Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 17:05 

Hardtraxx Crew

En zo moet het ook! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 17:30 

Hardtraxx Veteran

kaartverkoop gaat niet zo best heb ik me laten vertellen, staat straks iedereen in 1 hoekje, alleen hardtraxxers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 17:30 

Bierkoning

p-stylez schreef:
kaartverkoop gaat niet zo best heb ik me laten vertellen, staat straks iedereen in 1 hoekje, alleen hardtraxxers :P

Zou ik niet erg vinden xd Maar hoe weet je dat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 18:09 

Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:
Eerste metro rijdt volgens mij rond half 8 en trein om 8 uur.
Laatste bobbus gaat rond 6 uur. Oftewel OV mensen moeten toch gauw 1,5/2 uur wachten :thumbup:

Altijd een drama om met het OV naar huis te gaan zondag ochtend.. >.<
Maar zal toch de trein worden, ik heb echt geen zin om te bobben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 18:10 

Hardtraxx Veteran

Misschien omdat de zaal ook groter is of zo? Kan ook zijn dat mensen de afgelopen editie helemaal niks vonden of zo. Allemaal HT'ers lijkt mij ook bruut, maar sowieso heb je dan maximaal 50 man en dat is niet genoeg. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 19:00 

Hardtraxx Crew

Idd wel echt schijt dat je zo lang moet wachten op de metro :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 19:05 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Idd wel echt schijt dat je zo lang moet wachten op de metro :/

In december wel jah, nu is dat niet zo erg. Allemaal feestbeesten (ook die van Nightmare?), lekker in het zonnetje, terugkijkend op een geniale nacht! :love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 19:09 

Donateur

Die van Nightmare zitten bij Zuidplein. En je hoeft niet te wachten op de metro, er is ook nog zoiets als een nachtbus of een taxi voor een tientje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 11:18 

Hardtraxx Veteran

Laatste nachtbus vetrekt volgens mij om 06:10. Is die in ongeveer 10 minuten bij Maassilo, maar dan rijdt hij door heel Rotterdam, Rhoon, Poortugaal, Hoogvliet (en dan soms nognaar Spijkenisse) en dan terug langs pernis en dan via de snelweg terug naar Rotterdam Centraal ;) En dat is dan waarschijnlijk een tocht van 2 uur ongeveer :P Kan je beter een taxi pakken, die is er in 10 minuten, zal denk ik 20 euro zijn ^^

en like I said, afterchillen in Spijkenisse bij mij is mogelijk met een niet al te grote groep :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 12:25 

Donateur

klopt, pak gewoon taxi :D Betaal je hoogstens 5 eu PP. maar dan ben je gelukkig wel snel thuis, want de stoptreinen rijden vanaf half 6 gewoon om de 20 minuten ofso weer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 12:29 

Bierkoning

hoever is het dan van het treinstation (centraal of?) naar de Maassilo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 12:43 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Met de metro nog geen 10 minuten, op de heenweg dan hè :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 13:00 

Donateur

Pommer schreef:

www.google.nl ;) gebruik google maps luie hond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 13:01 

Bierkoning

Kevin-Raw schreef:
Pommer schreef:

http://www.google.nl ;) gebruik google maps luie hond :P

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 13:05 

Hardtraxx Veteran

Om 7:01 is er Bobbus B11 van metro maashaven naar rotterdam centraal, doe je 14 minuten over.
Eerder heeft voor mij ook geen zin, want de trein richting Utrecht vertrekt toch pas om 7:35.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 13:07 

Bierkoning

PNXRMX schreef:
Om 7:01 is er Bobbus B11 van metro maashaven naar rotterdam centraal, doe je 14 minuten over.
Eerder heeft voor mij ook geen zin, want de trein richting Utrecht vertrekt toch pas om 7:35.

Ik moet ook naar Utrecht volgens mij (ik moet naar Amersfoort maar ik denk dat ik in Utrecht moet overstappen dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 13:08 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
PNXRMX schreef:

Ik moet ook naar Utrecht volgens mij (ik moet naar Amersfoort maar ik denk dat ik in Utrecht moet overstappen dan)

Ik moet ook naar Utrecht :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 13:57 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
PNXRMX schreef:

Volgens mij gaat de trein naar Utrecht zelfs nog door naar Amersfoort, maar ik stap dan over op de trein richting Eindhovuuhhhhh :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 13:59 

Bierkoning

das een aardige omweg dan :P
ik weet niet of ie dan rechtstreeks naar A'foort gaat, na Qountdown moes ik wel overstappen in Utrecht om naar A'foort te gaan, maarja die kwam natuurlijk wel uit A'dam
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 14:03 

Hardtraxx Crew

Ik zie wel welke trein ik pak, maak ik me nog niet druk om :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 14:09 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
das een aardige omweg dan :P
ik weet niet of ie dan rechtstreeks naar A'foort gaat, na Qountdown moes ik wel overstappen in Utrecht om naar A'foort te gaan, maarja die kwam natuurlijk wel uit A'dam

het is altijd bijlmer utrecht amersfoort. Als je directe lijn wil hebben moet je Duivendrecht _ amersfoort pakken. Maar is even snel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 16:40 

Donateur

Rawbin schreef:
Laatste nachtbus vetrekt volgens mij om 06:10. Is die in ongeveer 10 minuten bij Maassilo, maar dan rijdt hij door heel Rotterdam, Rhoon, Poortugaal, Hoogvliet (en dan soms nognaar Spijkenisse) en dan terug langs pernis en dan via de snelweg terug naar Rotterdam Centraal ;) En dat is dan waarschijnlijk een tocht van 2 uur ongeveer :P Kan je beter een taxi pakken, die is er in 10 minuten, zal denk ik 20 euro zijn ^^

en like I said, afterchillen in Spijkenisse bij mij is mogelijk met een niet al te grote groep :)

Hoe ga jij er heen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 20:04 

Hardtraxx Veteran

Heenweg waarschijnlijk met de metro, heb eerst nog een verjaardag. Terugweg zou ik waarschijnlijk met Fr4ns of Moderization meerijden, maar daar heb ik voor de rest nog niks over gehoord :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 20:13 

Hardtraxxer

Rawbin schreef:
Heenweg waarschijnlijk met de metro, heb eerst nog een verjaardag. Terugweg zou ik waarschijnlijk met Fr4ns of Moderization meerijden, maar daar heb ik voor de rest nog niks over gehoord :P

Zover ik weet is er nog plekje over ja, maar voor meer info moet je bij fr4ns zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 23:40 

Hardtraxx Veteran

Ik wens iedereen alvast plezier :innocent: doe een dansje voor mij als ik in Afrika zit :lol:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten