Zaterdag 6 november is er weer een NoTDJ's
Is er animo voor een meeting?
Is er animo voor een meeting?
Last edited by jeone on , edited 1 time in total.
thnx voor de tip,wrote:Haha, ik denk dat je die optie van niet bij weg kan halen, aangezien er waarschijnlijk alleen maar mensen op klikken die niet naar daar gaan.
Wat ik zou doen is gewoon in het topic van Notdj zelf of op de frontpage even een meeting voorstellen en eventueel hierheen doorlinken.
Dat plekje komt mij heeeeeeeeeel bekend voor dus goed plan!wrote:Je kunt het best links achteraan staan bij de trap naar de rokersruimte.
Dan zeg ik toch links vooraan. Het is daar vaak een stuk minder druk omdat je de "stage" niet goed kunt zien enz.wrote:Dat plekje komt mij heeeeeeeeeel bekend voor dus goed plan!wrote:Je kunt het best links achteraan staan bij de trap naar de rokersruimte.![]()
+1wrote:Dan zeg ik toch links vooraan. Het is daar vaak een stuk minder druk omdat je de "stage" niet goed kunt zien enz.wrote:Dat plekje komt mij heeeeeeeeeel bekend voor dus goed plan!wrote:Je kunt het best links achteraan staan bij de trap naar de rokersruimte.![]()
ja das ook wel een goeiewrote:Dat plekje komt mij heeeeeeeeeel bekend voor dus goed plan!wrote:Je kunt het best links achteraan staan bij de trap naar de rokersruimte.![]()
Prima, lijkt me het handigst dan. HOe laat mannen?wrote:Links achterin bij de trap a la GILL want dan kunnen we pilsjes drinken wat we graag doen!
MAAR JE KUNT ELKAAR DAAR NIET GOED VERSTAAN AANGEZIEN JE RECHT VOOR DE SPEAKER EN DE SUBWOOFER STAAT!wrote:Dan zeg ik toch links vooraan. Het is daar vaak een stuk minder druk omdat je de "stage" niet goed kunt zien enz.wrote:Dat plekje komt mij heeeeeeeeeel bekend voor dus goed plan!wrote:Je kunt het best links achteraan staan bij de trap naar de rokersruimte.![]()
ja trappetje is goed tegen uurtje of half 1?wrote:Bij dat trappetje dan maar? Wie en hoe laat?
ik weet niet maar vind half 1 mooie tijd,wrote:Hoelaat beginnen de Fusion dj's ongeveer? Iemand een ideetje? Ik ben er namelijk nog nooit geweest..Ik ben dan denk half uurtje a uurtje van tevoren er en dan wil ik wel zo snel mogelijk meeten haha.
Lijstje mensen die komen:
- jeone
- QuakerSw
- Edwinn