Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 15:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hmm, best opmerkelijk dan dat het nog steeds niet uitverkocht is
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 15:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Hmm, best opmerkelijk dan dat het nog steeds niet uitverkocht is

veel feesten die dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 16:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
wootum schreef:
Hmm, best opmerkelijk dan dat het nog steeds niet uitverkocht is

veel feesten die dag


Zal ook ECHT niet uitverkocht raken hoor!! maar vind ik echt niet erg!!! :love:
meer party ruimte voor hardtraxxers!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
wootum schreef:
Hmm, best opmerkelijk dan dat het nog steeds niet uitverkocht is

veel feesten die dag


Zal ook ECHT niet uitverkocht raken hoor!! maar vind ik echt niet erg!!! :love:
meer party ruimte voor hardtraxxers!! :yay:


:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
mijn groepje bezet gewoon heel het midden :p


Dit dus. De groep is aanzienlijk gegroeid de afgelopen tijd, neem ik aan :P

Haha, maar jij kent nog niet de volledige groep :p
Nu is zeg maar iedereen aanwezig van de oranje hoedjes haha
Mensen uit limburg, n-holland, friesland, groningen, drenthe, overijssel, gelderland en zuid holland :D
Stuk of 10 a 15 man :P
Zelfde soort figuren als mij :innocent:

Jijj mag jezelf met een stel andere als volwaardig groepslid beschouwen :D :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 19:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

FU ik heb geen oranje hoedje
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De oranje hoedjes, waar heb ik die toch eerder gezien. Op KO, daar heb ik nog met een aantal van hun lopen knallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 20:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mijne ligt nog in de trein :'(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 21:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ken dus nog niemand van het forum hier persoonlijk, zaterdag maar eens verandering in brengen!
Had de timetable nog niet gezien, maar ben er redelijk tevreden mee.
Thera afsluiten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Ik ken dus nog niemand van het forum hier persoonlijk, zaterdag maar eens verandering in brengen!

Dat gaat niet zo moeilijk worden hoor. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso volgens mij iedereen die een Loudness shirtje aan heeft, komt van Hardtraxx, wordt idd niet zo lastig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SanderM schreef:
De oranje hoedjes, waar heb ik die toch eerder gezien. Op KO, daar heb ik nog met een aantal van hun lopen knallen.

Kan goed kloppen :)
Ik had een geel shirt aan met I Like Candy erop, ik had alleen mijn hoedje niet mee :P
Ik had een roze petje op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja jou heb ik idd niet gezien, is dat btw een bepaalde groep dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 21:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SanderM schreef:
Sowieso volgens mij iedereen die een Loudness shirtje aan heeft, komt van Hardtraxx, wordt idd niet zo lastig :P

93Wesley93 schreef:
Dream Chaser schreef:
Ik ken dus nog niemand van het forum hier persoonlijk, zaterdag maar eens verandering in brengen!

Dat gaat niet zo moeilijk worden hoor. :D


Haha weet ik in ieder geval waar ik iedereen van HT aan kan herkennen!
Heb er wel veel zin in zeg! Wordt de eerste keer een feestje in de maassilo. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 21:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mij wil je niet ontmoeten hoor :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 21:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
mij wil je niet ontmoeten hoor :evil:


Haha zal wel meevallen :P ,
leuk om eens een keer de gezichten achter de namen te zien van de mensen hier op HT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 21:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
roberttt schreef:
mij wil je niet ontmoeten hoor :evil:


Haha zal wel meevallen :P ,
leuk om eens een keer de gezichten achter de namen te zien van de mensen hier op HT.


ahh ben heel lief hoor :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Dream Chaser schreef:
roberttt schreef:
mij wil je niet ontmoeten hoor :evil:


Haha zal wel meevallen :P ,
leuk om eens een keer de gezichten achter de namen te zien van de mensen hier op HT.


idd dat leek mij ook juist leuk om keer mensen van hier in het echt te zien en het feest is gewoon super...daarom baal ik erook zo van dat ik niet kan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 21:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wil ook wel is wat nieuwe mensen ontmoeten xd ken nog niet zoveel van hier :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
idd dat leek mij ook juist leuk om keer mensen van hier in het echt te zien en het feest is gewoon super...daarom baal ik erook zo van dat ik niet kan :(

Als ik jou was had ik lekker tegen m'n vriendin gezegd dat ik de week er na wat met er ging doen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 21:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Intervention schreef:
idd dat leek mij ook juist leuk om keer mensen van hier in het echt te zien en het feest is gewoon super...daarom baal ik erook zo van dat ik niet kan :(

Als ik jou was had ik lekker tegen m'n vriendin gezegd dat ik de week er na wat met er ging doen. :P

Je moet gewoon komen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
mijn groepje bezet gewoon heel het midden :p


Dit dus. De groep is aanzienlijk gegroeid de afgelopen tijd, neem ik aan :P

Haha, maar jij kent nog niet de volledige groep :p
Nu is zeg maar iedereen aanwezig van de oranje hoedjes haha
Mensen uit limburg, n-holland, friesland, groningen, drenthe, overijssel, gelderland en zuid holland :D
Stuk of 10 a 15 man :P
Zelfde soort figuren als mij :innocent:

Hmm, ik dacht dat ik iedereen wel zo'n beetje had ontmoet op Qountdown en XQ :P Hard Bass was ik te wous om met iedereen te praten, geen idee wie ik daar gezien heb haha :P
Maar er schijnen nog meer te zijn dus :D Hoe druk wordt het vrijdag/zaterdag dan wel niet in Drechtszwijn? :P

Citaat:
Jijj mag jezelf met een stel andere als volwaardig groepslid beschouwen :D :yay:

:yay: :yay: :yay:
Overijssel, present :P Die hadden jullie nog niet volgens Erik hé? xd Nu Zeeland nog :P

roberttt schreef:
wil ook wel is wat nieuwe mensen ontmoeten xd ken nog niet zoveel van hier :cry:

Nee jij vergeet altijd wie ik ben. Moet je altijd weer opnieuw ontmoeten :cry:

SanderM schreef:
Tsja jou heb ik idd niet gezien, is dat btw een bepaalde groep dan? :P

De Oranje Hoedjes Brigade :worship:

SanderM schreef:
Sowieso volgens mij iedereen die een Loudness shirtje aan heeft, komt van Hardtraxx, wordt idd niet zo lastig :P

Ze zijn volgens mij ook via andere portals verstuurd. Althans, de eerste versie. De 2e versie niet volgens mij. Maar ik heb de eerste versie aan waarschijnlijk. :)

roberttt schreef:
mijne ligt nog in de trein :'(

Legt die gek hem onder de stoel neer toen hij naar de WC ging, omdat hij dacht dat ie anders werd gestolen, terwijl ik er nog zat :lol:

roberttt schreef:
FU ik heb geen oranje hoedje

Ik heb er 2. Ik denk altijd aan jou, dat weet je toch? :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nando schreef:
Intervention schreef:
idd dat leek mij ook juist leuk om keer mensen van hier in het echt te zien en het feest is gewoon super...daarom baal ik erook zo van dat ik niet kan :(

Als ik jou was had ik lekker tegen m'n vriendin gezegd dat ik de week er na wat met er ging doen. :P

Je moet gewoon komen >.<

ja dat wil ik wel heer graag :oh: ...maar is Loudnes trouwens meerdere keren per jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Oranje Hoedjes Brigade :lol: Wel vet hoor, nja nu ben ik ook zeker bij de meeting en ik ga nu ook gewoon iedereen een hand geven als t kan :P Vorige Loudness ging beetje fout met mij bij de meeting :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik was er bij de vorige loudness niet :lol:
terwijl ik wel een kaartje had :

Kijk maar
Afbeelding
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten