Ik ben niet zo heel erg vaak op het forum te vinden. Meestal alleen vlak voor (voorpret!) en vlak na feesten (nagenieten!).
Dus ik heb niet echt een idee wie z'n hoofd ik aan welke forumnaam moet koppelen ofzo: ik ken geen forumnamen...
Is dat heel erg de bedoeling van zo'n meeting? Forumnamen aan echte hoofden koppelen?
Het is gewoon zo: ik wil vaker naar feesten dan de meeste van mn vrienden. Soms ben ik dan de enige die naar een feest wilt en dan ga ik maar niet. Maar als ik meer mensen zou leren kennen (van een meeting ofzo) dan zou ik misschien naar meer feesten kunnen gaan...
Nou ja, ik zal in ieder geval te herkennen zijn aan mn vage shirt. Ik print even een zelfgemaakte rebus uit op een tshirt transfer vel. Niet zo mooi als echt laten drukken, maar zo'n zelfde soort rebus laten drukken werd zo'n 75 euro bij spreadshirt en dat vind ik dan toch een beetje overdreven voor een shirt.
De oplossing van de rebus is de staat waarin ik op Qbase verkeer
