Ik wil ook wel meedoen als dat lukt 
wrote:Ik wil ook wel meedoen als dat lukt
wrote:Ik wil ook wel meedoen als dat lukt
Ach.. Alleen ben je nooit op een feest. En anders heb je je liefste broedahs van Hardtraxx nog altijd.wrote:wss meeten met Nando en the gang in het begingelukkig iemand die me niet keihard naait
![]()
Misschien wanneer het is afgelopen en de bewakers zijn allemaal al naar huiswrote:Ach.. Alleen ben je nooit op een feest. En anders heb je je liefste broedahs van Hardtraxx nog altijd.wrote:wss meeten met Nando en the gang in het begingelukkig iemand die me niet keihard naait
![]()

Ja dat heb ik nou ook al sinds half 7.wrote:Shit, nou ben ik per ongeluk wakker geworden en kan niet meer slapen...
Ik heb er zin in!
Tijd uitzitten tot kwart voor 2 wanneer ik richting Eventtravel bus rij.wrote:Dan ga ik maar uit bed en dingen doen... :p
Ik tot half 4wrote:Tijd uitzitten tot kwart voor 2 wanneer ik richting Eventtravel bus rij.wrote:Dan ga ik maar uit bed en dingen doen... :pEnige dagtaak tot die tijd is de kaartjes printen 1 trap hoger.
Ik heb net flesjes water voor onderweg in de bus isotoon gemaakt met zeezoutoplossing. Ik ga zo nog even fruit kopen voor in de bus. Ik heb wat flesjes water in de vriezer gelegd, zodat het hopelijk op de terugweg niet gloeiend heet is :pwrote:Ik tot half 4wrote:Tijd uitzitten tot kwart voor 2 wanneer ik richting Eventtravel bus rij.wrote:Dan ga ik maar uit bed en dingen doen... :pEnige dagtaak tot die tijd is de kaartjes printen 1 trap hoger.
, en kaartjes uit printen zit op dezelfde verdieping
voor naderhand ofwa?wrote:Ik heb net flesjes water voor onderweg in de bus isotoon gemaakt met zeezoutoplossing.
Hahawrote:Ik wil zo even op zoek naar helium ballonnen, zodat ik makkelijk te vinden ben
voor naderhand ofwa?wrote:wrote:Ik heb net flesjes water voor onderweg in de bus isotoon gemaakt met zeezoutoplossing.

ik ben de enigste die dat shirt heeftwrote:Dat zullen er niet zoveel zijn gok ik, dus als ik dat shirt zie, spreek ik diegene wel even aan (ongeacht of jij het nou wel of niet bent haha)
Oké, dan springen we allemaal op jouwrote:ik ben de enigste die dat shirt heeftwrote:Dat zullen er niet zoveel zijn gok ik, dus als ik dat shirt zie, spreek ik diegene wel even aan (ongeacht of jij het nou wel of niet bent haha)
ik heb em zelf gemaakt en niemand anders heeft em gekocht