Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende

Ik ben tijdens Loudness voornamelijk te vinden op
STAGE 00:01 49%  49%  [ 25 ]
STAGE 00:02 51%  51%  [ 26 ]
Totaal aantal stemmen : 51
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja klopt ja, nu je het zegt en T_valentijn volgens mij ook, maatjes van Chris Two toch?
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jep :thumbup:

Heb zelf niet echt veel mensen aangesproken eigenlijk, heb toch niks interresants te vertellen behalve 'ik ben Delt-A op Hardtraxx, wie ben jij? alles goed?' :P
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd, das zo herkenbaar :lol:
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:14 
 

Ik heb veel mensen aan je voorgesteld of doorverwezen naar je Jos...
was echt niet normaal man hoeveel man ik gezien heb..
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crashee schreef:
Ik heb iemand wel opgetild zien worden en het HT meeting a4tje zien ophangen,


Present :lol:
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar was deze meeting eigenlijk? xd
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuk, voor t eerst ht'ers ontmoet

:thumbup:
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een aantal nieuwe mensen ontmoet! Weet even niet zo snel 1,2,3 meer wie.. Wel leuk, ik denk ik neem patje410 ff mee, dan stel ik hem voor aan Danny, bleek de hele HT-gang daarachter te staan xd :P . Gelijk maar even het hele rondje gedaan dan.
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb nieuw ontmoet:

-Ritsurt, ik was echt verbaasd dat hij het was. Had hem altijd kaal en een stukje groter verwacht :lol:
-XtD
-G1LL
-Mojo, ik dacht altijd dat het iemand anders was, totdat hij zich ineens aan mij voorstelde als Mojo :lol:
-Chris One
-Nemesyz, HELD! :$
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:55 
 

Chris One ja, was die daar ook :lol:
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Chris One ja, was die daar ook :lol:


Afbeelding
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:59 
 

Mooi plaatje voor jezelf dat je one of two niet ziet :p
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 17:12 
 

mooi om te zien dit:
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:whistle:
Die is wel snel gemaakt trouwens, want na een minut hebben we hem een 3 meter hoog gehangen :lol:
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
The Skribbler schreef:
...en jij bent een stuk kleiner dan ik dacht :$
Was heeeeeel erg gezellig vond ik :D :thumbup:


Haha dacht je dat ik lang was dan :P

Ja kweet niet waarom, dat idee had ik gewoon :P Misschien om ik 2 Patricks ken, en ze allebei langer zijn dan ik :P

Goed, wie heb ik allemaal ontmoet...
Delt-A
DaveyTL
Chris Two (nou, raad maar... wie ben ik? Hint: "I'm from Sweden" )
James (PNRMX toch?) met je vriendin met AWESOM-O blauw haar! Ik zweer het, ik was aan het twijfelen in het begin of het echt zo was, of dat ik hem zwaar hard spacete. Gelukkig was het echt zo :P
uhm...
Flevoboys
TheHardstyleHolland geloof ik dattie heet
Patrickjeb natuurlijk, die kleine :P
Gill
El Mare
Banaanslak (waarbij ik gelijk moest denken aan de album-art van Geck-O met zijn bananen :P )
Mikeee
Olijfboompje (die helemaal niet op een boom lijkt...)
En sowieso nog een aantal waarvan ik de naam ben vergeten. Was erg gaaf!
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En mij vergeet je :nono: :nono:
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 17:23 
 

The Skribbler schreef:
patrickjeb schreef:
The Skribbler schreef:
...en jij bent een stuk kleiner dan ik dacht :$
Was heeeeeel erg gezellig vond ik :D :thumbup:


Haha dacht je dat ik lang was dan :P

Ja kweet niet waarom, dat idee had ik gewoon :P Misschien om ik 2 Patricks ken, en ze allebei langer zijn dan ik :P

Goed, wie heb ik allemaal ontmoet...
Delt-A
DaveyTL
Chris Two (nou, raad maar... wie ben ik? Hint: "I'm from Sweden" )
James (PNRMX toch?) met je vriendin met AWESOM-O blauw haar! Ik zweer het, ik was aan het twijfelen in het begin of het echt zo was, of dat ik hem zwaar hard spacete. Gelukkig was het echt zo :P
uhm...
Flevoboys
TheHardstyleHolland geloof ik dattie heet
Patrickjeb natuurlijk, die kleine :P
Gill
En sowieso nog een aantal waarvan ik de naam ben vergeten. Was erg gaaf!

UCHEUCHE
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja kut, jullie 2 ook nog! En ik weet zeker dat ik er meer vergeet...
Het spijt me, ik zal steeds mijn post aanpassen als er namen bij komen (a) -mits ik het me kan herinneren-
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij was iig een gruwelijke baas gisteren, was erg gezellig ook :D
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was zeker gezellig ja! We should do this again sometime... ;)
En hoezo baas? Eindbaas? ^^
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jazeker :D
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 18:05 
 
Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
-Ritsurt, ik was echt verbaasd dat hij het was. Had hem altijd kaal en een stukje groter verwacht :lol:


:D
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 18:18 
 
Hardtraxxer

Ik geloof niet dat ik veel mensen heb gezien... :lol:
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 18:19 
 

J9_ schreef:
Ik geloof niet dat ik veel mensen heb gezien... :lol:

stond jij bij Christian enzo? want ik weet het niet of ik jou gezien heb ofniet
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Ik geloof niet dat ik veel mensen heb gezien... :lol:

Mij! :D

Heul vlug :cool:
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten