Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Hardtraxx Meeting: Loudness

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Hoeksemad wrote:
Intervention wrote:oeh ziet er vet uit toch maar ff gedownload :P
kheb erg zin in Loudness...wordt 1e keer :thumbsup: ...is er al plaats voor meeting afgesproken?
Vooraan bij de dj booth.
Zoals vorige x dus. :P Denk dat ik daar dit keer wel het grootste deel van het feest ga doorbrengen als me vrienden ook wat mee werken. :D
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 17 days ago
93Wesley93 wrote:
Hoeksemad wrote:
Intervention wrote:oeh ziet er vet uit toch maar ff gedownload :P
kheb erg zin in Loudness...wordt 1e keer :thumbsup: ...is er al plaats voor meeting afgesproken?
Vooraan bij de dj booth.
Zoals vorige x dus. :P Denk dat ik daar dit keer wel het grootste deel van het feest ga doorbrengen als me vrienden ook wat mee werken. :D
Voor de 451e keer: Het is een andere zaal dan de vorige editie ;)

Maar naast de dj booth kan natuurlijk nog steeds al weten we nu niet hoe dit eruit zal zien...
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2020
Ik was er wel achter dat het een andere zaal was hoor. ;) Maar ik neem aan dat daar ook gewoon een DJ booth staat.. :P Komt op hetzelfde neer
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
niet ernaast, gewoon hard vooraan!
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
93Wesley93 wrote:Ik was er wel achter dat het een andere zaal was hoor. ;) Maar ik neem aan dat daar ook gewoon een DJ booth staat.. :P Komt op hetzelfde neer
Nou, zeg dat maar niet te hard. Kan me nog goed de meeting bij 10 Years Q-Dance voor halen.

"Voor het reuzenrad!"

Ja... Dat ding is 50 meter breed!
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2020
maarten1410 wrote:
93Wesley93 wrote:Ik was er wel achter dat het een andere zaal was hoor. ;) Maar ik neem aan dat daar ook gewoon een DJ booth staat.. :P Komt op hetzelfde neer
Nou, zeg dat maar niet te hard. Kan me nog goed de meeting bij 10 Years Q-Dance voor halen.

"Voor het reuzenrad!"

Zo heel groots allemaal zal het hier wel niet worden denk ik. :P
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
maarten1410 wrote:

"Voor het reuzenrad!"

verwacht niet dat de booth 50 mtr breed gaat worden ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Hoeksemad wrote:
maarten1410 wrote:

"Voor het reuzenrad!"

verwacht niet dat de booth 50 mtr breed gaat worden ;)
Dat zeg ik toch ook niet :lol:

Ik bedoel alleen maar dat ik dit soort uitspraken al veel te vaak voorbij heb zien komen hier: "Ja ongeveer daar", "Naast dat en dat hokje", etc en vervolgens niemand te vinden.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Onder de 2e box van voor en 2e van links was wel het toppunt :lol:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
nou inderdaad :lol: is dat ik veel mensen herkende tot op een gegeven moment. xd
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Chukkels wrote:Onder de 2e box van voor en 2e van links was wel het toppunt :lol:
Juist! DAT soort afspraken bedoel ik dus :lol:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
maarten1410 wrote:
Chukkels wrote:Onder de 2e box van voor en 2e van links was wel het toppunt :lol:
Je kunt wel lachen, maar als ontmoetingspunt heeft het uitermate goed gewerkt. Alleen was de groep toen de meeting begon ondertussen een box naar achteren geschoven :lol: Zie maar eens op een feest als Hard Bass de groep zo snel terug te vinden als het mij lukte (vdk ook nog) met behulp van de 'vanaf de 2e box van voor en links recht naar achteren lopen' methode :P
Maar goed, dat gaat ook over stampplekken. Voor de meetingplek was iets anders wel handiger geweest denk ik :)
C
dat is wel het helderste om duidelijk te maken...

ooit op Qlimax geprobeerd (2010) lukte best aardig, gewoon boxlijn volgen en dan vind je iemand wel
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 3 days ago
zal vast wel langshobbelen, Moving Madness sleurt me wel mee :P wel nuchter helaas
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
PNXRMX wrote:
maarten1410 wrote:
Je kunt wel lachen, maar als ontmoetingspunt heeft het uitermate goed gewerkt. Alleen was de groep toen de meeting begon ondertussen een box naar achteren geschoven :lol: Zie maar eens op een feest als Hard Bass de groep zo snel terug te vinden als het mij lukte (vdk ook nog) met behulp van de 'vanaf de 2e box van voor en links recht naar achteren lopen' methode :P
Maar goed, dat gaat ook over stampplekken. Voor de meetingplek was iets anders wel handiger geweest denk ik :)
Haha ik had het ook nooit gevonden, totdat ik volgens mij Nando of Chukkels tegen kwam en me meenam ernaartoe :D
Maar toen ik er eenmaal geweest was kon ik het nog wel terugvinden met me niet zo heel erg heldere hoofd dus jah :P
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Pommer wrote:Nando
:yes:

Vond dat echt dik met dat groepje los gaan. :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Nando wrote:

Jah dat ging hard idd :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2020
En ik had ook een paar tevergeefse pogingen gedaan om jullie te vinden. :P Kwam toen alleen Chukkels en Robert tegen. Maarja maakt niet uit, ik liep toch al te veel rondjes die nacht. :lol: En dat is dus iets wat je in het Geldredome beter niet kon doen, was heel me groep kwijt bijna heel het feest, op 1 vriend na gelukkig. :D
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Pommer wrote:
Nando wrote:

Sws :yay:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Ja was super vet, of was ik daar niet meer geen idee :lol: Hoop het niet eigenlijk.
M
Bas de Vogel wrote:zal vast wel langshobbelen, Moving Madness sleurt me wel mee :P wel nuchter helaas
:nono:
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Vik wrote:Klopt! Ben daar gewoon van 12 tot 5 voor 7 geweest, omdat ik m'n vrienden niet kon vinden. :lol:
Haha, toen heb ik je vrienden nog de weg naar je toe gewijst met mn vage kop :-D
G
Pommer wrote:
Nando wrote:
zo heerlijk :D
we gingen stukken harder los als jouw groepje, toch? ;)
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
spreek gewoon boven af bij die ouwe lopende band ( die niet meer loopt :P )
En dan met zn allen naar de front! Hardtraxx invasion!
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
iSenSe` wrote:spreek gewoon boven af bij die ouwe lopende band ( die niet meer loopt :P )
En dan met zn allen naar de front! Hardtraxx invasion!
Het is nu niet in de factory10 he..