same herewrote:Allemaal maar ff aangekruist
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
G
Chris One draait toch pas om 23:00? 
Wat krijgen wij als we de meeste stemmen krijgen? 
Een prijzenpakket?
Een prijzenpakket?
-
E
wrote:Wat krijgen wij als we de meeste stemmen krijgen?
Een prijzenpakket?
wij krijgen het prijzenpakket!
wij steunen jullie!
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Heb Solutio & The I's en Chris One aangevinkt, bij die 2 sowieso aanwezig..
Om 02:00 hang ik nog bij E-Force rond
Om 02:00 hang ik nog bij E-Force rond
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ja wat hebben we daar nou aan XDwrote:Allemaal maar ff aangekruist
Hij is er elke keer bij, ook al is er verder niemandwrote:Ja wat hebben we daar nou aan XDwrote:Allemaal maar ff aangekruist
Ik heb 02.00 aangevinkt, bij die andere 2 tijden zijn wij er nog nét niet
Niet als per se als er een afgesproken meeting is. Ik zie toch iedereen welwrote:Hij is er elke keer bij, ook al is er verder niemandwrote:Ja wat hebben we daar nou aan XDwrote:Allemaal maar ff aangekruist
Chris One draait om elf uur en dan sta ik daar gewoon vooraanwrote:Hij is er elke keer bij, ook al is er verder niemandwrote:Ja wat hebben we daar nou aan XDwrote:Allemaal maar ff aangekruist
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ik loop sowieso met de Hardtraxx groep mee denk ik dusja meeting komt dan vanzelf 
Wij als trouwe Hardtraxx supporters verwachten gewoon dat jullie er tijdens onze set sowieso zijn, meeting of niet! 
Zullen we het in de regels zetten? ''Als Hardtraxx lid bent u verplicht wanneer aanwezig op een Feest/Festival de heren Solutio & The I's een bezoek te geven''wrote:Wij als trouwe Hardtraxx supporters verwachten gewoon dat jullie er tijdens onze set sowieso zijn, meeting of niet!
Dat lijkt mij een hele mooie regel ja! Tenslotte hebben wij 9/10 keer een Hardtraxx Moderator bij ons! 
100% mee eens!wrote:Dat lijkt mij een hele mooie regel ja! Tenslotte hebben wij 9/10 keer een Hardtraxx Moderator bij ons!
wrote:100% mee eens!wrote:Dat lijkt mij een hele mooie regel ja! Tenslotte hebben wij 9/10 keer een Hardtraxx Moderator bij ons!
Dat is waar! Wie weet kom ik jullie nog wel een keertje met de microfoon lastig vallen.. (Niet op Q-Base, daar kan ik niet bij zijnwrote:Dat lijkt mij een hele mooie regel ja! Tenslotte hebben wij 9/10 keer een Hardtraxx Moderator bij ons!
Vriendjes politiek !
zet maar in de regels onderaan.
zet maar in de regels onderaan.
-
E
wrote:Dat is waar! Wie weet kom ik jullie nog wel een keertje met de microfoon lastig vallen.. (Niet op Q-Base, daar kan ik niet bij zijnwrote:Dat lijkt mij een hele mooie regel ja! Tenslotte hebben wij 9/10 keer een Hardtraxx Moderator bij ons!)
wat is t volgende feest waar je wel erbij bent?
wrote:wrote:100% mee eens!wrote:Dat lijkt mij een hele mooie regel ja! Tenslotte hebben wij 9/10 keer een Hardtraxx Moderator bij ons!
Ja dat zou op The Qontinent al gebeuren maar verder niks meer over gehoordwrote:Dat is waar! Wie weet kom ik jullie nog wel een keertje met de microfoon lastig vallen.. (Niet op Q-Base, daar kan ik niet bij zijnwrote:Dat lijkt mij een hele mooie regel ja! Tenslotte hebben wij 9/10 keer een Hardtraxx Moderator bij ons!)
-
E
er mag zoveel niks.wrote:Double post! Mag niet he
regels waren gemaakt om ze te breken ofniet?
Ik persoonlijk pas weer op Thrillogy & X-Qlusive Italy. Met de filmploeg voorlopig niet. Andere plannen meewrote:wrote:Dat is waar! Wie weet kom ik jullie nog wel een keertje met de microfoon lastig vallen.. (Niet op Q-Base, daar kan ik niet bij zijnwrote:Dat lijkt mij een hele mooie regel ja! Tenslotte hebben wij 9/10 keer een Hardtraxx Moderator bij ons!)
![]()
wat is t volgende feest waar je wel erbij bent?
@De Ijs
Onze 32GB aan geheugen was al vol met materiaal
Ik support ze ook al vanaf moment 1 :-) Altijd wanneer ze in sans stonden, stond ik er ook
En nu moet ik hun eerste grootte gig missen