Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 12:02 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Bas de Vogel schreef:
15 april kijkoperatie, gaat dus een streep door loudness :(

Lekker dan..

Bij mij is het ook afwachten, als ik rond 23 april mijn kijkoperatie krijg haal ik het misschien niet.

zozo ineens iedereen kijkoperatie :oh: ....kmoet nog wel kaartjes kopen maar deze wil ik sws niet overslaan alleen nog ff vriendin overhalen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 12:42 

Hardtraxx Veteran

Ja ik heb het ergste al gehad, deze kijkoperatie is om het metaal een beetje bij te knippen, dus geen grote ingreep. Maar als het 2 dagen voor Loudness is weet ik niet of ik het nog ga halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:58 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
XtD schreef:
Bas de Vogel schreef:
15 april kijkoperatie, gaat dus een streep door loudness :(

Lekker dan..

Bij mij is het ook afwachten, als ik rond 23 april mijn kijkoperatie krijg haal ik het misschien niet.

zozo ineens iedereen kijkoperatie :oh: ....kmoet nog wel kaartjes kopen maar deze wil ik sws niet overslaan alleen nog ff vriendin overhalen :P

dan wil ik je vriendelijk vragen om het kaartje bij mij te halen, ik krijg hem niet kwijt namelijk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 12:49 

Hardtraxx Veteran

En de 19e een kijkoperatie.. dat wordt stilstaan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 19:09 

Hardtraxx Veteran

mensen waarmee ik zou gaan weten het nog steeds niet duurt hier wel erg lang >.<
khoop dat ze mee gaan want kwil hier graag heen maar ga natuurlijk niet in mn eentje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 19:17 

Hardtraxx Crew

Intervention schreef:
mensen waarmee ik zou gaan weten het nog steeds niet duurt hier wel erg lang >.<
khoop dat ze mee gaan want kwil hier graag heen maar ga natuurlijk niet in mn eentje :P

Why not, moet ik ook. En volgens mij wel meer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 19:30 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Intervention schreef:

Inderdaad, ben ook vaak genoeg alleen naar feesten gegaan. Afgelopen zaterdag nog met KO. Je ontmoet genoeg mensen op het feest zelf. Vind alleen richting feesten ook veel leuker dan met m'n eigen vriendengroep om eerlijk te zijn. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 20:43 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Intervention schreef:

+1 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 22:23 

Hardtraxx Addict

Hopelijk aanwezig op Loudness, en dan kom ik ook wel even langs op de meeting.
Ken eigenlijk nog niemand hier op het forum, dus mooie kans om een aantal mensen te ontmoeten dan! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 22:31 

Bierkoning

gvd gvd gvd gvd ik wil hier ook heen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 22:32 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

er staan op hardtraxx 7 kaartjes te koop en reguliere kaarjtes zijn nog niet uitverkocht dus kan nog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 22:36 

Bierkoning

Intervention schreef:
Pommer schreef:

er staan op hardtraxx 7 kaartjes te koop en reguliere kaarjtes zijn nog niet uitverkocht dus kan nog :P

Jah maar ik ben bijna blut xd en het is ook niet echt bepaald dichtbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 22:37 

Hardtraxx Crew

Gewoon gaan. Dit mag je niet missen ( :P ) en voor mij is het nou ook bepaald niet dichtbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 22:42 

Bierkoning

Ik zit te denken om mss me euphoria kaartje te verkopen, alleen daar hebben al me vrienden al kaarten voor, dus dat nemen ze me niet in dank af xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 22:44 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik zit te denken om mss me euphoria kaartje te verkopen, alleen daar hebben al me vrienden al kaarten voor, dus dat nemen ze me niet in dank af xd

Miss kaartje euphoria verkopen en kopen zogauw je weer geld heb in die 2 weken er tussen? :D
en anderss... studiefinanciering verneuken eraan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 22:49 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
wootum schreef:
Intervention schreef:

Inderdaad, ben ook vaak genoeg alleen naar feesten gegaan. Afgelopen zaterdag nog met KO. Je ontmoet genoeg mensen op het feest zelf. Vind alleen richting feesten ook veel leuker dan met m'n eigen vriendengroep om eerlijk te zijn. :$

Ja ok dat is wel zo..maar,kben nog nooit alleen gegaan omdat me dat niks aan leek :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 22:51 

Bierkoning

patrickjeb schreef:
Pommer schreef:

Miss kaartje euphoria verkopen en kopen zogauw je weer geld heb in die 2 weken er tussen? :D
en anderss... studiefinanciering verneuken eraan :D

Heb geen stufi helaas :P
Maar ik ben wat aan het regelen, dus wie weet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 22:55 

Hardtraxx Addict

Is dit met het Openbaar Vervoer een beetje te doen?
Ben nog nooit in de Maassilo geweest, misschien iemand hier op HT die er ooit met het OV is geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 23:08 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
Ben nog nooit in de Maassilo geweest, misschien iemand hier op HT die er ooit met het OV is geweest?

OV is prima, gewoon Rotterdam Centraal pakken en dan met de metro naar Maashaven ;) Alleen wel lang wachten voor de metro 's ochtends.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 23:13 

Bierkoning

Het is geregeld, ik ben er bij samen met WZY (oftewel wouco voor de mensen die ook bij Hardbass bij mij waren ;) )

ZIN IN!!!!!!!!!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 23:18 

Hardtraxx Addict

XtD schreef:
Dream Chaser schreef:

OV is prima, gewoon Rotterdam Centraal pakken en dan met de metro naar Maashaven ;) Alleen wel lang wachten voor de metro 's ochtends.

En hoelang is dat ongeveer :P , eerste trein vanaf centraal gaat om half 8 volgens mij?
Heb eigenlijk niet echt zin om te gaan bobben hier heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 11:38 

Donateur

aftellen is begonnen :thumbsup: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 11:45 

Donateur

Dream Chaser schreef:
XtD schreef:
Dream Chaser schreef:

En hoelang is dat ongeveer :P , eerste trein vanaf centraal gaat om half 8 volgens mij?
Heb eigenlijk niet echt zin om te gaan bobben hier heen.

Vorige keer ging de eerste metro pas om 8 uur ofso :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 11:51 

Hardtraxx Veteran

Vorige keer met G1ll, Beun en Sjaak 5,5 uur gedaan over de terugreis :')
Die was me toch een hel! Gelukkig pakken we dat dit maal anders aan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 12:11 

Hardtraxx Veteran

Ik was ook 3,5 uur kwijt in totaal, over een reis die normaal 45 minuten duurt.. Best wel klote aangezien we ook 4x moest overstappen ofzo.. Dit keer gewoon met de auto :cool:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten