Ik meet om 20.00 bij de 1e dixie van de mannen wc, lekker spetterpoepen. Who's in?
jup, im in!wrote:Ik meet om 20.00 bij de 1e dixie van de mannen wc, lekker spetterpoepen. Who's in?
jup, im in!wrote:Ik meet om 20.00 bij de 1e dixie van de mannen wc, lekker spetterpoepen. Who's in?
Ik hoorde dat ze groeps-dixies hebben, waar een aantal wc's in 1 hok zitten. Zodat je gezellig wat kan zeveren met een aantal man onder het spetterpoepenwrote:Wel in hetzelfde hokje, anders kom ik niet. Dan is het niet echt een meeting
Jaaa en dan moest je de wc rol doorgeven tijdens een spelletje hé.. Bij een goed antwoord mag je een velletje eraf halen en bij een fout antwoord moest je hem doorgevenwrote:Ik hoorde dat ze groeps-dixies hebben, waar een aantal wc's in 1 hok zitten. Zodat je gezellig wat kan zeveren met een aantal man onder het spetterpoepenwrote:Wel in hetzelfde hokje, anders kom ik niet. Dan is het niet echt een meeting
wrote:
het hele feest niet?wrote:Veel plezier vast. Ik ben er niet bij
wrote:het hele feest niet?wrote:Veel plezier vast. Ik ben er niet bij
Yup, Was van plan om te gaan maar gaat niks meer worden.wrote:het hele feest niet?wrote:Veel plezier vast. Ik ben er niet bij
Het is deze week hoorwrote:Yup, Was van plan om te gaan maar gaat niks meer worden.wrote:het hele feest niet?wrote:Veel plezier vast. Ik ben er niet bij
Kom er pas net achter dat het volgende week is en nog geen kaartje niks heb.
Weet ik, maar zou met iemand gaan die weinig geld heeft, dus gaat hem wss niet worden zo vroeg van te voren nog zeggen "oh ja zaterdag is Q-Base hè".wrote:Het is deze week hoorwrote: Yup, Was van plan om te gaan maar gaat niks meer worden.
Kom er pas net achter dat het volgende week is en nog geen kaartje niks heb.en je kan nog kaartjes halen
met een beetje geluk kan je via eventtravel ook nog boeken, heb je vervoer iig geregeld!wrote:Weet ik, maar zou met iemand gaan die weinig geld heeft, dus gaat hem wss niet worden zo vroeg van te voren nog zeggen "oh ja zaterdag is Q-Base hè".wrote:Het is deze week hoorwrote: Yup, Was van plan om te gaan maar gaat niks meer worden.
Kom er pas net achter dat het volgende week is en nog geen kaartje niks heb.en je kan nog kaartjes halen
Maar ga het nog wel even voor leggen denk ik.
wrote:Ik verkoop mijn kaart heel misschien.. vanmorgen mijn oom overledendus even kijken hoe en wat..
Gecondoleerd! Sterkte hè.wrote:wrote:Ik verkoop mijn kaart heel misschien.. vanmorgen mijn oom overledendus even kijken hoe en wat..
![]()
Sterkte kerel!