Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 28  Volgende

Ik ben tijdens Loudness voornamelijk te vinden op
STAGE 00:01 49%  49%  [ 25 ]
STAGE 00:02 51%  51%  [ 26 ]
Totaal aantal stemmen : 51
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 18:02 
 

Te herkennen aan:
Geschoren kopje en cowboy aapje shirt met tekst: Stick 'm up PUNK!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 18:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ben denk ik iets over 10 binnen (trein van 10 voor 10 = 6 over op beukenlaan :cool: ), maar ben alleen dus kom wel meteen links vooraan staan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 18:38 
 

wootum schreef:
Ik ben denk ik iets over 10 binnen (trein van 10 voor 10 = 6 over op beukenlaan :cool: ), maar ben alleen dus kom wel meteen links vooraan staan :)


Waarom gaan we niet samen naar Dreamfields, gezien jij in dat topic zei dat je ook alleen moes gaan anders, maar ik wil dr ook heen opzich. :P

Week na WiSH toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 18:41 
 
Hardtraxxer

Te herkennen aan mijn avatar ofzo? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had iemand het over een goed bord pasta van te voren? :whistle:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 18:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
wootum schreef:
Ik ben denk ik iets over 10 binnen (trein van 10 voor 10 = 6 over op beukenlaan :cool: ), maar ben alleen dus kom wel meteen links vooraan staan :)


Waarom gaan we niet samen naar Dreamfields, gezien jij in dat topic zei dat je ook alleen moes gaan anders, maar ik wil dr ook heen opzich. :P

Week na WiSH toch?

Ja daar wil ik opzich wel heen ja, maar ga dan wss wel heel de dag naar die Raw Hardstyle tent. En is een week na Wish ja :) Hebben we het nog wel een keer over via PM ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 19:01 
 

wootum schreef:
JEFSKIII schreef:
wootum schreef:
Ik ben denk ik iets over 10 binnen (trein van 10 voor 10 = 6 over op beukenlaan :cool: ), maar ben alleen dus kom wel meteen links vooraan staan :)


Waarom gaan we niet samen naar Dreamfields, gezien jij in dat topic zei dat je ook alleen moes gaan anders, maar ik wil dr ook heen opzich. :P

Week na WiSH toch?

Ja daar wil ik opzich wel heen ja, maar ga dan wss wel heel de dag naar die Raw Hardstyle tent. En is een week na Wish ja :) Hebben we het nog wel een keer over via PM ^^


Ja maar das goed. :P
PM me maar keertje, hebben we het er wel over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben denk ik wel weer aan mijn Theracords shirt te herkennen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaar van een dag werken en nog steeds niet fit...

Maar fuck it :D. We gaan bijna weg en ik heb er zin in :D


Edit: verkeerde topic >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 19:09 
 
Hardtraxxer

XtD schreef:
Ben denk ik wel weer aan mijn Theracords shirt te herkennen :)


Ik draag er ook 1 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Had iemand het over een goed bord pasta van te voren? :whistle:

Afbeelding

Heey ik ga ook nu aan mijn spaghetti bolognese beginnen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 19:52 
 

Mijn pizza is net verorberd...

Nu ff helemaal opfrissen (ofwel douchen) en dan maar ergens aanfietsen ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Qz. schreef:
Had iemand het over een goed bord pasta van te voren? :whistle:

http://i.imgur.com/yJiSe.jpg

Heey ik ga ook nu aan mijn spaghetti bolognese beginnen ;)

Smakelijk!
Ik krijg buikpijn als ik weer naar die foto kijk.

Chris Two schreef:
Nu ff helemaal opfrissen (ofwel douchen) en dan maar ergens aanfietsen ofzo

Hier ook. Aleen aanfietsen ga ik pas om half a kwart voor 10 doen denk ik. Dan ben ik als het goed is alvast alleen om 10 uur in het Klokgebouw en dan moet ik het eerst ff met jullie gezelschap doen, omdat ik Geck-o niet wil missen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik loop om half 10 aan, kwart voor 10 bij t klokgebouw, en om 10 uur ready 2 go bananas ;)

Ben benieuwd hoe laat ik dan de rest zie, maar ik wil Rik ook niet missen! Sws benieuwd OF ik de rest nog ga zien, ik ben altijd rondjes aan het lopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 20:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik loop om half 10 aan, kwart voor 10 bij t klokgebouw, en om 10 uur ready 2 go bananas ;)

Ben benieuwd hoe laat ik dan de rest zie, maar ik wil Rik ook niet missen! Sws benieuwd OF ik de rest nog ga zien, ik ben altijd rondjes aan het lopen :P

Ah, je komt ook uit EHV. Was je ook op Hardnation? Dan heb ik je daar misschien wel gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee was ik niet... Helaas... Was toen een weekendje weg, dus dan houdt het op :P
Maar goed... ik hoef maar te lopen vanaf t stadion, dus ben er in een wip ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 21:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga er nu maar vandoor, want het gaat zo regenen volgens de buienradartt. :P

Tot zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tom_InPhase schreef:
Mooie avatar Ruubiie!

Tot vanavond allemaal!!


Denk dat je grotendeels jezelf mag bedanken! Vet artwork! En 1 van me favo tracks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer aardig wat bekende gezien en een aantal nieuwe, was gezellig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:13 
 

Ik heb denk iedereen gezien die ging onderhand
Eerste half uur was echt alleen maar ht'rs hoi zeggen onderhand :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Weer aardig wat bekende gezien en een aantal nieuwe, was gezellig :D

...en jij bent een stuk kleiner dan ik dacht :$
Was heeeeeel erg gezellig vond ik :D :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
...en jij bent een stuk kleiner dan ik dacht :$
Was heeeeeel erg gezellig vond ik :D :thumbup:


Haha dacht je dat ik lang was dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onder andere de volgende nieuwe hardtraxxers leren kennen:

delange
The Skribbler
Ritsurt
Realtom
Davy
XtD
wootum
AniThing

En dan zal ik er ongetwijfeld wel iemand vergeten zijn :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:01 
 
Hardtraxxer

Ik heb iemand wel opgetild zien worden en het HT meeting a4tje zien ophangen, maar ik was beetje verbaasd dat ik alleen maar Thercords shirtjes zag.

Ik dacht dat ik opzoek moest naar hardtraxx en loudness shirts :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Onder andere de volgende nieuwe hardtraxxers leren kennen:

delange
The Skribbler
Ritsurt
Realtom
Davy
XtD
wootum
AniThing

En dan zal ik er ongetwijfeld wel iemand vergeten zijn :$


Mij heb je ook gezien/gemeet, als ik het goed heb.
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten