Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil ook wel meedoen als dat lukt :)
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 19:09 
 

El Mare schreef:
Ik wil ook wel meedoen als dat lukt :)

:beer: Gaan we proberen!
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij de Hangar sta ik altijd rechtsvoorin bij de boxen :thumbsup:
Dus uit oogpunt van de DJ links ;)

Mooi plekkie & perfect geluid!
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
wss meeten met Nando en the gang in het begin :beer: gelukkig iemand die me niet keihard naait :beer: :beer:

Ach.. Alleen ben je nooit op een feest. En anders heb je je liefste broedahs van Hardtraxx nog altijd.
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 23:31 
 

93Wesley93 schreef:
KSwoosh schreef:
wss meeten met Nando en the gang in het begin :beer: gelukkig iemand die me niet keihard naait :beer: :beer:

Ach.. Alleen ben je nooit op een feest. En anders heb je je liefste broedahs van Hardtraxx nog altijd.

Misschien wanneer het is afgelopen en de bewakers zijn allemaal al naar huis :lol:
Bericht Geplaatst op 09 sep 2011 23:37 
 

Ik had nog een leuke afbeelding gemaalt voor mijn tt:
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 07:31 
 
Hardtraxxer

Shit, nou ben ik per ongeluk wakker geworden en kan niet meer slapen...
Ik heb er zin in!
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 08:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ILoveMDMA schreef:
Shit, nou ben ik per ongeluk wakker geworden en kan niet meer slapen...
Ik heb er zin in!


Ja dat heb ik nou ook al sinds half 7. :P
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 08:15 
 
Hardtraxxer

Dan ga ik maar uit bed en dingen doen... :p
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 08:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ILoveMDMA schreef:
Dan ga ik maar uit bed en dingen doen... :p


Tijd uitzitten tot kwart voor 2 wanneer ik richting Eventtravel bus rij. :slow: Enige dagtaak tot die tijd is de kaartjes printen 1 trap hoger.
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 08:31 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
ILoveMDMA schreef:
Dan ga ik maar uit bed en dingen doen... :p


Tijd uitzitten tot kwart voor 2 wanneer ik richting Eventtravel bus rij. :slow: Enige dagtaak tot die tijd is de kaartjes printen 1 trap hoger.


Ik tot half 4 :(, en kaartjes uit printen zit op dezelfde verdieping
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 09:23 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Dakpan schreef:
ILoveMDMA schreef:
Dan ga ik maar uit bed en dingen doen... :p


Tijd uitzitten tot kwart voor 2 wanneer ik richting Eventtravel bus rij. :slow: Enige dagtaak tot die tijd is de kaartjes printen 1 trap hoger.


Ik tot half 4 :(, en kaartjes uit printen zit op dezelfde verdieping


Ik heb net flesjes water voor onderweg in de bus isotoon gemaakt met zeezoutoplossing. Ik ga zo nog even fruit kopen voor in de bus. Ik heb wat flesjes water in de vriezer gelegd, zodat het hopelijk op de terugweg niet gloeiend heet is :p
Ik wil zo even op zoek naar helium ballonnen, zodat ik makkelijk te vinden ben :D
Ik kan straks pas mn pep en pillen ophalen... Dan nog in een boterham zakje stoppen en ducttape eromheen fiksen, anders ruim je mm speed zitten bij binnenkomst en das niet zo gaaf lijkt me...
Vanalles te doen nog dus :p
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 09:31 
 

ILoveMDMA schreef:
Ik heb net flesjes water voor onderweg in de bus isotoon gemaakt met zeezoutoplossing.
voor naderhand ofwa?

ILoveMDMA schreef:
Ik wil zo even op zoek naar helium ballonnen, zodat ik makkelijk te vinden ben :D

Haha
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 09:42 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
ILoveMDMA schreef:
Ik heb net flesjes water voor onderweg in de bus isotoon gemaakt met zeezoutoplossing.
voor naderhand ofwa?

Uhu.

Oh, en ik kan ook nog op de stoel gaan zitten en dan weer even op de bank. Tv aan: niks op tv, tv uit... Terug op de stoel... Ja, ik hoef me niet te vervelen voorlopig :p
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 10:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kut.. werd wakker en kan nu niet meer slapen :P
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 10:27 
 
Hardtraxxer

Ik heb helium ballonnen! Ik ben herkenbaar!
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb lachgas ballonnen :P Maar dat is voor in de bus haha. Heb er zin in mensen :yay: , benieuwd wie ik allemaal tegen ga komen. Ik loop in ieder geval in een TILLT t-shirt met een kaal koppie :)
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:26 
 

ik zal rondlopen in dit shirt:
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat zullen er niet zoveel zijn gok ik, dus als ik dat shirt zie, spreek ik diegene wel even aan (ongeacht of jij het nou wel of niet bent haha) :P
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:40 
 

Sunrise8 schreef:
Dat zullen er niet zoveel zijn gok ik, dus als ik dat shirt zie, spreek ik diegene wel even aan (ongeacht of jij het nou wel of niet bent haha) :P

ik ben de enigste die dat shirt heeft :P
ik heb em zelf gemaakt en niemand anders heeft em gekocht :P
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Sunrise8 schreef:
Dat zullen er niet zoveel zijn gok ik, dus als ik dat shirt zie, spreek ik diegene wel even aan (ongeacht of jij het nou wel of niet bent haha) :P

ik ben de enigste die dat shirt heeft :P
ik heb em zelf gemaakt en niemand anders heeft em gekocht :P

Oké, dan springen we allemaal op jou :D Weten we in ieder geval dat we de goeie hebben ;)
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff lang geleden dat ik zo hard heb uitgekeken naar een feest!
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb er zin innnnn! :woot:
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:02 
 

jaaaaaaaaa ik ook!
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heren, ik zal waarschijnlijk ook wel een voorstel ronden moeten doen straks gok ik.. weinig die mij kennen :thumbdown:

tot vanavond :evil:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten