Grote zaal van de Maassilo is 1100 m2 groot en daar kunnen 2400 man op. Tel maar uit...
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Draadloos internet is wel geniaal, denk alleen dat het traag gaat worden als er 5000+ man op gaat 
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Zal wel relaxed zijn, maar is het ook gewoon toegankelijk? ik heb met KPN vaak geen of slecht bereik op die feesten (In HMH dan) 
Ik heb jaren lang techno geluisterd, af en toe nog steeds, maar die twee artiesten doen me echt nietswrote:Schaam jewrote:(Alert: kudtmuziek)
Op een feest hoor je toch niet te internetten?! 
Whatsapp is wel heeeuuul handig, maar daar heb je ook gewoon 3g netwerk voorwrote:Op een feest hoor je toch niet te internetten?!
Overigens denk ik dat dit niet de WIFI snelheid is maar gewoon via kabel
-
THardtraxxer
- 127 posts member since 2009
- last seen Oct 2017
kom ook wel ffe om de hoek kijke
ken er nog niet zoveel van HT
Haha ja maar ik ben zelf voor de verandering een keer lekker aanwezig met een E.wrote:Aanwazigen:
Feest als Loudness is voor mij perfect op zich, wil alles 100% kunnen meemaken
Neehee, dat gaat niet gebeuren jongemanwrote:Wil ook wel meeten als dat mag?
Niet met zo'n avatar!wrote:Wil ook wel meeten als dat mag?
wrote:Niet met zo'n avatar!wrote:Wil ook wel meeten als dat mag?
Nu kom ik juist!wrote:Niet met zo'n avatar!wrote:Wil ook wel meeten als dat mag?
Dan mag hetwrote:Ik heb jaren lang techno geluisterd, af en toe nog steeds, maar die twee artiesten doen me echt nietswrote:Schaam jewrote:(Alert: kudtmuziek)
View on YouTubewrote:Wil ook wel meeten als dat mag?
Goed. Had het inderdaad wat subtieler kunnen formulerenwrote:Dan mag hetwrote:(...)Dacht dat je techno over het algemeen als kudtmuziek bestempelde, verkeerd begrepen dan
En wanneer ga ik Chukkels nou eens een keer meeten
?
Uhmm op dit feest misschien?wrote:En wanneer ga ik Chukkels nou eens een keer meeten?
Dat lijkt me ook een goed idee. Ben wel benieuwd
Ken er sws nog maar een paar van hier...
Hebben we gisteren al gedaan johwrote:En wanneer ga ik Chukkels nou eens een keer meeten?
Klopt! Nog een beetje vermaakt? Mijn oren doen nog steeds zeerwrote:Hebben we gisteren al gedaan johwrote:En wanneer ga ik Chukkels nou eens een keer meeten?
Ik heb het uitermate naar m'n zin gehadwrote:Klopt! Nog een beetje vermaakt? Mijn oren doen nog steeds zeerwrote:Hebben we gisteren al gedaan johwrote:En wanneer ga ik Chukkels nou eens een keer meeten?
Klopt :pwrote: Ik heb het uitermate naar m'n zin gehadWeer eens wat anders. Maar ik ga nooit meer klagen over het tamme publiek van hardstyle, want met Pussy Lounge leek het wel alsof echt he-le-maal niemand los ging behalve wij
Tam volk daar. En ook de hele tijd raar toe kijken en mij een beetje weg duwen als ik los ga
Maar weer gemerkt dat het nog erger kan als op sommige feesten
En het wousheidgehalte was uitermate laag voor de Matrixx vond ik. Maar goed, diegene die wappie waren, waren ook goed wappie. Er was er zelfs een na afloop die zichzelf buiten aftrok in volle glorie voor een meisje bij de bus.wrote:Klopt :pwrote: Ik heb het uitermate naar m'n zin gehadWeer eens wat anders. Maar ik ga nooit meer klagen over het tamme publiek van hardstyle, want met Pussy Lounge leek het wel alsof echt he-le-maal niemand los ging behalve wij
Tam volk daar. En ook de hele tijd raar toe kijken en mij een beetje weg duwen als ik los ga
Maar weer gemerkt dat het nog erger kan als op sommige feesten
-
C
what, the fuck... omg..
dat ga je niet menen

dat ga je niet menen