Is goed!wrote:Ik wens iedereen alvast plezierdoe een dansje voor mij als ik in Afrika zit
Maar heb jij ff geluk dat eekhoorntjes daar in het wild leven
Is goed!wrote:Ik wens iedereen alvast plezierdoe een dansje voor mij als ik in Afrika zit
Das ook echt balen, beterschap en hopelijk haal je het voor zaterdag!wrote:balen man..
ik weet ook niet of ik het haal, ik ben afgelopen donderdag met spoed geopereerd.. lig nog steeds tot minimaal maandag aan de antibiotica in het ziekenhuis en het is nog maar de vraag of ik tegen die tijd een beetje kan lopen.
Nu begint het echt aftellen te worden.wrote:nog 6 dagen![]()
Kheb deze week maar 10 uurtjes les dus dat komt wel goedwrote:Nu begint het echt aftellen te worden.wrote:nog 6 dagen![]()
Hopen dat deze schoolweek een beetje voorbij gaat vliegen.
niet zo pessimistisch doen.wrote:over een weekje is het alweer voorbijWat gaat die tijd snel
Maar een hoop leuke herinneringenwrote:over een weekje is het alweer voorbijWat gaat die tijd snel
Hoop jewrote:Maar een hoop leuke herinneringenwrote:over een weekje is het alweer voorbijWat gaat die tijd snel
Zal vast wel denkwrote:Nu de timetable bekend is, gaan we nog een meeting afspreken of gaan we gewoon op goed geluk gokken dat we elkaar vanzelf wel tegen komen?
hahah 3x zo klein , gok ik zowrote:Oke ik loop het eerste half uur wel rondjes tot ik iemand tegen kom![]()
Maar hoe groot is het daar dan? in vergelijking met de HMH bijvoorbeeld
Nioet luistern naar de muziekwrote:hahah 3x zo klein , gok ik zowrote:Oke ik loop het eerste half uur wel rondjes tot ik iemand tegen kom![]()
Dit dus. De groep is aanzienlijk gegroeid de afgelopen tijd, neem ik aanwrote: mijn groepje bezet gewoon heel het midden :p
Goeie gok.wrote:hahah 3x zo klein , gok ik zowrote:Oke ik loop het eerste half uur wel rondjes tot ik iemand tegen kom![]()