Te herkennen aan:
Geschoren kopje en cowboy aapje shirt met tekst: Stick 'm up PUNK!
Geschoren kopje en cowboy aapje shirt met tekst: Stick 'm up PUNK!
Waarom gaan we niet samen naar Dreamfields, gezien jij in dat topic zei dat je ook alleen moes gaan anders, maar ik wil dr ook heen opzich.wrote:Ik ben denk ik iets over 10 binnen (trein van 10 voor 10 = 6 over op beukenlaan), maar ben alleen dus kom wel meteen links vooraan staan

Ja daar wil ik opzich wel heen ja, maar ga dan wss wel heel de dag naar die Raw Hardstyle tent. En is een week na Wish jawrote:Waarom gaan we niet samen naar Dreamfields, gezien jij in dat topic zei dat je ook alleen moes gaan anders, maar ik wil dr ook heen opzich.wrote:Ik ben denk ik iets over 10 binnen (trein van 10 voor 10 = 6 over op beukenlaan), maar ben alleen dus kom wel meteen links vooraan staan
Week na WiSH toch?
Ja maar das goed.wrote:Ja daar wil ik opzich wel heen ja, maar ga dan wss wel heel de dag naar die Raw Hardstyle tent. En is een week na Wish jawrote:Waarom gaan we niet samen naar Dreamfields, gezien jij in dat topic zei dat je ook alleen moes gaan anders, maar ik wil dr ook heen opzich.wrote:Ik ben denk ik iets over 10 binnen (trein van 10 voor 10 = 6 over op beukenlaan), maar ben alleen dus kom wel meteen links vooraan staan
Week na WiSH toch?Hebben we het nog wel een keer over via PM
Ik draag er ook 1wrote:Ben denk ik wel weer aan mijn Theracords shirt te herkennen
Heey ik ga ook nu aan mijn spaghetti bolognese beginnenwrote:Had iemand het over een goed bord pasta van te voren?![]()
Smakelijk!wrote:Heey ik ga ook nu aan mijn spaghetti bolognese beginnen
Hier ook. Aleen aanfietsen ga ik pas om half a kwart voor 10 doen denk ik. Dan ben ik als het goed is alvast alleen om 10 uur in het Klokgebouw en dan moet ik het eerst ff met jullie gezelschap doen, omdat ik Geck-o niet wil missen!wrote:Nu ff helemaal opfrissen (ofwel douchen) en dan maar ergens aanfietsen ofzo
Ah, je komt ook uit EHV. Was je ook op Hardnation? Dan heb ik je daar misschien wel gezien.wrote:Ik loop om half 10 aan, kwart voor 10 bij t klokgebouw, en om 10 uur ready 2 go bananas
Ben benieuwd hoe laat ik dan de rest zie, maar ik wil Rik ook niet missen! Sws benieuwd OF ik de rest nog ga zien, ik ben altijd rondjes aan het lopen
Denk dat je grotendeels jezelf mag bedanken! Vet artwork! En 1 van me favo tracks!wrote:Mooie avatar Ruubiie!
Tot vanavond allemaal!!
...en jij bent een stuk kleiner dan ik dachtwrote:Weer aardig wat bekende gezien en een aantal nieuwe, was gezellig
Haha dacht je dat ik lang was danwrote:...en jij bent een stuk kleiner dan ik dacht![]()
Was heeeeeel erg gezellig vond ik![]()
Mij heb je ook gezien/gemeet, als ik het goed heb.wrote:Onder andere de volgende nieuwe hardtraxxers leren kennen:
delange
The Skribbler
Ritsurt
Realtom
Davy
XtD
wootum
AniThing
En dan zal ik er ongetwijfeld wel iemand vergeten zijn