half 1, dan ben ik miss nog niet eens binnen 
1u ofzo?
1u ofzo?
volgende keer beterwrote:vind het wel heel jammer om dit te missen, maar ga liever mn verjaardag groots vieren met zo veel mogelijk mensen en dan is NOTDJ geen optiewas anders graag samen met edwinn gegaan, beetje gemengde gevoelens

Ik denk dan dat het die trap is achteraan die grootste zaal. En dan daarbove ndan de rokerruimte is..wrote:ja tering dat is een goeie. op als ik der ben weet ik het wel. maar op de kaar is het lastig,
Maar als je in de zaal bent de hoofdzaal hoe je het ook wilt noemen.
Kun je met de trap naar boven richting de rokers ruimte. en die is achteraan,
tenminste die bedoelen jullie toch?
Haha ik weet wel hoe jullie eruit zienwrote:Exactly.
Nja mij en GILL zullen jullie vast wel zien bier drinken dus bierdrinkendewijs komen we elkaar wel tegen
haha heb nog nooit iemand van hardtraxx in reallife gezien,wrote:Haha ik weet wel hoe jullie eruit zienwrote:Exactly.
Nja mij en GILL zullen jullie vast wel zien bier drinken dus bierdrinkendewijs komen we elkaar wel tegen. Ik zie wel wie ik tegen kom.
+1wrote:6 november hardtraxx meeting Beatbusters!!!
hahaha Edwinn als jij en ik alleen op de meeting zijn kom je maar mee met mij richting de lui waar ik mee ga en kom je daarmee gezellig bier drinken/ stampen,wrote:Ik ga alleen, dus hoop dat er zoveel mogelijk naar de meeting gaan dus: Ga maar gewoon naar de meeting!!
Ik weet nog niet wat ik aan doewrote:Ik heb een groen shirt aan met een hond erop.
Hahawrote:Kom ook gewoon op de meeting , is makkelijker.