Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
ik was er bij de vorige loudness niet :lol:
terwijl ik wel een kaartje had :

Kijk maar
Afbeelding


haha hoeso ben je dan niet gegaan? :P ..en is Loudness meerdere keren per jaar of is het een malig per jaar?..anders pak ik de volgende editie 1000% mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

lang verhaal :p en ja volgens mij wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
ik was er bij de vorige loudness niet :lol:
terwijl ik wel een kaartje had :

Kijk maar
Afbeelding


Doodzonde, was namelijk dik, heel dik :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ach ja heb er maarten1410 mee blij gemaakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
lang verhaal :p en ja volgens mij wel.

ok das wel beter...ja dacht vraag het gewoon omdat het feest zelf wat kleiner is miss kans dat het 2 of 3 keer per jaar is...maar volgende editie er dus sws bij en ook bij de eventuele meeting als die er dan is...dan wel scheit aan mn vriendin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Intervention schreef:
idd dat leek mij ook juist leuk om keer mensen van hier in het echt te zien en het feest is gewoon super...daarom baal ik erook zo van dat ik niet kan :(

Als ik jou was had ik lekker tegen m'n vriendin gezegd dat ik de week er na wat met er ging doen. :P


Mijn vriendin komt zondag terug van 10 dagen vakantie in Salou,
dus dan ben ik natuurlijk topfit, na een nachtje Loudness :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Nando schreef:
Intervention schreef:
idd dat leek mij ook juist leuk om keer mensen van hier in het echt te zien en het feest is gewoon super...daarom baal ik erook zo van dat ik niet kan :(

Als ik jou was had ik lekker tegen m'n vriendin gezegd dat ik de week er na wat met er ging doen. :P


Mijn vriendin komt zondag terug van 10 dagen vakantie in Salou,
dus dan ben ik natuurlijk topfit, na een nachtje Loudness :P .

oeh zal ze leuk vinden als je zo fit bent :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Net alsof zij zo fit is dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Net alsof zij zo fit is dan :D

kweet niet hoe hij op feesten is en gebruikt ofzo maar kdenk dat hij er dan erger aan toe is als zij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Mol schreef:
Net alsof zij zo fit is dan :D

kweet niet hoe hij op feesten is en gebruikt ofzo maar kdenk dat hij er dan erger aan toe is als zij :P

misschien heeft zij ook wel stoute dingen gedaan :whistle: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Intervention schreef:
Mol schreef:
Net alsof zij zo fit is dan :D

kweet niet hoe hij op feesten is en gebruikt ofzo maar kdenk dat hij er dan erger aan toe is als zij :P

misschien heeft zij ook wel stoute dingen gedaan :whistle: :lol:


idd maar daar zul je nooit achter komen als ze niks verteld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

misschien voel je het of ruik je het :lol: oke genoeg

Maar hoe laat is de meeting xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
misschien voel je het of ruik je het :lol: oke genoeg

Maar hoe laat is de meeting xd

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

van 22 tot 6 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
misschien voel je het of ruik je het :lol: oke genoeg

Maar hoe laat is de meeting xd


kzou het doen bij de minst intressante set..mja dat is voor iedereen ook weer anders :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Intervention schreef:
Mol schreef:
Net alsof zij zo fit is dan :D

kweet niet hoe hij op feesten is en gebruikt ofzo maar kdenk dat hij er dan erger aan toe is als zij :P

misschien heeft zij ook wel stoute dingen gedaan :whistle: :lol:


Haha nou daar zullen we maar niet vanuit gaan dat ze iets raars doet.
Ze is niet met vriendinnen op vakantie dus zal allemaal wel meevallen.

Gebruiken op feesten sinds Thrillogy niet meer, dus al een half jaar zonder.
Af en toe erg moeilijk :innocent: .
Maar ben er een beetje klaar mee met al die zooi.
Dus gewoon lekker bier drinken zaterdag! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh dan moet het denk ik geen probleem zijn op miss een beetje spierpijn na dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja dat ben ik wel gewend.
We gaan meestal sowieso samen, en dan met een grotere groep, naar feestjes.
Dus zijn het allebei wel gewend hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Ja dat ben ik wel gewend.
We gaan meestal sowieso samen, en dan met een grotere groep, naar feestjes.
Dus zijn het allebei wel gewend hoor :P


oh vet dat je samen met je vriendin gaat...dat kan ik dus echt niet want mijn vriendin houdt helemaal niet van deze muziek...wat ik af en toe toch erg jammer vind :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja we gingen allebei al naar deze feestjes voor we elkaar kenden,
en we zijn het laatste half jaar eigenlijk alleen maar samen geweest!

Vind het zelf echt ideaal dat je dezelfde interesses hebt :)
Gewoon je vriendin een keer meenemen naar een kleiner outdoor feestje,
vind dat persoonlijk altijd wel het gezelligst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mijn vriendin houdt ook niet van hardstyle :'(

Ow wacht -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Ja we gingen allebei al naar deze feestjes voor we elkaar kenden,
en we zijn het laatste half jaar eigenlijk alleen maar samen geweest!

Vind het zelf echt ideaal dat je dezelfde interesses hebt :)
Gewoon je vriendin een keer meenemen naar een kleiner outdoor feestje,
vind dat persoonlijk altijd wel het gezelligst.


idd en dat mis ik soms wel...ze zegt wel dat ze een keertje mee wil maar ik denk toch wel als je niet van deze muziek houd dat je het stukken sneller niet meer leuk omdat in haar ogen alles hetzelfde klinkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik mn vriendin maar 5 sec van hardstyle laat horen gaat ze dreigen om het uit te maken :') Vraag dus ook maar niet meer of ze mee gaat naar een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Als ik mn vriendin maar 5 sec van hardstyle laat horen gaat ze dreigen om het uit te maken :') Vraag dus ook maar niet meer of ze mee gaat naar een feest.


oh nee zover is bij mijn vriendin nou ook weer niet maar liever luisterd ze het niet :P ...wat voor muziek vind ze dan mooi?
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten