Jurheinen schreef:
Dakpan schreef:
ILoveMDMA schreef:
Dan ga ik maar uit bed en dingen doen... :p
Tijd uitzitten tot kwart voor 2 wanneer ik richting Eventtravel bus rij.

Enige dagtaak tot die tijd is de kaartjes printen 1 trap hoger.
Ik tot half 4

, en kaartjes uit printen zit op dezelfde verdieping
Ik heb net flesjes water voor onderweg in de bus isotoon gemaakt met zeezoutoplossing. Ik ga zo nog even fruit kopen voor in de bus. Ik heb wat flesjes water in de vriezer gelegd, zodat het hopelijk op de terugweg niet gloeiend heet is :p
Ik wil zo even op zoek naar helium ballonnen, zodat ik makkelijk te vinden ben

Ik kan straks pas mn pep en pillen ophalen... Dan nog in een boterham zakje stoppen en ducttape eromheen fiksen, anders ruim je mm speed zitten bij binnenkomst en das niet zo gaaf lijkt me...
Vanalles te doen nog dus :p