Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
mijn groepje bezet gewoon heel het midden :p
Dit dus. De groep is aanzienlijk gegroeid de afgelopen tijd, neem ik aan

Haha, maar jij kent nog niet de volledige groep :p
Nu is zeg maar iedereen aanwezig van de oranje hoedjes haha
Mensen uit limburg, n-holland, friesland, groningen, drenthe, overijssel, gelderland en zuid holland

Stuk of 10 a 15 man

Zelfde soort figuren als mij

Hmm, ik dacht dat ik iedereen wel zo'n beetje had ontmoet op Qountdown en XQ

Hard Bass was ik te wous om met iedereen te praten, geen idee wie ik daar gezien heb haha

Maar er schijnen nog meer te zijn dus

Hoe druk wordt het vrijdag/zaterdag dan wel niet in Drechtszwijn?

Citaat:
Jijj mag jezelf met een stel andere als volwaardig groepslid beschouwen
Overijssel, present

Die hadden jullie nog niet volgens Erik hé?

Nu Zeeland nog

roberttt schreef:
wil ook wel is wat nieuwe mensen ontmoeten

ken nog niet zoveel van hier

Nee jij vergeet altijd wie ik ben. Moet je altijd weer opnieuw ontmoeten
SanderM schreef:
Tsja jou heb ik idd niet gezien, is dat btw een bepaalde groep dan?

De Oranje Hoedjes Brigade
SanderM schreef:
Sowieso volgens mij iedereen die een Loudness shirtje aan heeft, komt van Hardtraxx, wordt idd niet zo lastig

Ze zijn volgens mij ook via andere portals verstuurd. Althans, de eerste versie. De 2e versie niet volgens mij. Maar ik heb de eerste versie aan waarschijnlijk.

roberttt schreef:
mijne ligt nog in de trein :'(
Legt die gek hem onder de stoel neer toen hij naar de WC ging, omdat hij dacht dat ie anders werd gestolen, terwijl ik er nog zat
roberttt schreef:
FU ik heb geen oranje hoedje
Ik heb er 2. Ik denk altijd aan jou, dat weet je toch?
