Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 23:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Ik wens iedereen alvast plezier :innocent: doe een dansje voor mij als ik in Afrika zit :lol:


Is goed! :yay:
Maar heb jij ff geluk dat eekhoorntjes daar in het wild leven :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 10:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Ik wens iedereen alvast plezier :innocent: doe een dansje voor mij als ik in Afrika zit :lol:



:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yes! Kaartjes zijn binnen.
Wordt weer een lekker feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan hier niet meer heen :cry: ..want ga volgend weekend een weekend weg met mn vriendin en anders hou ik daar geen geld voor over :x ..dus volgende editie er sws bij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

balen man..

ik weet ook niet of ik het haal, ik ben afgelopen donderdag met spoed geopereerd.. lig nog steeds tot minimaal maandag aan de antibiotica in het ziekenhuis en het is nog maar de vraag of ik tegen die tijd een beetje kan lopen. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
balen man..

ik weet ook niet of ik het haal, ik ben afgelopen donderdag met spoed geopereerd.. lig nog steeds tot minimaal maandag aan de antibiotica in het ziekenhuis en het is nog maar de vraag of ik tegen die tijd een beetje kan lopen. :mad:


Das ook echt balen, beterschap en hopelijk haal je het voor zaterdag! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 13:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

nog 6 dagen :yay: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
nog 6 dagen :yay: :loving:

Nu begint het echt aftellen te worden. :D Hopen dat deze schoolweek een beetje voorbij gaat vliegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk morgen TT :D
Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 14:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Pommer schreef:
nog 6 dagen :yay: :loving:

Nu begint het echt aftellen te worden. :D Hopen dat deze schoolweek een beetje voorbij gaat vliegen.


Kheb deze week maar 10 uurtjes les dus dat komt wel goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 16:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

over een weekje is het alweer voorbij :cry: Wat gaat die tijd snel
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
over een weekje is het alweer voorbij :cry: Wat gaat die tijd snel

niet zo pessimistisch doen. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 23:46 
 
Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
over een weekje is het alweer voorbij :cry: Wat gaat die tijd snel

Maar een hoop leuke herinneringen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 05:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

WZY schreef:
roberttt schreef:
over een weekje is het alweer voorbij :cry: Wat gaat die tijd snel

Maar een hoop leuke herinneringen :thumbup:

Hoop je :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nu de timetable bekend is, gaan we nog een meeting afspreken of gaan we gewoon op goed geluk gokken dat we elkaar vanzelf wel tegen komen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nu de timetable bekend is, gaan we nog een meeting afspreken of gaan we gewoon op goed geluk gokken dat we elkaar vanzelf wel tegen komen? :P


Zal vast wel denk :P
Ik (en volgens mij heel wat andere) ben vanaf het begin aanwezig

Wel een kut TT eigenlijk :/

Kodex vroeg, Chain reaction laat (En Na B-front!?), Ran-D na B-Front
B-Front had een stuk later gemogen :P
Maargoed, word sws wel een topfeestje :thumbsup:

TT:

22:00 - 23:15: Kodex
23:15 - 00:30: Tatanka
00:30 - 01:30: Beholder
01:30 - 02:30: Alpha²
02:30 - 03:00: Live: B-Front
03:00 - 04:00: Chain Reaction
04:00 - 05:00: Ran-D
05:00 - 06:00: Thera
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo groot is het niet, dus iedereen zal elkaar daar wel tegen komen. Maar om toch maar even een zekerheidje te hebben zou ik zeggen vooraan tijdens A2, dan is ook iedereen zeker weten binnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ga wel gelijk naar voren toe ofzo, ik neem aan dat iedereen daar wel te vinden is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben rond het midden te vinden...ik gok op links of rechts of mijn groepje bezet gewoon heel het midden :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er vanaf het begin, ga dan denk ik naar het midden toe of zo. Je komt sowieso wel mensen tegen hier denk ik. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oke ik loop het eerste half uur wel rondjes tot ik iemand tegen kom xd
Maar hoe groot is het daar dan? in vergelijking met de HMH bijvoorbeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Oke ik loop het eerste half uur wel rondjes tot ik iemand tegen kom xd
Maar hoe groot is het daar dan? in vergelijking met de HMH bijvoorbeeld


hahah 3x zo klein , gok ik zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Pommer schreef:
Oke ik loop het eerste half uur wel rondjes tot ik iemand tegen kom xd
Maar hoe groot is het daar dan? in vergelijking met de HMH bijvoorbeeld


hahah 3x zo klein , gok ik zo

Nioet luistern naar de muziek :x

maar dan kan je beetje beeld krijgen van hoe groot het is.


volgns mij is het nog wel redelijk toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
mijn groepje bezet gewoon heel het midden :p


Dit dus. De groep is aanzienlijk gegroeid de afgelopen tijd, neem ik aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 15:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Pommer schreef:
Oke ik loop het eerste half uur wel rondjes tot ik iemand tegen kom xd
Maar hoe groot is het daar dan? in vergelijking met de HMH bijvoorbeeld


hahah 3x zo klein , gok ik zo

Goeie gok.
Vloeroppervlak van de HMH is 3.000 m2. Dat van de grote Maassilo zaal (die voor Loudness gebruikt gaat worden) 1.100 m2 . Kunnen dus ongeveer 2000 mensen naar binnen.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten