Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 28  Volgende

Ik ben tijdens Loudness voornamelijk te vinden op
STAGE 00:01 49%  49%  [ 25 ]
STAGE 00:02 51%  51%  [ 26 ]
Totaal aantal stemmen : 51
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Er was er zelfs een na afloop die zichzelf buiten aftrok in volle glorie voor een meisje bij de bus. :lol:

Epic win :P
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Er was er zelfs een na afloop die zichzelf buiten aftrok in volle glorie voor een meisje bij de bus. :lol:


Blij dat ik toen al in de auto zat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroen_n schreef:
Chukkels schreef:
Er was er zelfs een na afloop die zichzelf buiten aftrok in volle glorie voor een meisje bij de bus. :lol:


Blij dat ik toen al in de auto zat :thumbsup:

Zodat je je ff kon aftrekken op hem zonder dat iemand het dan kon zien :x :x ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 19:39 
 

Jeroen_n schreef:
Chukkels schreef:
Er was er zelfs een na afloop die zichzelf buiten aftrok in volle glorie voor een meisje bij de bus. :lol:


Blij dat ik toen al in de auto zat :thumbsup:


Nee sjors was daar, nou goed xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 09:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Jeroen_n schreef:
Chukkels schreef:
Er was er zelfs een na afloop die zichzelf buiten aftrok in volle glorie voor een meisje bij de bus. :lol:


Blij dat ik toen al in de auto zat :thumbsup:


Nee sjors was daar, nou goed xD


:$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 10:20 
 

De lelijke dwerg en ik zijn er ook bij. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk ff int loudness meeting topic kijken zie ik allemaal quotes over aftrekkende mensen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 16:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Ik denk ff int loudness meeting topic kijken zie ik allemaal quotes over aftrekkende mensen xd


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 14:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als er nog iemand vervoer nodig heeft naar Loudness:

http://thepartyexpress.nl/trip.php?tid=169
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 15:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

trein meeting vanaf Den Bosh tijd moeten we nog even kijken.
Gaat om de trein die via Den Bosh gaat, mijn doel is dan een wagon proberen te hardtraxxificeren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed idee ook weer, kan alleen zijn dat we met de auto zijn, anders werk ik hier wel aan mee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 16:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Goed idee ook weer, kan alleen zijn dat we met de auto zijn, anders werk ik hier wel aan mee ^^

Oke, hoor het tegen die tijd nog wel.
Tot nu toe sowieso ik en Patrick, ik zit al in die trein vanaf Utrecht dus dan kies ik vast een wagon uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 22:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik neem de trein wel.
nog iets van een afterparty ergens ofzo? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 11:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik pak voor Loudness denk ik ook wel de trein, dus een wagon hardtraxxificeren lijkt me een goed plan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Ik pak voor Loudness denk ik ook wel de trein, dus een wagon hardtraxxificeren lijkt me een goed plan :D

Kan je met ons mee reizen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 12:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Kan je met ons mee reizen. :D

Gezellig, lijkt me een uitstekend plan. Wie is 'ons' trouwens? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Nando schreef:
Kan je met ons mee reizen. :D

Gezellig, lijkt me een uitstekend plan. Wie is 'ons' trouwens? :D

Uhm.. Waarschijnlijk ik, Tom, David, misschien Timothy en nog een vriend van me. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 19:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

half 10 is onze trein in eindhoven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 23:13 
 
Hardtraxxer

Wij gaan wss ook met de trein. Dus wij zullen ook wel meereizen. Zijn wss met een man of 14
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 23:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Henkiev112 schreef:
Wij gaan wss ook met de trein. Dus wij zullen ook wel meereizen. Zijn wss met een man of 14

Pakken jullie de trein die van Tilburg of Den Bosch afkomt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 23:19 
 
Hardtraxxer

dennis schreef:
Henkiev112 schreef:
Wij gaan wss ook met de trein. Dus wij zullen ook wel meereizen. Zijn wss met een man of 14

Pakken jullie de trein die van Tilburg of Den Bosch afkomt?

Weet nog niet. We hebben nog geen tijd afgesproken. Zal wss de trein uit den Bosch worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Black Sunrise schreef:
Nando schreef:
Kan je met ons mee reizen. :D

Gezellig, lijkt me een uitstekend plan. Wie is 'ons' trouwens? :D

Uhm.. Waarschijnlijk ik, Tom, David, misschien Timothy en nog een vriend van me. :)


Pak ik jullie wel op bij utrecht centraal? If possible offcourse!? Moet wel nog steeds m'n kaartje halen trouwens xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 16:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Ik denk ff int loudness meeting topic kijken zie ik allemaal quotes over aftrekkende mensen xd

Exactly my thoughts. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 01:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
SoundTunerZ schreef:
Ik denk ff int loudness meeting topic kijken zie ik allemaal quotes over aftrekkende mensen xd

Exactly my thoughts. :lol:

Jij dacht ook aan aftrekken?
flauwheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Pak ik jullie wel op bij utrecht centraal? If possible offcourse!? Moet wel nog steeds m'n kaartje halen trouwens xd .

Moeten we nog even kijken man, misschien reizen wij via Haarlem. Zo niet is dat natuurlijk mogelijk! :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten