Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik heb ze nog nooit gezien maar zal bij gebrek aan beter toch maar langs gaan xd

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
En nu moet ik hun eerste grootte gig missen

We zullen ons best doen om er nog meer te krijgen hoor! :P
dawasiknie schreef:
Ik heb ze nog nooit gezien maar zal bij gebrek aan beter toch maar langs gaan XD

:lol:
Teknizion schreef:
@De Ijs
Onze 32GB aan geheugen was al vol met materiaal :(

hmm redelijk veel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als je in hd filmt is 32gb zo vol :whistle:

The I's schreef:
roberttt schreef:
En nu moet ik hun eerste grootte gig missen

We zullen ons best doen om er nog meer te krijgen hoor! :P


Dat is je geraden! Maar dat komt vast wel goed xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 17:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn bus vertrek pas rond 18:00... dus jammer genoeg mis ik de set :(
Hopelijk mis ik de meeting niet, als die zo vroeg is, want zou dan me eerste worden
En Solutio & The I's komen toch ook naar de meeting anders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 17:24 
 

imo kunnen we ook best 3 meetings houden btw :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 17:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chris one gestemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 17:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

C1 gestemd ook al draait ie om 23 uur en niet om 22 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 17:38 
 

jah foutje :P
maa rhet gaat dus om het tijdstip, niet de artieste :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neeeee, we gaan meeten bij Chris One, en niet bij DP -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 18:41 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Neeeee, we gaan meeten bij Chris One, en niet bij DP -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 18:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:
Neeeee, we gaan hakken en zagen bij Chris One, en ook bij DP -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 20:36 
 

het ziet er naar uit dat het 23.00 wordt bij CO dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 20:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Perfect. Ik hoop wel dat ik er met Solutio & The I's al ben. Maar hangt van de bus/drukte op de weg af :). Maar Chris One is een zekerheidje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Klos schreef:
Hoofdcoach schreef:
Ja wat hebben we daar nou aan XD

Hij is er elke keer bij, ook al is er verder niemand :D
Ik heb 02.00 aangevinkt, bij die andere 2 tijden zijn wij er nog nét niet

Chris One draait om elf uur en dan sta ik daar gewoon vooraan :thumbup:

Ik ga er gewoon vanuit dat we 23.00 de bus uitstappen :P dan kan 't me alleen nog maar meevallen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:12 
 
Hardtraxxer

Ik ben niet zo heel erg vaak op het forum te vinden. Meestal alleen vlak voor (voorpret!) en vlak na feesten (nagenieten!).
Dus ik heb niet echt een idee wie z'n hoofd ik aan welke forumnaam moet koppelen ofzo: ik ken geen forumnamen...
Is dat heel erg de bedoeling van zo'n meeting? Forumnamen aan echte hoofden koppelen?
Het is gewoon zo: ik wil vaker naar feesten dan de meeste van mn vrienden. Soms ben ik dan de enige die naar een feest wilt en dan ga ik maar niet. Maar als ik meer mensen zou leren kennen (van een meeting ofzo) dan zou ik misschien naar meer feesten kunnen gaan...
Nou ja, ik zal in ieder geval te herkennen zijn aan mn vage shirt. Ik print even een zelfgemaakte rebus uit op een tshirt transfer vel. Niet zo mooi als echt laten drukken, maar zo'n zelfde soort rebus laten drukken werd zo'n 75 euro bij spreadshirt en dat vind ik dan toch een beetje overdreven voor een shirt.
De oplossing van de rebus is de staat waarin ik op Qbase verkeer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:14 
 

ILoveMDMA schreef:
Ik ben niet zo heel erg vaak op het forum te vinden. Meestal alleen vlak voor (voorpret!) en vlak na feesten (nagenieten!).
Dus ik heb niet echt een idee wie z'n hoofd ik aan welke forumnaam moet koppelen ofzo: ik ken geen forumnamen...
Is dat heel erg de bedoeling van zo'n meeting? Forumnamen aan echte hoofden koppelen?
Het is gewoon zo: ik wil vaker naar feesten dan de meeste van mn vrienden. Soms ben ik dan de enige die naar een feest wilt en dan ga ik maar niet. Maar als ik meer mensen zou leren kennen (van een meeting ofzo) dan zou ik misschien naar meer feesten kunnen gaan...
Nou ja, ik zal in ieder geval te herkennen zijn aan mn vage shirt. Ik print even een zelfgemaakte rebus uit op een tshirt transfer vel. Niet zo mooi als echt laten drukken, maar zo'n zelfde soort rebus laten drukken werd zo'n 75 euro bij spreadshirt en dat vind ik dan toch een beetje overdreven voor een shirt.
De oplossing van de rebus is de staat waarin ik op Qbase verkeer :P

De Hardtraxx meetings zijn juist bedoeld om nieuwe mensen en feestliefhebbers te ontmoeten!
Zelfs als je alleen wil gaan bij volgende feesten :P
mocht je willen weten wie wie is, kan je altijd hier kijken: off-topic/de-ht-leden-t5808.html

ik denk dat ik mijn In Qontrol shirt zal dragen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga tegenwoordig ook alleen, laatste was Decibel en ik heb het ongelooflijk naar mijn zin gehad met mede-HT'ers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:29 
 

El Mare schreef:
Ik ga tegenwoordig ook alleen, laatste was Decibel en ik heb het ongelooflijk naar mijn zin gehad met mede-HT'ers.

ik vanaf Q-Base ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij zijn best met veel, gaat een grote groep uit de buurt met de Eventtravel bus. Ik ga wel me best doen om bij de meeting aanwazig te zijn, heb gestemd op Chris One. Even zien of ik voor de rest lang blijf hangen want ik heb besloten om op dit feest is mijn best te doen om eens een keer niet de hele groep kwijt te raken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
El Mare schreef:
Ik ga tegenwoordig ook alleen, laatste was Decibel en ik heb het ongelooflijk naar mijn zin gehad met mede-HT'ers.

ik vanaf Q-Base ook :P


Ik vanaf Knockout al, toen Euphoria, XXlerator Fusion, Bass Academy (wel een overnachting gehad), Decibel dus en nu Q-Baas naar alle waarschijnlijkheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:44 
 

El Mare schreef:
KSwoosh schreef:
El Mare schreef:
Ik ga tegenwoordig ook alleen, laatste was Decibel en ik heb het ongelooflijk naar mijn zin gehad met mede-HT'ers.

ik vanaf Q-Base ook :P


Ik vanaf Knockout al, toen Euphoria, XXlerator Fusion, Bass Academy (wel een overnachting gehad), Decibel dus en nu Q-Baas naar alle waarschijnlijkheid.

en dan op het feest, of ervoor al meeten met anderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knockout al van tevoren, Euphoria van te voren en Bass Academy van tevoren. Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:48 
 

El Mare schreef:
Knockout al van tevoren, Euphoria van te voren en Bass Academy van tevoren. Jij?

ik ging tot nu toe altijd met 1 maat, waar ik in Uden mee vertrok, maar nu wordt het ook alleen dus, en meeten met HT'ers
Project Hardcore vantevoren meeten met mrazura en chukkie
de rest... zien we dan wel
Thunderdome wss met robertttt en een andere maat van me uit Uden, Qountdown hopelijk weer op station meeten met wat chille HT'ers :D
Loudness was vantevoren bij olijfje destijds en Qountdown vorig jaar was op station dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:55 
 
Hardtraxxer

Okay, het is dus interessant om te meeten :P
Zijn er dan ook mensen die op de meeting Qbase gaan zijn en bijvoorbeeld ook naar Project Hardcore gaan? Ik weet nog niet of ik vrienden mee krijg daarheen namelijk en alleen is ook zo alleen. Dan kan je je lekkere (drugs) gevoelens en mooie momenten met niemand delen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:56 
 

ILoveMDMA schreef:
Okay, het is dus interessant om te meeten :P
Zijn er dan ook mensen die op de meeting Qbase gaan zijn en bijvoorbeeld ook naar Project Hardcore gaan? Ik weet nog niet of ik vrienden mee krijg daarheen namelijk en alleen is ook zo alleen. Dan kan je je lekkere (drugs) gevoelens en mooie momenten met niemand delen...

Ik :P Chukkels, mrazura, en mss nog wel meer :P
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten