ander gebouw ?
Maassilo staat voor dat stukje industrie daaro ?
shit! dacht dat het gewoon weer in die bouwval was xD
Zelfde gebouw, maar op de begane grond ipv de bovenste verdiepingwrote:![]()
ander gebouw ?
Dit duswrote:Zelfde gebouw, maar op de begane grond ipv de bovenste verdiepingwrote:![]()
ander gebouw ?
We kunnen wel bij jou X-Boxen na de tijdwrote:Ja er zijn wel palen aan de zijkanten, maar doordat de zaal breder is en die palen niet van die "uitsteeksels" hebben aan de zijkant heb je d'r haast geen last van
Uiteraard. Ff potje Zelda enzoowwwrote:We kunnen wel bij jou X-Boxen na de tijdwrote:Ja er zijn wel palen aan de zijkanten, maar doordat de zaal breder is en die palen niet van die "uitsteeksels" hebben aan de zijkant heb je d'r haast geen last van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heb ik hier veel zin in yay
Ik ook laat de dagen maar aanmakenwrote:We kunnen wel bij jou X-Boxen na de tijdwrote:Ja er zijn wel palen aan de zijkanten, maar doordat de zaal breder is en die palen niet van die "uitsteeksels" hebben aan de zijkant heb je d'r haast geen last van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jah al moet ik zeggen dat mijn groep vergeleken met de rest op zo'n feest nog wel bovengemiddeld los gaatwrote:zo heerlijkwrote:Jah dat ging hard iddwrote:![]()
Vond dat echt dik met dat groepje los gaan.
we gingen stukken harder los als jouw groepje, toch?
zelda op de xbox :')wrote:Uiteraard. Ff potje Zelda enzoowwwrote:We kunnen wel bij jou X-Boxen na de tijdwrote:Ja er zijn wel palen aan de zijkanten, maar doordat de zaal breder is en die palen niet van die "uitsteeksels" hebben aan de zijkant heb je d'r haast geen last van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KSwoosh :')wrote: zelda op de xbox :')
Dakpanwrote:KSwoosh :')wrote: zelda op de xbox :')
wrote:Jullie stonden de hele tijd stil :')
wrote:Tannis
Een hele goede zelfs. Tennismeisjeswrote:wrote:Tannis![]()
Wat een reputatie heeft het tennis toch
wrote:Een hele goede zelfs. Tennismeisjeswrote:wrote:Tannis![]()
Wat een reputatie heeft het tennis toch![]()
+1! Wordt elke zondag weer genieten van mijn teammaatjeswrote:Een hele goede zelfs. Tennismeisjeswrote:wrote:Tannis![]()
Die blondewrote:Een hele goede zelfs. Tennismeisjeswrote:wrote:Tannis![]()