Epic winwrote:Er was er zelfs een na afloop die zichzelf buiten aftrok in volle glorie voor een meisje bij de bus.

Epic winwrote:Er was er zelfs een na afloop die zichzelf buiten aftrok in volle glorie voor een meisje bij de bus.

Blij dat ik toen al in de auto zatwrote:Er was er zelfs een na afloop die zichzelf buiten aftrok in volle glorie voor een meisje bij de bus.
Zodat je je ff kon aftrekken op hem zonder dat iemand het dan kon zienwrote:Blij dat ik toen al in de auto zatwrote:Er was er zelfs een na afloop die zichzelf buiten aftrok in volle glorie voor een meisje bij de bus.
Nee sjors was daar, nou goed xDwrote:Blij dat ik toen al in de auto zatwrote:Er was er zelfs een na afloop die zichzelf buiten aftrok in volle glorie voor een meisje bij de bus.
wrote:Nee sjors was daar, nou goed xDwrote:Blij dat ik toen al in de auto zatwrote:Er was er zelfs een na afloop die zichzelf buiten aftrok in volle glorie voor een meisje bij de bus.
wrote:Ik denk ff int loudness meeting topic kijken zie ik allemaal quotes over aftrekkende mensen
Oke, hoor het tegen die tijd nog wel.wrote:Goed idee ook weer, kan alleen zijn dat we met de auto zijn, anders werk ik hier wel aan mee
Kan je met ons mee reizen.wrote:Ik pak voor Loudness denk ik ook wel de trein, dus een wagon hardtraxxificeren lijkt me een goed plan
Gezellig, lijkt me een uitstekend plan. Wie is 'ons' trouwens?wrote: Kan je met ons mee reizen.
Uhm.. Waarschijnlijk ik, Tom, David, misschien Timothy en nog een vriend van me.wrote:Gezellig, lijkt me een uitstekend plan. Wie is 'ons' trouwens?wrote: Kan je met ons mee reizen.
Pakken jullie de trein die van Tilburg of Den Bosch afkomt?wrote:Wij gaan wss ook met de trein. Dus wij zullen ook wel meereizen. Zijn wss met een man of 14
Weet nog niet. We hebben nog geen tijd afgesproken. Zal wss de trein uit den Bosch wordenwrote:Pakken jullie de trein die van Tilburg of Den Bosch afkomt?wrote:Wij gaan wss ook met de trein. Dus wij zullen ook wel meereizen. Zijn wss met een man of 14
Pak ik jullie wel op bij utrecht centraal? If possible offcourse!? Moet wel nog steeds m'n kaartje halen trouwenswrote:Uhm.. Waarschijnlijk ik, Tom, David, misschien Timothy en nog een vriend van me.wrote:Gezellig, lijkt me een uitstekend plan. Wie is 'ons' trouwens?wrote: Kan je met ons mee reizen.
Exactly my thoughts.wrote:Ik denk ff int loudness meeting topic kijken zie ik allemaal quotes over aftrekkende mensen
Jij dacht ook aan aftrekken?wrote:Exactly my thoughts.wrote:Ik denk ff int loudness meeting topic kijken zie ik allemaal quotes over aftrekkende mensen