Ja en voor de deur stond je nog naast me, maar toen kon jij via de vip ingang ofzo 
En mijwrote:Mij!wrote:Ik geloof niet dat ik veel mensen heb gezien...
Heul vlug
Heul vlug
En mijwrote:Mij!wrote:Ik geloof niet dat ik veel mensen heb gezien...
Heul vlug
wrote:toen kon jij via de vip ingang
wrote:wrote:toen kon jij via de vip ingang
hahahaha ik dacht al joh, ik zag alleen jou daar staan bij adarowrote:Er was geen meeting bij Adaro
Was bij B-Front, maar is niks van gekomen, de groep, waar je zelf ook bij stond, stond gewoon de hele tijd aardig vooraan
En mijwrote:En mijwrote:Mij!wrote:Ik geloof niet dat ik veel mensen heb gezien...
Heul vlug
Heul vlug
Mij nietwrote:En mijwrote:En mijwrote: Mij!
Heul vlug
Heul vlug
Heul vlug
Nope.. Denk het niet dan..wrote:stond jij bij Christian enzo? want ik weet het niet of ik jou gezien heb ofniet
JA! EN je freundinwrote:Mij!
Stimmt!wrote:En mij
Ha, jij schuilt dus achter die naam!wrote:Ja en voor de deur stond je nog naast me, maar toen kon jij via de vip ingang ofzo
Niet toch??wrote:En mij
Jammer, ik wil wel weten wie er achter Banaanslak schuilt! Je naam alleen al..wrote:Totaal niet
wrote:Niet toch??wrote:En mij
Jammer, ik wil wel weten wie er achter Banaanslak schuilt! Je naam alleen al..wrote:Totaal niet
Guilty as chargedwrote:Ha, jij schuilt dus achter die naam!wrote:Ja en voor de deur stond je nog naast me, maar toen kon jij via de vip ingang ofzo
Wat ik mij afvraag: heb jij springveren onder je schoenen ofzo haha.wrote:Ik geloof niet dat ik veel mensen heb gezien...
Yessie!wrote:JA! EN je freundinwrote:Mij!![]()
Leuk inderdaad om eens te zien wie er achter het befaamde Olijfboompje-account zit!wrote: Verder weer wat nieuwe mensjes ontmoet en natuurlijk weer een hoop gezelligheid.
Dat wist je al een tijdje schatwrote:Leuk inderdaad om eens te zien wie er achter het befaamde Olijfboompje-account zit!wrote: Verder weer wat nieuwe mensjes ontmoet en natuurlijk weer een hoop gezelligheid.
Stoute knul bende ge ook he.wrote:![]()
Heb trouwens die look-a-like van Adaro hier op 't forum ontmoet, ongeveer 50x om z'n naam gevraagd en toen ik in de trein terug zat was ik het serieus wéér vergeten. Vanaf nu heettie dus gewoon Adaro, of om het wat makkelijker maken Thijs voor mij. Goeie vent.
Dat hebben veel mensen ook aan mij gevraagd. "Herken je me nog?" Ik zo van: "Ja, natuurlijk!"wrote:Stoute knul bende ge ook he.wrote:![]()
Heb trouwens die look-a-like van Adaro hier op 't forum ontmoet, ongeveer 50x om z'n naam gevraagd en toen ik in de trein terug zat was ik het serieus wéér vergeten. Vanaf nu heettie dus gewoon Adaro, of om het wat makkelijker maken Thijs voor mij. Goeie vent.![]()
Haha, dat is Klos man.
Maurice is zijn ekte ekte naam
Die was zaterdag jarig.
Vroeg trouwens of ik hem nog herkende.Zo'n slecht geheugen heb ik nou ook weer niet mensen.
Ik zou mijn god niet weten wie jij bent!wrote:Mij herkende je toch wel?