 08:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het was weer een bazenfeest. Leuk om een aantal hardtraxxers gezien te hebben. Nu lekker brak in de bus terug en tot het volgende feestje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 09:02 
 
Hardtraxxer

Ik had het veel te gezellig met de mega groep waarmee ik was, dus niet meer naar een afgesproken meeting gegaan... En de laatste 3 uur gezeten met een vriendin waarbij haar xtc te hard ging. Overgeven en helemaal niet relaxt eerst, daarna na een kwartier ofzo werd het beter en uiteindelijk voelde ze zich extreem blij enzo, maar ze wou liever blijven zitten. En ik bleef gezellig bij haar zitten. Was ook erg leuk :D Alleen daardoor de hardtraxx afsluit-stampfeest bij b-front gemist...
Volgende keer beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke meeting, heb een paar toffe mensen leren kennen!
Voor mij persoonlijk ook een zéér geslaagd feestje :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 10:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik was wel gewoon om 11 uur bij Chris One maar kheb niet echt veel van een meeting meegekregen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even kijken, ik heb een aantal bekenden weer ontmoet en ook een paar nieuwe:

Pecolatje
Jurheinen

En dan denk ik dat ik nog wat vergeten ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 10:35 
 

El Mare schreef:
Even kijken, ik heb een aantal bekenden weer ontmoet en ook een paar nieuwe:

Pecolatje
Jurheinen

En dan denk ik dat ik nog wat vergeten ben.


Mij jonge :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 11:06 
 
Hardtraxx Veteran

Paar mensen ontmoet, Daveytl, Nando, top gasten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 14:37 
 
Hardtraxxer

Ik denk dat ik wel in de buurt van de meeting stond maar niet echt goed opgelet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 14:47 
 

Mellow schreef:
Ik denk dat ik wel in de buurt van de meeting stond maar niet echt goed opgelet xd

zou goed kunnen. dacht je te herkennen van de foto van PF maar ik wist t niet meer :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 15:24 
 

biscuit schreef:
volgend jaar gaat mn maat niet mee. en de dag ervoor niet meer uitgaaan :(

voelde me rest van q kut :/ meeting is m maar half geworden. zag wel een paar losgaan maar dus de brakheid van vrijdag zat er nog. nouja film gekeken dan maar.
film was wel oke.

alleen kwalitatief vond ik dit jaar het minder dan vorig jaar.

jammer hoor -.-
ik jou maar smsen waar je was , geen antwoord :'(

maarja, gratis feest is nooit verkeerd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 15:34 
 

enorm geslaagde meeting gister, enorm veel mensen gezien, o,a,:
Pommer (en zn maat Chris)
El Mare
Nando
Iris
Hoofdcoach
Banaanslak
oostzaner
G1LL
Dakpan :worship:
Rickie
suikerklontje (Rickie's broer toch?)
ijscoboer :bomb:
Vik
MrLellebel
rcm010
Darkbeatz
Geck-O
dawasiknie
Martijn
Rossum
Ross Mcnogiets
joooorrit
pecola-tje
Jurheinen
Mike-O
Jamie
Kevin-Raw
Pierre
echte_oostzaner
Timothy
93Wesley93
weskeeej
Rik
PNXRMX
DannyH
Daveytl
Olijfboompje [en wat van zijn maten]
Pete
Squirrie
maarten1440
Duruz
Gino
SoundTunerZ :worship: :bomb:
en vast nog wel wat meer :P

dik geslaagd dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 15:53 
 

en de meetingfotos dan ook gelijk mar:
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 15:56 
 
Hardtraxxer

Bende lijpo's! xd Heb wel n aantal van jullie gezien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom sta ik er niet op? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 16:47 
 

Chukkels schreef:
Waarom sta ik er niet op? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 16:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Chukkels schreef:
Waarom sta ik er niet op? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Paar mensen ontmoet, Daveytl, Nando, top gasten :thumbup:

Vond het ook tof om jou te ontmoeten!

Verder nog een paar andere mensen voor het eerst ontmoet:

Klos.
Kswoosh.
Pecolatje (de manier waarop was heerlijk :P ).
Hooli.
Timothy21.
Kevin-RAW.
Dakpan.
Sjoerd-O.
Rossum (Nee, ik ga je bier niet betalen :D ).
G1ll.
Martin.
Gangsterdwerg.

Heb het gevoel dat ik nog mensen ben vergeten :$
Maar het was gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:16 
 
Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Paar mensen ontmoet, Daveytl, Nando, top gasten :thumbup:


Ik sprak jou nog aan helemaal aan het begin, was gewoon een pure gok. Maar je was het wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet echt een meeting gezien. Heb alleen 2 gasten met Hardtraxx shirt gezien een blonde en een lange kerel :P
En als goed is zag ik nog KSwoosh lopen maar wist iet zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was trouwens vrij teleurstellend om te zien dat tijdens B-Front bijna niemand meer vol gas ging :(
Zo'n vette set, en de enige momenten waarop het hele publiek meedoet is wanneer B-Front begint te klappen.
Iedereen meeklappen, om vervolgens stil te staan als de climax er in komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Het was trouwens vrij teleurstellend om te zien dat tijdens B-Front bijna niemand meer vol gas ging :(
Zo'n vette set, en de enige momenten waarop het hele publiek meedoet is wanneer B-Front begint te klappen.
Iedereen meeklappen, om vervolgens stil te staan als de climax er in komt.

met de laatste set van b-front draaide hij veel dezelfde tracks als zijn vorige set :/ vond ik wel spijtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:58 
 

Daveytl schreef:
Het was trouwens vrij teleurstellend om te zien dat tijdens B-Front bijna niemand meer vol gas ging :(
Zo'n vette set, en de enige momenten waarop het hele publiek meedoet is wanneer B-Front begint te klappen.
Iedereen meeklappen, om vervolgens stil te staan als de climax er in komt.


Achja sommigen kunnen het laatste anderhalf uur niet hendellen en sommige wel :P
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten