Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Ben je er bij?

Poll ended at 05 Nov 2010 21:27

Ja links vooraan
6
50%
Ja rechts vooraan
1
8%
Ja links achterin
4
33%
Ja rechts achterin
1
8%

Total votes: 12

Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Kleine ruis toen ik thuis kwam. In het begin kon je makkelijk praten, tegen het einde kon je zelfs niet meer verstaan als je schreeuwde (in de climax dan).. Ik was dus ook schor als de malle, maarja je moet het er voor over hebben he. :P
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Edwinn wrote:Kleine ruis toen ik thuis kwam. In het begin kon je makkelijk praten, tegen het einde kon je zelfs niet meer verstaan als je schreeuwde (in de climax dan).. Ik was dus ook schor als de malle, maarja je moet het er voor over hebben he. :P
In het begin stonden we ook niet voor de boxen, later op de avond wel. Denk dat het daarin heeft gelegen ;) .
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Toen Zany draaide ging het volume mooi omhoog, daarvoor vond ik het net niet hard genoeg staan om te beuken, normaal voel ik die bas altijd :D.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Sainen wrote:
Edwinn wrote:Kleine ruis toen ik thuis kwam. In het begin kon je makkelijk praten, tegen het einde kon je zelfs niet meer verstaan als je schreeuwde (in de climax dan).. Ik was dus ook schor als de malle, maarja je moet het er voor over hebben he. :P
In het begin stonden we ook niet voor de boxen, later op de avond wel. Denk dat het daarin heeft gelegen ;) .
We stonden de hele avond voor de boxen, hele tijd vooraan.. :P
Hardtraxxer
391 posts member since 2009
last seen Mar 2013
was top feestje! ik heb 1 iemand in een hardtraxx shirtje gezien, wie was dat? :P
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Nairobi wrote:was top feestje! ik heb 1 iemand in een hardtraxx shirtje gezien, wie was dat? :P
G1LL. ;)
Hardtraxxer
391 posts member since 2009
last seen Mar 2013
ooh jaa..

ik stond vlak bij hem links achteraan, zal ik mezelf is beschrijven? :P

niet al te groot, zwart v-hals shirtje. ik stond bij een maat van me (ook van hardtraxx: evasive) met stekels en bruin haar. iemand ons gezien?
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Niet gezien, ik stond namelijk de hele tijd vooraan. Op 15 minuutjes na toen we de meeting hadden. ;)