Gecondoleerd man. Maar is een mooi feestje niet een goede afleiding?wrote:Ik verkoop mijn kaart heel misschien.. vanmorgen mijn oom overledendus even kijken hoe en wat..
Tenzij je natuurlijk dan de begrafenis hebt...
Gecondoleerd man. Maar is een mooi feestje niet een goede afleiding?wrote:Ik verkoop mijn kaart heel misschien.. vanmorgen mijn oom overledendus even kijken hoe en wat..
Present.wrote:Meeting om 06.00 bij B-Front links vooraan?
Ik denk dat 99% dan niet meer aan te spreken iswrote:Present.wrote:Meeting om 06.00 bij B-Front links vooraan?
Daarom, dat is het leukstwrote:Ik denk dat 99% dan niet meer aan te spreken iswrote:Present.wrote:Meeting om 06.00 bij B-Front links vooraan?![]()
Present.wrote:Ik denk dat 99% dan niet meer aan te spreken iswrote:Present.wrote:Meeting om 06.00 bij B-Front links vooraan?![]()
Ik zou dan eerder een uurtje of 10 doen bij TiLLT
Je doet net alsof het moet!wrote: Voor die tijd zie ik hopelijk nog wel meer HT'ers
ik ben er dan al gvd 5 uur
Ik ook, zelfs wel eerder denk ik, als de vertrektijden vanaf Nijmegen nog steeds 15.15 uur zijn.wrote:Meeting om 10 uur ben ik ook wel voor.
Bij Josh en Wesz?
Voor die tijd zie ik hopelijk nog wel meer HT'ers
met EventTravel wel jawrote:Je doet net alsof het moet!wrote: Voor die tijd zie ik hopelijk nog wel meer HT'ers
niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicewrote:oke wat gaat het nou worden?dan ga ik er ook even bij proberen te zijn
goed ideewrote:Meeten tijdens Chris One vind ik prima.
Kunnen we daarna mooi tegelijk met zijn allen pauze houden en daarna naar Eye-D & Hidden lopen
gheeeel goed idee!wrote:goed ideewrote:Meeten tijdens Chris One vind ik prima.
Kunnen we daarna mooi tegelijk met zijn allen pauze houden en daarna naar Eye-D & Hidden lopen