Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4

Ben je er bij?
Poll eindigt op 05 nov 2010 22:27
Ja links vooraan 50%  50%  [ 6 ]
Ja rechts vooraan 8%  8%  [ 1 ]
Ja links achterin 33%  33%  [ 4 ]
Ja rechts achterin 8%  8%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 12
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kleine ruis toen ik thuis kwam. In het begin kon je makkelijk praten, tegen het einde kon je zelfs niet meer verstaan als je schreeuwde (in de climax dan).. Ik was dus ook schor als de malle, maarja je moet het er voor over hebben he. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 13:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Kleine ruis toen ik thuis kwam. In het begin kon je makkelijk praten, tegen het einde kon je zelfs niet meer verstaan als je schreeuwde (in de climax dan).. Ik was dus ook schor als de malle, maarja je moet het er voor over hebben he. :P


In het begin stonden we ook niet voor de boxen, later op de avond wel. Denk dat het daarin heeft gelegen ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen Zany draaide ging het volume mooi omhoog, daarvoor vond ik het net niet hard genoeg staan om te beuken, normaal voel ik die bas altijd :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Edwinn schreef:
Kleine ruis toen ik thuis kwam. In het begin kon je makkelijk praten, tegen het einde kon je zelfs niet meer verstaan als je schreeuwde (in de climax dan).. Ik was dus ook schor als de malle, maarja je moet het er voor over hebben he. :P


In het begin stonden we ook niet voor de boxen, later op de avond wel. Denk dat het daarin heeft gelegen ;) .


We stonden de hele avond voor de boxen, hele tijd vooraan.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

was top feestje! ik heb 1 iemand in een hardtraxx shirtje gezien, wie was dat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nairobi schreef:
was top feestje! ik heb 1 iemand in een hardtraxx shirtje gezien, wie was dat? :P


G1LL. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ooh jaa..

ik stond vlak bij hem links achteraan, zal ik mezelf is beschrijven? :P

niet al te groot, zwart v-hals shirtje. ik stond bij een maat van me (ook van hardtraxx: evasive) met stekels en bruin haar. iemand ons gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet gezien, ik stond namelijk de hele tijd vooraan. Op 15 minuutjes na toen we de meeting hadden. ;)
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten