Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 23:30 
 

El Mare schreef:
Allemaal maar ff aangekruist xd

same here :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 00:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chris One draait toch pas om 23:00? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 09:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat krijgen wij als we de meeste stemmen krijgen? :P

Een prijzenpakket? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 09:28 
 

Solutio schreef:
Wat krijgen wij als we de meeste stemmen krijgen? :P

Een prijzenpakket? :P

:nono:

wij krijgen het prijzenpakket!
wij steunen jullie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 11:54 
 
Hardtraxxer

Heb Solutio & The I's en Chris One aangevinkt, bij die 2 sowieso aanwezig..
Om 02:00 hang ik nog bij E-Force rond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 12:55 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Allemaal maar ff aangekruist xd

Ja wat hebben we daar nou aan XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 13:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
El Mare schreef:
Allemaal maar ff aangekruist xd

Ja wat hebben we daar nou aan XD

Hij is er elke keer bij, ook al is er verder niemand :D
Ik heb 02.00 aangevinkt, bij die andere 2 tijden zijn wij er nog nét niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Hoofdcoach schreef:
El Mare schreef:
Allemaal maar ff aangekruist xd

Ja wat hebben we daar nou aan XD

Hij is er elke keer bij, ook al is er verder niemand :D
Ik heb 02.00 aangevinkt, bij die andere 2 tijden zijn wij er nog nét niet


Niet als per se als er een afgesproken meeting is. Ik zie toch iedereen wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Hoofdcoach schreef:
El Mare schreef:
Allemaal maar ff aangekruist xd

Ja wat hebben we daar nou aan XD

Hij is er elke keer bij, ook al is er verder niemand :D
Ik heb 02.00 aangevinkt, bij die andere 2 tijden zijn wij er nog nét niet

Chris One draait om elf uur en dan sta ik daar gewoon vooraan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

Ik loop sowieso met de Hardtraxx groep mee denk ik dusja meeting komt dan vanzelf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wij als trouwe Hardtraxx supporters verwachten gewoon dat jullie er tijdens onze set sowieso zijn, meeting of niet! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Wij als trouwe Hardtraxx supporters verwachten gewoon dat jullie er tijdens onze set sowieso zijn, meeting of niet! :P

Zullen we het in de regels zetten? ''Als Hardtraxx lid bent u verplicht wanneer aanwezig op een Feest/Festival de heren Solutio & The I's een bezoek te geven''
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dat lijkt mij een hele mooie regel ja! Tenslotte hebben wij 9/10 keer een Hardtraxx Moderator bij ons! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Dat lijkt mij een hele mooie regel ja! Tenslotte hebben wij 9/10 keer een Hardtraxx Moderator bij ons! :P


100% mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Solutio schreef:
The I's schreef:
Dat lijkt mij een hele mooie regel ja! Tenslotte hebben wij 9/10 keer een Hardtraxx Moderator bij ons! :P


100% mee eens!


:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Dat lijkt mij een hele mooie regel ja! Tenslotte hebben wij 9/10 keer een Hardtraxx Moderator bij ons! :P

Dat is waar! Wie weet kom ik jullie nog wel een keertje met de microfoon lastig vallen.. (Niet op Q-Base, daar kan ik niet bij zijn :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vriendjes politiek !
zet maar in de regels onderaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Double post! Mag niet he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:27 
 

Teknizion schreef:
The I's schreef:
Dat lijkt mij een hele mooie regel ja! Tenslotte hebben wij 9/10 keer een Hardtraxx Moderator bij ons! :P

Dat is waar! Wie weet kom ik jullie nog wel een keertje met de microfoon lastig vallen.. (Niet op Q-Base, daar kan ik niet bij zijn :P)

:(


wat is t volgende feest waar je wel erbij bent? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Solutio schreef:
The I's schreef:
Dat lijkt mij een hele mooie regel ja! Tenslotte hebben wij 9/10 keer een Hardtraxx Moderator bij ons! :P


100% mee eens!


:surrender:


:clap: :clap: Jullie grootste fan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
The I's schreef:
Dat lijkt mij een hele mooie regel ja! Tenslotte hebben wij 9/10 keer een Hardtraxx Moderator bij ons! :P

Dat is waar! Wie weet kom ik jullie nog wel een keertje met de microfoon lastig vallen.. (Niet op Q-Base, daar kan ik niet bij zijn :P)

Ja dat zou op The Qontinent al gebeuren maar verder niks meer over gehoord :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:28 
 

Teknizion schreef:
Double post! Mag niet he ;)

er mag zoveel niks.

regels waren gemaakt om ze te breken ofniet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Teknizion schreef:
The I's schreef:
Dat lijkt mij een hele mooie regel ja! Tenslotte hebben wij 9/10 keer een Hardtraxx Moderator bij ons! :P

Dat is waar! Wie weet kom ik jullie nog wel een keertje met de microfoon lastig vallen.. (Niet op Q-Base, daar kan ik niet bij zijn :P)

:(


wat is t volgende feest waar je wel erbij bent? :D

Ik persoonlijk pas weer op Thrillogy & X-Qlusive Italy. Met de filmploeg voorlopig niet. Andere plannen mee ;)

@De Ijs

Onze 32GB aan geheugen was al vol met materiaal :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik support ze ook al vanaf moment 1 :-) Altijd wanneer ze in sans stonden, stond ik er ook :x En nu moet ik hun eerste grootte gig missen :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb ze nog nooit gezien maar zal bij gebrek aan beter toch maar langs gaan xd
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten