Ik zei dan gewoon;wrote: Dat hebben veel mensen ook aan mij gevraagd. "Herken je me nog?" Ik zo van: "Ja, natuurlijk!"![]()
Ik heet geen Chukkels jonguh! Die boy zijn geheugen is een zeef van hier tot Tokio.
Ik zei dan gewoon;wrote: Dat hebben veel mensen ook aan mij gevraagd. "Herken je me nog?" Ik zo van: "Ja, natuurlijk!"![]()
Gelukkig ben je eerlijkwrote:Ik zou mijn god niet weten wie jij bent!wrote:Mij herkende je toch wel?
Ik ken je wel!wrote:Gelukkig ben je eerlijkwrote:Ik zou mijn god niet weten wie jij bent!wrote:Mij herkende je toch wel?
I was only jokingwrote:Gelukkig ben je eerlijkwrote:Ik zou mijn god niet weten wie jij bent!wrote:Mij herkende je toch wel?
Anders vergeet je mij evenwrote: Goed, wie heb ik allemaal ontmoet...
Liepen igg genoeg mensen in HT Loudness shirt, alleen nog veel meer van die B2S Loudness shirt (mit dat lelijke blauwe en witte tekst achter opwrote:Ik had nog wel een paar mensen aangesproken met zo'n Loudness shirt maar die bleken helemaal niet van Loudness te zijn
Ik was zondag jarig, maar vooruitwrote:Stoute knul bende ge ook he.wrote:![]()
Heb trouwens die look-a-like van Adaro hier op 't forum ontmoet, ongeveer 50x om z'n naam gevraagd en toen ik in de trein terug zat was ik het serieus wéér vergeten. Vanaf nu heettie dus gewoon Adaro, of om het wat makkelijker maken Thijs voor mij. Goeie vent.![]()
Haha, dat is Klos man.
Maurice is zijn ekte ekte naam
Die was zaterdag jarig.
Vroeg trouwens of ik hem nog herkende.Zo'n slecht geheugen heb ik nou ook weer niet mensen.
Dat weet ik toch wel!wrote:I was only joking
wrote:Dat weet ik toch wel!wrote:I was only joking
Gelukkig maar ..wrote:Ook mooi dat ik van de vriendin van takje ter kennismaking 3 kussen kreeg van haar, daarna werd je volgens mij jaloers en gaf je me ook maar 3 kusjes Daniël![]()
En klos lijkt niet meer op Marie van der ven door zijn korte haren
Jazeker hèhèwrote:Jo Jurheinen, heb je nog gebruik gemaakt van mijn goedje? Toen ik jou later in zaal 2 nog een keer tegenkwam begon je tegen me te praten, kon er niks van maken, weet niet of door jou kwam of dat het aan mij lag
Haha ik het precies hetzelfde, eerste halfje werkte niet, met de 2e ging ik als de brandweerwrote:Jazeker hèhèwrote:Jo Jurheinen, heb je nog gebruik gemaakt van mijn goedje? Toen ik jou later in zaal 2 nog een keer tegenkwam begon je tegen me te praten, kon er niks van maken, weet niet of door jou kwam of dat het aan mij lag, kwam alleen niet zo goed binnen. Dus later via nemesyz nog wat anders kunnen krijgen
wrote:Toen ik jou tegen kwam Rik, ik vroeg nog aan jou wat zany zei van het feit dat je Who wants heavy draaide. Jou reactie was onbetaalbaar
Nee! Doen mijn voeten allemaal zelf, ik heb ze goed afgerichtwrote:Wat ik mij afvraag: heb jij springveren onder je schoenen ofzo haha.wrote:Ik geloof niet dat ik veel mensen heb gezien...
Goed losgegaan jij
Alweer?? Dat is dan al de 3e keer hahawrote:en waarom stel je je niet even voor? tsshhhh
Hahaha nou welkom bij de ikbeneenrampmetnamen-clubwrote:OH WACHT, ben jij Daan?! Nogmaals de bevestiging, ik ben een ramp met namen...
HAHA ik schaam me diep nu![]()
sorry Daan! hahaha
Al die stomme nicknames hier ook, ik raak er helemaal van in de war
wrote: Dus later via nemesyz nog wat anders kunnen krijgen
Jou heb ik verdomme nu nog niet gesproken/gezien, terwijl je zo'n beetje bovenaan mijn to meet-list staat!wrote:wrote: Dus later via nemesyz nog wat anders kunnen krijgen