Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 28  Volgende

Ik ben tijdens Loudness voornamelijk te vinden op
STAGE 00:01 49%  49%  [ 25 ]
STAGE 00:02 51%  51%  [ 26 ]
Totaal aantal stemmen : 51
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Black Sunrise schreef:
Nando schreef:
Kan je met ons mee reizen. :D

Gezellig, lijkt me een uitstekend plan. Wie is 'ons' trouwens? :D

Uhm.. Waarschijnlijk ik, Tom, David, misschien Timothy en nog een vriend van me. :)

Best hoor, is altijd wel gezellig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig op Loudness. Ik probeer bij de meeting aanwezig te zijn, in praktijk gebeurd het altijd anders dan je van tevoren bedacht hebt :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 22:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando, aanwezig bij de meeting?
Wil jou wel eens een keer meeten als ik nuchter ben ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroen_n schreef:
Nando, aanwezig bij de meeting?
Wil jou wel eens een keer meeten als ik nuchter ben ^^

Weet niet zeker, ga eigenlijk nooit meer naar meetings. Ben in ieder geval de hele nacht in de 2e zaal te vinden op misschien 1 of 2 acts na. Komt wel goed! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 21:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Jeroen_n schreef:
Nando, aanwezig bij de meeting?
Wil jou wel eens een keer meeten als ik nuchter ben ^^

Weet niet zeker, ga eigenlijk nooit meer naar meetings. Ben in ieder geval de hele nacht in de 2e zaal te vinden op misschien 1 of 2 acts na. Komt wel goed! :)


Ja komt wel goed! En ik ben ook 90% van de tijd in zaal 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 12:05 
 

Ik wil iedereen op Hardtraxx meeten, vraag me wel eens af wie deze coolboys nou allemaal zijn. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Ik wil iedereen op Hardtraxx meeten, vraag me wel eens af wie deze coolboys nou allemaal zijn. :cool:


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 12:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Ik wil iedereen op Hardtraxx meeten, vraag me wel eens af wie deze coolboys nou allemaal zijn. :cool:


Ik wil jou helemaal niet meeten -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 12:14 
 

wootum schreef:
JEFSKIII schreef:
Ik wil iedereen op Hardtraxx meeten, vraag me wel eens af wie deze coolboys nou allemaal zijn. :cool:


Ik wil jou helemaal niet meeten -.-


Ooooh dat wil je zeker, je had het me beloofd, we zouden een dansje doen alles swa.
Je woont in me stad, nog geen 500 meter van me vandaan, maar persoonlijk kennen we elkaar nog niet terwijl ik vrijwel heel Helmond ken op oa jou na, we moeten ons schamen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:02 
 

patrickjeb schreef:
Chris 2, jou moet ik sowieso meeten! :D


denk je er nog steeds zo over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
patrickjeb schreef:
Chris 2, jou moet ik sowieso meeten! :D


denk je er nog steeds zo over?


Tuurlijk, waarom niet? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 16:38 
 

patrickjeb schreef:
Chris Two schreef:
patrickjeb schreef:
Chris 2, jou moet ik sowieso meeten! :D


denk je er nog steeds zo over?


Tuurlijk, waarom niet? :lol:


je weet niet, voor hetzelfde geld wil je me hoofd in bashen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen we deze meeting afblazen? Anders wordt het net zo'n steekpartij in of buiten de tent net als 2 weken voor Loudness in december. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 23:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Kunnen we deze meeting afblazen? Anders wordt het net zo'n steekpartij in of buiten de tent net als 2 weken voor Loudness in december. :$

Beter dat dan een schietpartij toch ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
je weet niet, voor hetzelfde geld wil je me hoofd in bashen :cry:


Tja, het is een forum, moeten grapjes gemaakt kunnen worden, ook al ging gisteravond wel ver soms (Van beide kanten) :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 09:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zal dit maal ook de meeting joinen! Hoe ga je erheen chuckelss ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Poll toegevoegd aan beginpost!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik loop rondjes tussen de 2 areas :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ik loop rondjes tussen de 2 areas :D

Dan loop ik denk ik met je mee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
patrickjeb schreef:
Ik loop rondjes tussen de 2 areas :D

Dan loop ik denk ik met je mee ^^


Heb maar 3 echte musts: Theracords Live, Geck-O en Solutio & The I's, de rest ligt aan de TT en waar de HT'ers staan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shenky schreef:
Ik zal dit maal ook de meeting joinen! Hoe ga je erheen chuckelss ?

Misschien met de fiets, anders met de trein denk ik. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom is het slotje hier van af? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 13:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Slotje>?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Slotje>?


Ik bedoel Sticky :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 15:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom is die sticky weg :cry: ?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten