Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende

Ik ben tijdens Loudness voornamelijk te vinden op
STAGE 00:01 49%  49%  [ 25 ]
STAGE 00:02 51%  51%  [ 26 ]
Totaal aantal stemmen : 51
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja en voor de deur stond je nog naast me, maar toen kon jij via de vip ingang ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
J9_ schreef:
Ik geloof niet dat ik veel mensen heb gezien... :lol:

Mij! :D

Heul vlug :cool:

En mij :D
Heul vlug :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
toen kon jij via de vip ingang


:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 19:49 
 

patrickjeb schreef:
The Skribbler schreef:
toen kon jij via de vip ingang


:corn:

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 19:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik weet niet, aardig wat volk leren kennen, maar die meeting bij adaro was niet wat ik verwacht had, en ik kon olijfboompje nergens vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er was geen meeting bij Adaro :lol:
Was bij B-Front, maar is niks van gekomen, de groep, waar je zelf ook bij stond, stond gewoon de hele tijd aardig vooraan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 19:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Er was geen meeting bij Adaro :lol:
Was bij B-Front, maar is niks van gekomen, de groep, waar je zelf ook bij stond, stond gewoon de hele tijd aardig vooraan :P


hahahaha ik dacht al joh, ik zag alleen jou daar staan bij adaro :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Olijfboompje schreef:
J9_ schreef:
Ik geloof niet dat ik veel mensen heb gezien... :lol:

Mij! :D

Heul vlug :cool:

En mij :D
Heul vlug :cool:


En mij :D
Heul vlug :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 20:18 
 

Jurheinen schreef:
Henk-Jan schreef:
Olijfboompje schreef:
Mij! :D

Heul vlug :cool:

En mij :D
Heul vlug :cool:


En mij :D
Heul vlug :cool:

Mij niet :D
Totaal niet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 20:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heb een paar hardtraxxers gezien haha ik zag er verrot uit >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 20:22 
 
Hardtraxxer

Chris Two schreef:
stond jij bij Christian enzo? want ik weet het niet of ik jou gezien heb ofniet

Nope.. Denk het niet dan..

Olijfboompje schreef:
Mij!

JA! EN je freundin :D

Henk-Jan schreef:
En mij

Stimmt! :cool:

The Skribbler schreef:
Ja en voor de deur stond je nog naast me, maar toen kon jij via de vip ingang ofzo

Ha, jij schuilt dus achter die naam! ^^

Jurheinen schreef:
En mij

Niet toch??

Banaanslak schreef:
Totaal niet

Jammer, ik wil wel weten wie er achter Banaanslak schuilt! Je naam alleen al.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:

Jurheinen schreef:
En mij

Niet toch??


Jawel :cry: helemaal op het einde!

Banaanslak schreef:
Totaal niet

Jammer, ik wil wel weten wie er achter Banaanslak schuilt! Je naam alleen al.. :lol:[/quote]

Nou hij ziet eruit als een Banaanslak. En had een grote sexy puist op zijn neus :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
The Skribbler schreef:
Ja en voor de deur stond je nog naast me, maar toen kon jij via de vip ingang ofzo

Ha, jij schuilt dus achter die naam! ^^
Banaanslak schreef:
Totaal niet

Jammer, ik wil wel weten wie er achter Banaanslak schuilt! Je naam alleen al.. :lol:


Guilty as charged :P
Daarnaast is Banaanslak net zo geniaal als zijn naam ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 22:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Ik geloof niet dat ik veel mensen heb gezien... :lol:

Wat ik mij afvraag: heb jij springveren onder je schoenen ofzo haha.
Goed losgegaan jij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 09:19 
 
Hardtraxxer

Ik had zelf mn loudness shirt wel aan en kameraden van mij ook maar verder geen hardtraxxers gezien met een loudness shirt! Heb wel nog effe met chris-two gepraat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 09:32 
 
Hardtraxx Addict

Ik had nog wel een paar mensen aangesproken met zo'n Loudness shirt maar die bleken helemaal niet van Loudness te zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:

Olijfboompje schreef:
Mij!

JA! EN je freundin :D

Yessie! :D

Die woont bij je in de buurt trouwens. Volgens mij xd

Even vanaf mij kant;

Wat een schitterend feestje :D
Zo erg vermaakt en weer met onwijs veel mensen kunnen dansen en babbelen ^^

Leuke dingen te weten gekomen over mezelf, haha xd
Verder echt supergezellig gehad! :D

Minpuntje alleen; Degene die ik doelbewust wilde knuffelen, sprintte weg toen ik het vroeg :( :cry:
Gelukkig ving David mij op. :loving:

Ook nog wat leuke en opmerkelijke dingen;

Een DJ die vraagt of ik lekker ga xd
Léonie, een vriendin van mijn vriendin, die vraagt of ze met Geck-O op de foto mag en waarvan ik naderhand hoor dat ze tegen hem zei dat ze niks van hem kende, maar wel graag op de foto wilde. xd
Mandy die zegt dat ik grappig met mijn armen los ga :cool:
David met zijn leip lange sigaretten xd

Verder weer wat nieuwe mensjes ontmoet en natuurlijk weer een hoop gezelligheid. Helaas bij Theracords Live niemand van de HT'ers kunnen vinden, behalve linksvoor tegen de bar aan. Dat was even jammer, maar dat komt een volgende keer wel weer. Op Wish of Dreamfields denk ik wel gegarandeerd :P :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Verder weer wat nieuwe mensjes ontmoet en natuurlijk weer een hoop gezelligheid.

Leuk inderdaad om eens te zien wie er achter het befaamde Olijfboompje-account zit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Olijfboompje schreef:
Verder weer wat nieuwe mensjes ontmoet en natuurlijk weer een hoop gezelligheid.

Leuk inderdaad om eens te zien wie er achter het befaamde Olijfboompje-account zit!

Dat wist je al een tijdje schat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:whistle:


Heb trouwens die look-a-like van Adaro hier op 't forum ontmoet, ongeveer 50x om z'n naam gevraagd en toen ik in de trein terug zat was ik het serieus wéér vergeten. Vanaf nu heettie dus gewoon Adaro, of om het wat makkelijker maken Thijs voor mij. Goeie vent. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
:whistle:


Heb trouwens die look-a-like van Adaro hier op 't forum ontmoet, ongeveer 50x om z'n naam gevraagd en toen ik in de trein terug zat was ik het serieus wéér vergeten. Vanaf nu heettie dus gewoon Adaro, of om het wat makkelijker maken Thijs voor mij. Goeie vent. :thumbsup:

Stoute knul bende ge ook he. :cool:

Haha, dat is Klos man. xd
Maurice is zijn ekte ekte naam :P
Die was zaterdag jarig. :cool:

Vroeg trouwens of ik hem nog herkende. xd Zo'n slecht geheugen heb ik nou ook weer niet mensen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
TiMOTHYb schreef:
:whistle:


Heb trouwens die look-a-like van Adaro hier op 't forum ontmoet, ongeveer 50x om z'n naam gevraagd en toen ik in de trein terug zat was ik het serieus wéér vergeten. Vanaf nu heettie dus gewoon Adaro, of om het wat makkelijker maken Thijs voor mij. Goeie vent. :thumbsup:

Stoute knul bende ge ook he. :cool:

Haha, dat is Klos man. xd
Maurice is zijn ekte ekte naam :P
Die was zaterdag jarig. :cool:

Vroeg trouwens of ik hem nog herkende. xd Zo'n slecht geheugen heb ik nou ook weer niet mensen. :D

Dat hebben veel mensen ook aan mij gevraagd. "Herken je me nog?" Ik zo van: "Ja, natuurlijk!" :D :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mij herkende je toch wel? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Mij herkende je toch wel? :cry:

Ik zou mijn god niet weten wie jij bent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
patrickjeb schreef:
Mij herkende je toch wel? :cry:

Ik zou mijn god niet weten wie jij bent!

:corn: :corn: :corn:
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten