Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 28  Volgende

Ik ben tijdens Loudness voornamelijk te vinden op
STAGE 00:01 49%  49%  [ 25 ]
STAGE 00:02 51%  51%  [ 26 ]
Totaal aantal stemmen : 51
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 00:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Grote zaal van de Maassilo is 1100 m2 groot en daar kunnen 2400 man op. Tel maar uit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draadloos internet is wel geniaal, denk alleen dat het traag gaat worden als er 5000+ man op gaat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 10:39 
 
Hardtraxx Addict

Zal wel relaxed zijn, maar is het ook gewoon toegankelijk? ik heb met KPN vaak geen of slecht bereik op die feesten (In HMH dan) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 13:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Jeroen_n schreef:
(Alert: kudtmuziek)


Schaam je :P


Ik heb jaren lang techno geluisterd, af en toe nog steeds, maar die twee artiesten doen me echt niets
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op een feest hoor je toch niet te internetten?! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 15:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Realtom schreef:
Op een feest hoor je toch niet te internetten?! :P

Whatsapp is wel heeeuuul handig, maar daar heb je ook gewoon 3g netwerk voor :)
Overigens denk ik dat dit niet de WIFI snelheid is maar gewoon via kabel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 22:44 
 
Hardtraxxer

kom ook wel ffe om de hoek kijke ^^ ken er nog niet zoveel van HT
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 12:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Citaat:
Aanwazigen:


Afbeelding


Haha ja maar ik ben zelf voor de verandering een keer lekker aanwezig met een E.
Feest als Loudness is voor mij perfect op zich, wil alles 100% kunnen meemaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wil ook wel meeten als dat mag? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 20:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

DVR schreef:
Wil ook wel meeten als dat mag? :innocent:

Neehee, dat gaat niet gebeuren jongeman :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DVR schreef:
Wil ook wel meeten als dat mag? :innocent:

Niet met zo'n avatar! :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 00:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
DVR schreef:
Wil ook wel meeten als dat mag? :innocent:

Niet met zo'n avatar! :nono:

:corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
DVR schreef:
Wil ook wel meeten als dat mag? :innocent:

Niet met zo'n avatar! :nono:


Nu kom ik juist! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroen_n schreef:
PNXRMX schreef:
Jeroen_n schreef:
(Alert: kudtmuziek)


Schaam je :P


Ik heb jaren lang techno geluisterd, af en toe nog steeds, maar die twee artiesten doen me echt niets


Dan mag het :) Dacht dat je techno over het algemeen als kudtmuziek bestempelde, verkeerd begrepen dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 15:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DVR schreef:
Wil ook wel meeten als dat mag? :innocent:





PNXRMX schreef:
Jeroen_n schreef:
(...)


Dan mag het :) Dacht dat je techno over het algemeen als kudtmuziek bestempelde, verkeerd begrepen dan :)


Goed. Had het inderdaad wat subtieler kunnen formuleren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 15:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En wanneer ga ik Chukkels nou eens een keer meeten :) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 18:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeroen_n schreef:
En wanneer ga ik Chukkels nou eens een keer meeten :) ?

Uhmm op dit feest misschien? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat lijkt me ook een goed idee. Ben wel benieuwd :P Ken er sws nog maar een paar van hier...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroen_n schreef:
En wanneer ga ik Chukkels nou eens een keer meeten :) ?

Hebben we gisteren al gedaan joh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 12:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jeroen_n schreef:
En wanneer ga ik Chukkels nou eens een keer meeten :) ?

Hebben we gisteren al gedaan joh :P


Klopt! Nog een beetje vermaakt? Mijn oren doen nog steeds zeer >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroen_n schreef:
Chukkels schreef:
Jeroen_n schreef:
En wanneer ga ik Chukkels nou eens een keer meeten :) ?

Hebben we gisteren al gedaan joh :P


Klopt! Nog een beetje vermaakt? Mijn oren doen nog steeds zeer >.<

Ik heb het uitermate naar m'n zin gehad :D Weer eens wat anders. Maar ik ga nooit meer klagen over het tamme publiek van hardstyle, want met Pussy Lounge leek het wel alsof echt he-le-maal niemand los ging behalve wij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik heb het uitermate naar m'n zin gehad :D Weer eens wat anders. Maar ik ga nooit meer klagen over het tamme publiek van hardstyle, want met Pussy Lounge leek het wel alsof echt he-le-maal niemand los ging behalve wij xd


Klopt :p
Tam volk daar. En ook de hele tijd raar toe kijken en mij een beetje weg duwen als ik los ga -.-

Maar weer gemerkt dat het nog erger kan als op sommige feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Realtom schreef:
Chukkels schreef:
Ik heb het uitermate naar m'n zin gehad :D Weer eens wat anders. Maar ik ga nooit meer klagen over het tamme publiek van hardstyle, want met Pussy Lounge leek het wel alsof echt he-le-maal niemand los ging behalve wij xd


Klopt :p
Tam volk daar. En ook de hele tijd raar toe kijken en mij een beetje weg duwen als ik los ga -.-

Maar weer gemerkt dat het nog erger kan als op sommige feesten

En het wousheidgehalte was uitermate laag voor de Matrixx vond ik. Maar goed, diegene die wappie waren, waren ook goed wappie. Er was er zelfs een na afloop die zichzelf buiten aftrok in volle glorie voor een meisje bij de bus. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 22:54 
 

what, the fuck... omg..
dat ga je niet menen :lol: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Er was er zelfs een na afloop die zichzelf buiten aftrok in volle glorie voor een meisje bij de bus. :lol:

HAHAHAHAHAHAHAHAHA :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten