zo hoort dat tomwrote:Ik ben er ook bij geck-o links vooraan bij vanaf het begin
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
wrote:Ik ben er ook bij geck-o links vooraan bij vanaf het begin
Gaat nog eens goed gezellig worden links vooraan dus
Ik ben bij alle drie de sets aanwezig, maar ik ben niet zo'n fan van meetings achteraan. Misschien wel bij B-front, maar bij Theracords Live sta ik zo ongeveer tegen het podium aan waarschijnlijk
Of nouja, staan..
Geck-O ben ik er zoiezo bij vooraan
Geck-O ben ik er zoiezo bij vooraan
Meetingvisual nog een keer aangepast.

Mis ik nog mensen in de meetinglijst? Thera mag ik jou er ook tussen zetten dan
?
Mis ik nog mensen in de meetinglijst? Thera mag ik jou er ook tussen zetten dan
-
THardtraxxer
- 127 posts member since 2009
- last seen Oct 2017
huh? wat? hoe? bn er sws wel met therakoorts live 
Ik ben er ook wel denk ikwrote:Mis ik nog mensen in de meetinglijst?
Donewrote:Ik ben er ook wel denk ikwrote:Mis ik nog mensen in de meetinglijst?
Ah dan ben ik er bij Theracords Live ook gewoon bij, sta al op de lijst overigenswrote:Meetingvisual nog een keer aangepast.
Mis ik nog mensen in de meetinglijst? Thera mag ik jou er ook tussen zetten dan?
Gebruikelijke verhaal, als we toevallig in de buurt zijn huppel ik nog even voorbij. 
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Tom wat gezelliggggwrote:Ik ben er ook bij geck-o links vooraan bij vanaf het begin
Nou, ik ben er ook bij Geck-o links vooraan vast wel. Of ergens vooraan.
Kom jou op de een of andere manier altijd in de gang/buiten tegen. Betreed jij daadwerkelijk wel eens een zaal?wrote:Gebruikelijke verhaal, als we toevallig in de buurt zijn huppel ik nog even voorbij.
We komen jullie wel ergens tegen. Ben zaterdag op pad met Kevin Raw en aanhang 
Meet ik die ook eenschwrote:We komen jullie wel ergens tegen. Ben zaterdag op pad met Kevin Raw en aanhang
SoundTunerZ en ik zijn ook links vooraan te vinden (ook samen met thehardstyleholland, maar die stond er al tussen) sowieso tijdens Geck-O, Theracords Live moeten we nog even zien;).
Baasjewrote:Meetingvisual nog een keer aangepast.
Mis ik nog mensen in de meetinglijst? Thera mag ik jou er ook tussen zetten dan?
Kom ook wel kijken, als iedereen gaat blijf ik niet achter.
Ik sta er ook niet bij, maar ben er toch gewoon denk ik 
Natuurlijk! Tot vanavond!wrote:Meetingvisual nog een keer aangepast.
Waarom blijft de meeting niet gewoon hetzelfde bij B-Front en Geck-O, kun je na de set met z'n allen verplaatsen naar achteren

Dat wordt inderdaad lekker worstelen
zin in!
Mooie avatar Ruubiie!
Tot vanavond allemaal!!
Tot vanavond allemaal!!
Echt heel erg veel zin! Tot strakjes! nog 6,5 uur, en dan knallen 
EDIT: ik heb mijn T-shirt trouwens binnen... zwart met voorop een wit-rode headphone, en achtersop 'The Skribbler'
EDIT: ik heb mijn T-shirt trouwens binnen... zwart met voorop een wit-rode headphone, en achtersop 'The Skribbler'
-
MHardtraxxer
- 154 posts member since 2012
- last seen Aug 2022
Super veel zin in!! 
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Dit!wrote:Super veel zin in!!
En je kan me herkennen aan me rood V vhals shirtje van Chasin' en ik heb me haren in een scheiding