Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 46 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Hardtraxx Meeting: Loudness

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 1 day ago
En zo moet het ook! :D
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
kaartverkoop gaat niet zo best heb ik me laten vertellen, staat straks iedereen in 1 hoekje, alleen hardtraxxers :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
p-stylez wrote:kaartverkoop gaat niet zo best heb ik me laten vertellen, staat straks iedereen in 1 hoekje, alleen hardtraxxers :P
Zou ik niet erg vinden xd Maar hoe weet je dat dan?
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Rawbin wrote:Eerste metro rijdt volgens mij rond half 8 en trein om 8 uur.
Laatste bobbus gaat rond 6 uur. Oftewel OV mensen moeten toch gauw 1,5/2 uur wachten :thumbup:
Altijd een drama om met het OV naar huis te gaan zondag ochtend.. >.<
Maar zal toch de trein worden, ik heb echt geen zin om te bobben.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Misschien omdat de zaal ook groter is of zo? Kan ook zijn dat mensen de afgelopen editie helemaal niks vonden of zo. Allemaal HT'ers lijkt mij ook bruut, maar sowieso heb je dan maximaal 50 man en dat is niet genoeg. :P
Hardtraxx Crew
last seen 1 day ago
Idd wel echt schijt dat je zo lang moet wachten op de metro :/
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
wootum wrote:Idd wel echt schijt dat je zo lang moet wachten op de metro :/
In december wel jah, nu is dat niet zo erg. Allemaal feestbeesten (ook die van Nightmare?), lekker in het zonnetje, terugkijkend op een geniale nacht! :love: :loving:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Die van Nightmare zitten bij Zuidplein. En je hoeft niet te wachten op de metro, er is ook nog zoiets als een nachtbus of een taxi voor een tientje ;)
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Laatste nachtbus vetrekt volgens mij om 06:10. Is die in ongeveer 10 minuten bij Maassilo, maar dan rijdt hij door heel Rotterdam, Rhoon, Poortugaal, Hoogvliet (en dan soms nognaar Spijkenisse) en dan terug langs pernis en dan via de snelweg terug naar Rotterdam Centraal ;) En dat is dan waarschijnlijk een tocht van 2 uur ongeveer :P Kan je beter een taxi pakken, die is er in 10 minuten, zal denk ik 20 euro zijn ^^

en like I said, afterchillen in Spijkenisse bij mij is mogelijk met een niet al te grote groep :)
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
klopt, pak gewoon taxi :D Betaal je hoogstens 5 eu PP. maar dan ben je gelukkig wel snel thuis, want de stoptreinen rijden vanaf half 6 gewoon om de 20 minuten ofso weer ;)
Bierkoning
last seen Aug 2026
hoever is het dan van het treinstation (centraal of?) naar de Maassilo?
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Pommer wrote:hoever is het dan van het treinstation (centraal of?) naar de Maassilo?
Met de metro nog geen 10 minuten, op de heenweg dan hè :P
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Pommer wrote:hoever is het dan van het treinstation (centraal of?) naar de Maassilo?
www.google.nl ;) gebruik google maps luie hond :P
Bierkoning
last seen Aug 2026
Kevin-Raw wrote:
http://www.google.nl ;) gebruik google maps luie hond :P
:$
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Om 7:01 is er Bobbus B11 van metro maashaven naar rotterdam centraal, doe je 14 minuten over.
Eerder heeft voor mij ook geen zin, want de trein richting Utrecht vertrekt toch pas om 7:35.
Bierkoning
last seen Aug 2026
PNXRMX wrote:Om 7:01 is er Bobbus B11 van metro maashaven naar rotterdam centraal, doe je 14 minuten over.
Eerder heeft voor mij ook geen zin, want de trein richting Utrecht vertrekt toch pas om 7:35.
Ik moet ook naar Utrecht volgens mij (ik moet naar Amersfoort maar ik denk dat ik in Utrecht moet overstappen dan)
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Pommer wrote:
PNXRMX wrote:Om 7:01 is er Bobbus B11 van metro maashaven naar rotterdam centraal, doe je 14 minuten over.
Ik moet ook naar Utrecht volgens mij (ik moet naar Amersfoort maar ik denk dat ik in Utrecht moet overstappen dan)
Ik moet ook naar Utrecht :whistle:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Pommer wrote:
Volgens mij gaat de trein naar Utrecht zelfs nog door naar Amersfoort, maar ik stap dan over op de trein richting Eindhovuuhhhhh :cool:
Bierkoning
last seen Aug 2026
das een aardige omweg dan :P
ik weet niet of ie dan rechtstreeks naar A'foort gaat, na Qountdown moes ik wel overstappen in Utrecht om naar A'foort te gaan, maarja die kwam natuurlijk wel uit A'dam
Hardtraxx Crew
last seen 1 day ago
Ik zie wel welke trein ik pak, maak ik me nog niet druk om :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Pommer wrote:das een aardige omweg dan :P
ik weet niet of ie dan rechtstreeks naar A'foort gaat, na Qountdown moes ik wel overstappen in Utrecht om naar A'foort te gaan, maarja die kwam natuurlijk wel uit A'dam
het is altijd bijlmer utrecht amersfoort. Als je directe lijn wil hebben moet je Duivendrecht _ amersfoort pakken. Maar is even snel ;)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Rawbin wrote:Laatste nachtbus vetrekt volgens mij om 06:10. Is die in ongeveer 10 minuten bij Maassilo, maar dan rijdt hij door heel Rotterdam, Rhoon, Poortugaal, Hoogvliet (en dan soms nognaar Spijkenisse) en dan terug langs pernis en dan via de snelweg terug naar Rotterdam Centraal ;) En dat is dan waarschijnlijk een tocht van 2 uur ongeveer :P Kan je beter een taxi pakken, die is er in 10 minuten, zal denk ik 20 euro zijn ^^

en like I said, afterchillen in Spijkenisse bij mij is mogelijk met een niet al te grote groep :)
Hoe ga jij er heen dan?
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Heenweg waarschijnlijk met de metro, heb eerst nog een verjaardag. Terugweg zou ik waarschijnlijk met Fr4ns of Moderization meerijden, maar daar heb ik voor de rest nog niks over gehoord :P
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Rawbin wrote:Heenweg waarschijnlijk met de metro, heb eerst nog een verjaardag. Terugweg zou ik waarschijnlijk met Fr4ns of Moderization meerijden, maar daar heb ik voor de rest nog niks over gehoord :P
Zover ik weet is er nog plekje over ja, maar voor meer info moet je bij fr4ns zijn :P
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ik wens iedereen alvast plezier :innocent: doe een dansje voor mij als ik in Afrika zit :lol: