Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 28  Volgende

Ik ben tijdens Loudness voornamelijk te vinden op
STAGE 00:01 49%  49%  [ 25 ]
STAGE 00:02 51%  51%  [ 26 ]
Totaal aantal stemmen : 51
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 12:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tom_InPhase schreef:
Ik ben er ook bij geck-o links vooraan bij vanaf het begin :beer:

zo hoort dat tom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tom_InPhase schreef:
Ik ben er ook bij geck-o links vooraan bij vanaf het begin :beer:


Gaat nog eens goed gezellig worden links vooraan dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben bij alle drie de sets aanwezig, maar ik ben niet zo'n fan van meetings achteraan. Misschien wel bij B-front, maar bij Theracords Live sta ik zo ongeveer tegen het podium aan waarschijnlijk :P Of nouja, staan..

Geck-O ben ik er zoiezo bij vooraan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 13:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meetingvisual nog een keer aangepast.

Afbeelding

Mis ik nog mensen in de meetinglijst? Thera mag ik jou er ook tussen zetten dan :$ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 13:56 
 
Hardtraxxer

huh? wat? hoe? bn er sws wel met therakoorts live :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 13:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Mis ik nog mensen in de meetinglijst?


Ik ben er ook wel denk ik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 14:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Nemesyz schreef:
Mis ik nog mensen in de meetinglijst?


Ik ben er ook wel denk ik ^^


Done :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Meetingvisual nog een keer aangepast.
Mis ik nog mensen in de meetinglijst? Thera mag ik jou er ook tussen zetten dan :$ ?

Ah dan ben ik er bij Theracords Live ook gewoon bij, sta al op de lijst overigens :) Pieter is er tuurlijk ook gewoon bij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gebruikelijke verhaal, als we toevallig in de buurt zijn huppel ik nog even voorbij. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 17:40 
 
Hardtraxxer

Tom_InPhase schreef:
Ik ben er ook bij geck-o links vooraan bij vanaf het begin

Tom wat gezelligggg :D

Nou, ik ben er ook bij Geck-o links vooraan vast wel. Of ergens vooraan. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 18:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Gebruikelijke verhaal, als we toevallig in de buurt zijn huppel ik nog even voorbij. :D

Kom jou op de een of andere manier altijd in de gang/buiten tegen. Betreed jij daadwerkelijk wel eens een zaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 21:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

We komen jullie wel ergens tegen. Ben zaterdag op pad met Kevin Raw en aanhang :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
We komen jullie wel ergens tegen. Ben zaterdag op pad met Kevin Raw en aanhang :)


Meet ik die ook eensch :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ en ik zijn ook links vooraan te vinden (ook samen met thehardstyleholland, maar die stond er al tussen) sowieso tijdens Geck-O, Theracords Live moeten we nog even zien;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Meetingvisual nog een keer aangepast.

Afbeelding

Mis ik nog mensen in de meetinglijst? Thera mag ik jou er ook tussen zetten dan :$ ?

Baasje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 12:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

L-Day. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom ook wel kijken, als iedereen gaat blijf ik niet achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik sta er ook niet bij, maar ben er toch gewoon denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 12:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Meetingvisual nog een keer aangepast.

Afbeelding

Mis ik nog mensen in de meetinglijst? Thera mag ik jou er ook tussen zetten dan :$ ?

Natuurlijk! Tot vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom blijft de meeting niet gewoon hetzelfde bij B-Front en Geck-O, kun je na de set met z'n allen verplaatsen naar achteren xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 13:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat wordt inderdaad lekker worstelen :cool: zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 15:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mooie avatar Ruubiie!

Tot vanavond allemaal!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt heel erg veel zin! Tot strakjes! nog 6,5 uur, en dan knallen ;)

EDIT: ik heb mijn T-shirt trouwens binnen... zwart met voorop een wit-rode headphone, en achtersop 'The Skribbler' :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 17:47 
 
Hardtraxxer

Super veel zin in!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 17:55 
 
Hardtraxx Addict

Michaelotje schreef:
Super veel zin in!! :woot:


Dit!

En je kan me herkennen aan me rood V vhals shirtje van Chasin' en ik heb me haren in een scheiding :P
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten