Hmm, best opmerkelijk dan dat het nog steeds niet uitverkocht is
veel feesten die dagwrote:Hmm, best opmerkelijk dan dat het nog steeds niet uitverkocht is
veel feesten die dagwrote:Hmm, best opmerkelijk dan dat het nog steeds niet uitverkocht is
Zal ook ECHT niet uitverkocht raken hoor!! maar vind ik echt niet erg!!!wrote:veel feesten die dagwrote:Hmm, best opmerkelijk dan dat het nog steeds niet uitverkocht is
wrote:Zal ook ECHT niet uitverkocht raken hoor!! maar vind ik echt niet erg!!!wrote:veel feesten die dagwrote:Hmm, best opmerkelijk dan dat het nog steeds niet uitverkocht is![]()
meer party ruimte voor hardtraxxers!!
Haha, maar jij kent nog niet de volledige groep :pwrote:Dit dus. De groep is aanzienlijk gegroeid de afgelopen tijd, neem ik aanwrote: mijn groepje bezet gewoon heel het midden :p
Dat gaat niet zo moeilijk worden hoor.wrote:Ik ken dus nog niemand van het forum hier persoonlijk, zaterdag maar eens verandering in brengen!
Kan goed kloppenwrote:De oranje hoedjes, waar heb ik die toch eerder gezien. Op KO, daar heb ik nog met een aantal van hun lopen knallen.
wrote:Sowieso volgens mij iedereen die een Loudness shirtje aan heeft, komt van Hardtraxx, wordt idd niet zo lastig
Haha weet ik in ieder geval waar ik iedereen van HT aan kan herkennen!wrote:Dat gaat niet zo moeilijk worden hoor.wrote:Ik ken dus nog niemand van het forum hier persoonlijk, zaterdag maar eens verandering in brengen!
Haha zal wel meevallenwrote:mij wil je niet ontmoeten hoor
ahh ben heel lief hoorwrote:Haha zal wel meevallenwrote:mij wil je niet ontmoeten hoor,
leuk om eens een keer de gezichten achter de namen te zien van de mensen hier op HT.
idd dat leek mij ook juist leuk om keer mensen van hier in het echt te zien en het feest is gewoon super...daarom baal ik erook zo van dat ik niet kanwrote:wrote:Haha zal wel meevallenwrote:mij wil je niet ontmoeten hoor,
leuk om eens een keer de gezichten achter de namen te zien van de mensen hier op HT.
Als ik jou was had ik lekker tegen m'n vriendin gezegd dat ik de week er na wat met er ging doen.wrote:idd dat leek mij ook juist leuk om keer mensen van hier in het echt te zien en het feest is gewoon super...daarom baal ik erook zo van dat ik niet kan
Je moet gewoon komenwrote:Als ik jou was had ik lekker tegen m'n vriendin gezegd dat ik de week er na wat met er ging doen.wrote:idd dat leek mij ook juist leuk om keer mensen van hier in het echt te zien en het feest is gewoon super...daarom baal ik erook zo van dat ik niet kan
Hmm, ik dacht dat ik iedereen wel zo'n beetje had ontmoet op Qountdown en XQwrote:Haha, maar jij kent nog niet de volledige groep :pwrote:Dit dus. De groep is aanzienlijk gegroeid de afgelopen tijd, neem ik aanwrote: mijn groepje bezet gewoon heel het midden :p
Nu is zeg maar iedereen aanwezig van de oranje hoedjes haha
Mensen uit limburg, n-holland, friesland, groningen, drenthe, overijssel, gelderland en zuid holland
Stuk of 10 a 15 man
Zelfde soort figuren als mij
Jijj mag jezelf met een stel andere als volwaardig groepslid beschouwen![]()
![]()
Nee jij vergeet altijd wie ik ben. Moet je altijd weer opnieuw ontmoetenwrote:wil ook wel is wat nieuwe mensen ontmoetenken nog niet zoveel van hier
De Oranje Hoedjes Brigadewrote:Tsja jou heb ik idd niet gezien, is dat btw een bepaalde groep dan?
Ze zijn volgens mij ook via andere portals verstuurd. Althans, de eerste versie. De 2e versie niet volgens mij. Maar ik heb de eerste versie aan waarschijnlijk.wrote:Sowieso volgens mij iedereen die een Loudness shirtje aan heeft, komt van Hardtraxx, wordt idd niet zo lastig
Legt die gek hem onder de stoel neer toen hij naar de WC ging, omdat hij dacht dat ie anders werd gestolen, terwijl ik er nog zatwrote:mijne ligt nog in de trein :'(
Ik heb er 2. Ik denk altijd aan jou, dat weet je toch?wrote:FU ik heb geen oranje hoedje
ja dat wil ik wel heer graagwrote:Je moet gewoon komenwrote:Als ik jou was had ik lekker tegen m'n vriendin gezegd dat ik de week er na wat met er ging doen.wrote:idd dat leek mij ook juist leuk om keer mensen van hier in het echt te zien en het feest is gewoon super...daarom baal ik erook zo van dat ik niet kan