Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 19:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ILoveMDMA schreef:
Ik hou er nooit zo van dat mensen bij de afsluiting stil gaan staan (om te filmen ofzo).
Bij Defqon is dat nog wel het meest extreem.
Bij Dominator tot nu toe het minst (dat ik weet, want meestal ben ik te vaag om iets van de afsluiting te weten).
Maar ik heb liever hardcore. Dus ik ga denk ik even bij Korsakoff kijken en als er teveel gestaan wordt naar de Hangar om daar te beuken. :P

niiiiiiiice


@iloveMDMA wat boeit het als er mensen staan te filmen, of te genieten van het vuurwerk :lol: 90% van de afsluiting is toch break :p

En je hebt 12 uren gehad om los te gaan, mag je die 15 min toch wel even genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:28 
 

ILoveMDMA schreef:
Ik hou er nooit zo van dat mensen bij de afsluiting stil gaan staan (om te filmen ofzo).
Bij Defqon is dat nog wel het meest extreem.
Bij Dominator tot nu toe het minst (dat ik weet, want meestal ben ik te vaag om iets van de afsluiting te weten).
Maar ik heb liever hardcore. Dus ik ga denk ik even bij Korsakoff kijken en als er teveel gestaan wordt naar de Hangar om daar te beuken. :P

Over breaks gesproken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Vuurwerk is om 00:00 inderdaad. Of althans dat was het vorig jaar, omdat het aan het eind van het feest al veel te licht voor vuurwerk is.

@ Davey; ook aanwezig op een van die meetings? Ben wel is benieuwd wie jij bent.

Jazeker ben ik aanwezig ^^
Bij Solutio & The I's sta ik sowieso ergens vooraan te beuken. Bij Chris One idem.

Kan wel even een foto hier op zetten hoe ik er uit zie (teringdronken, maar dit is de enige foto waar ik weer kort haar heb):
Afbeelding
Ben ook wel benieuwd wie jij bent, spreek me maar aan, of sla me op mijn muil of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 22:51 
 
Hardtraxx Veteran

Zwoele blik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 22:55 
 
Hardtraxx Veteran

Godverdomme lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

23:00 bij Chris One dus?

even kijken,ik probeer erbij te zijn in ieder geval, maar moet ook nog met paar mensen van vakantie meeten en die willen dat ook rond die tijd als het goed is..
anders zien jullie me wel verschijnen :) of ergens ronddwalen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 23:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
23:00 bij Chris One dus?

even kijken,ik probeer erbij te zijn in ieder geval, maar moet ook nog met paar mensen van vakantie meeten en die willen dat ook rond die tijd als het goed is..
anders zien jullie me wel verschijnen :) of ergens ronddwalen haha


Ga je weer raketjes uitdelen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eeeeeeehm. wie weet,wie weet.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 00:37 
 

Nog voor de duidelijkheid:
Citaat:
Wanneer: 23.00
Waar: Chris One [TiLLT vs A2]
Waar precies: midden voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 00:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Jazeker ben ik aanwezig ^^
Bij Solutio & The I's sta ik sowieso ergens vooraan te beuken. Bij Chris One idem.

Kan wel even een foto hier op zetten hoe ik er uit zie (teringdronken, maar dit is de enige foto waar ik weer kort haar heb):
Afbeelding
Ben ook wel benieuwd wie jij bent, spreek me maar aan, of sla me op mijn muil of zo.

https://partyflock.nl/user/746314:TiMOTHYb.html hetzelfde verhaal ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Nog voor de duidelijkheid:
Citaat:
Wanneer: 19.00 uur
Waar: Kamer 6.12 [Ziekenhuis Weezenlanden]
Waar precies: Naast het bed

Fixed! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 11:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
Nog voor de duidelijkheid:
Citaat:
Wanneer: 19.00 uur
Waar: Kamer 6.12 [Ziekenhuis Weezenlanden]
Waar precies: Naast het bed

Fixed! :yay:


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 13:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Pommer schreef:
pecola-tje schreef:
23:00 bij Chris One dus?

even kijken,ik probeer erbij te zijn in ieder geval, maar moet ook nog met paar mensen van vakantie meeten en die willen dat ook rond die tijd als het goed is..
anders zien jullie me wel verschijnen :) of ergens ronddwalen haha


Ga je weer raketjes uitdelen? xd

Ik sleep m wel weer mee. :P

Als je Pecola-tje niet kwijt raakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 13:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Pommer schreef:
pecola-tje schreef:
23:00 bij Chris One dus?

even kijken,ik probeer erbij te zijn in ieder geval, maar moet ook nog met paar mensen van vakantie meeten en die willen dat ook rond die tijd als het goed is..
anders zien jullie me wel verschijnen :) of ergens ronddwalen haha


Ga je weer raketjes uitdelen? xd

Ik sleep m wel weer mee. :P

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 13:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Daveytl schreef:
Jazeker ben ik aanwezig ^^
Bij Solutio & The I's sta ik sowieso ergens vooraan te beuken. Bij Chris One idem.

Kan wel even een foto hier op zetten hoe ik er uit zie (teringdronken, maar dit is de enige foto waar ik weer kort haar heb):
Afbeelding
Ben ook wel benieuwd wie jij bent, spreek me maar aan, of sla me op mijn muil of zo.

https://partyflock.nl/user/746314:TiMOTHYb.html hetzelfde verhaal ;-)


Dacht dat drugs je lelijk maakte xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 13:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Dacht dat drugs je lelijk maakte xd

Mij quoten ook. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 14:28 
 
Hardtraxxer

Wesz schreef:
Vuurwerk velede jaar was echt niks aan xd


Aaaahhh, die doodskop ging mij echt opeten toen met die paarse lichten. Toen leek ie steeds dichterbij te komen :P En toen werd ik helemaal blij dat mdma zulke mooie dingen kan doen. Dus ik kijk toch met een erg posititief gekleurd beeld terug op het vuurwerk op Qbase 2010...
Ach, alle vuurwerk shows lijken toch op elkaar? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben niet zon fan van Chris One dus geen meeting voor mij. Kom jullie vast nog wel tegen bij B-Front in de Hangar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zal er dit maal zijn! :D Ben sowieso bij Chris one te vinden, denk zelfs tot 12uur constant bij Tillt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 17:27 
 

Wie oh wie gaat er met eventtravel... Kom ik je meeten in et begin...
Maat van me heeft me mega genaaid door af te zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 17:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch aanwezig op de meeting. Ik ben wel op krukken maar dat mag de pret zeker niet drukken
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 17:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er gaan zeker veel mensen naar B-Front @ Hangar? Weer meeten in de midden voor?
Ik zal me Hardtraxx shirt aan doen dus als iemand me ziet roep me even erbij.. want ik ken niemand :P
Of me Fusion of Gunz For Hire shirt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 17:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wesz schreef:
Er gaan zeker veel mensen naar B-Front @ Hangar? Weer meeten in de midden voor? :P
roep me even erbij.. want ik ken niemand :P

Roepen zal niet meevallen. We tikken je wel aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 17:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

modernization schreef:
Ik zal er dit maal zijn! :D Ben sowieso bij Chris one te vinden, denk zelfs tot 12uur constant bij Tillt.

Gezellig :D

Ik ben trouwens te herkennen aan me Back 2 Basics (Wildstylez) shirt, en me hoofd lijkt net 1 van de stroboscopen zo rood :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 18:18 
 

wss meeten met Nando en the gang in het begin :beer: gelukkig iemand die me niet keihard naait :beer: :beer:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten