Ik was zondag jarig, maar vooruit

haha! Timothy ik moest wel lachen ja; "Zit je ook op HT?" "Ja, ben Klos" .. 5 minuutjes later: "Zit je ook op HT?"
Maar sorry Daniël, was niet de bedoeling om zo over te komen, as you know

Was verder echt gezellig, jongens!
Hahah wel mooi ook dat ik je herkende aan 't feit dat je ze je erop vinden lijken. Ik dacht trouwens dat ik zwaar voor de gek werd gehouden toen je vertelde dat jullie (twee toch?) jarig waren. Mr_Lellemindfuck had me daarvoor namelijk al naar een of andere random dude gestuurd die helemaal niet op HT zit..