J9_ schreef:
Olijfboompje schreef:
Mij!
JA! EN je freundin
Yessie!

Die woont bij je in de buurt trouwens. Volgens mij

Even vanaf mij kant;
Wat een schitterend feestje

Zo erg vermaakt en weer met onwijs veel mensen kunnen dansen en babbelen

Leuke dingen te weten gekomen over mezelf, haha

Verder echt supergezellig gehad!

Minpuntje alleen; Degene die ik doelbewust wilde knuffelen, sprintte weg toen ik het vroeg
Gelukkig ving David mij op.
Ook nog wat leuke en opmerkelijke dingen;
Een DJ die vraagt of ik lekker ga
Léonie, een vriendin van mijn vriendin, die vraagt of ze met Geck-O op de foto mag en waarvan ik naderhand hoor dat ze tegen hem zei dat ze niks van hem kende, maar wel graag op de foto wilde.

Mandy die zegt dat ik grappig met mijn armen los ga
David met zijn leip lange sigaretten
Verder weer wat nieuwe mensjes ontmoet en natuurlijk weer een hoop gezelligheid. Helaas bij Theracords Live niemand van de HT'ers kunnen vinden, behalve linksvoor tegen de bar aan. Dat was even jammer, maar dat komt een volgende keer wel weer. Op Wish of Dreamfields denk ik wel gegarandeerd
