Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 28  Volgende

Ik ben tijdens Loudness voornamelijk te vinden op
STAGE 00:01 49%  49%  [ 25 ]
STAGE 00:02 51%  51%  [ 26 ]
Totaal aantal stemmen : 51
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Crashee schreef:
Wc meeting? Merendeel zal toch niet kunnen pissen :P


Hoho dit is niet zon meeting die jij in gedacht hebt hè :nono:


Om misverstanden te verkopen denk ik dat we voor de zaaldeuren moeten meteen rond die tijd en dan in een rijtje van 2 (met de handjes vast uiteraard) de zaal inlopen naar ons plekje. Dat is de enige juiste manier :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik lach me helemaal suf om jullie :P Ik heb voor de zekerheid gewoon een briefje bij me, met de boodschap voor Qz. op de achterkant... en om 10 uur sta ik gewoon vooran (waarschijnlijk bij Pieter...) en dan zien we wel verder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 00:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zeg meeting bij de pizzakraam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
The Skribbler schreef:
Qz. schreef:
Ik verwacht natuurlijk wel een bordje in de stijl van mijn avatar. :cool:

Ik vrees dat ik geen bordje op een houten stok mee naar binnen mag nemen :P Maar ik zal op de achterkant wel 'zo goed, Qz.?' schrijven :P

OK, dat zou mooi zijn! :worship:

Op de achterkant van mijn bordje heb ik in de stijl van jouw avatar een tekeningetje voor je :P Als je me niet herkent, weet ik t ook niet meer, haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 08:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Realtom schreef:
Crashee schreef:
Wc meeting? Merendeel zal toch niet kunnen pissen :P


Hoho dit is niet zon meeting die jij in gedacht hebt hè :nono:


Om misverstanden te verkopen denk ik dat we voor de zaaldeuren moeten meteen rond die tijd en dan in een rijtje van 2 (met de handjes vast uiteraard) de zaal inlopen naar ons plekje. Dat is de enige juiste manier :thumbup:


Oo ja en Jeroen is de begeleidende juf natuurlijk die het in de gaten houd dat iedere en zijn handjes van de looppartner vast houdt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 10:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

netjes in de rij, anders zwaait er wat !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 11:59 
 
Hardtraxxer

Ruubiie schreef:
Wat? Moet je dit serieus waar gaan uitprinten en meenemen xd ?


Uiteraard, ben benieuwd naar de reacties van mensen die niet weten wat we aan het doen zijn haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 13:04 
 

ik ga die niet uitprinten, ben gek xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 13:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
ik ga die niet uitprinten, ben gek xD

Dan moet je een van ons de lucht in houden sommige hebben meerdere mee :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 13:28 
 

Meh, is goed, maar ik til maar tot 50kg
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 13:32 
 
Hardtraxxer

Chris Two schreef:
ik ga die niet uitprinten, ben gek xD

Wie weet print ik hem ook nog ff uit XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 13:33 
 

maar wat moeten we eigenlijk printen? btw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze:

Afbeelding

Maar dan over een heel A4'tje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat hele a4 gedoe gaat echt op niets uit draaien :P al eerder gebeurd, mensen komen echt niet allemaal PRECIEs op de goede tijd aanlopen en je kan moeilijk een half uur rondom de tijd steeds een briefje in de lucht houden xd jullie liever dan ik iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doe de plattegrond wel, dat gaat iets teveel inkt kosten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je kunt meestal wel in de ogen zien of iemand van Hardtraxx is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Je kunt meestal wel in de ogen zien of iemand van Hardtraxx is :P


Of aan KSwoosh z'n Loudness shirts
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 14:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Klos schreef:
Je kunt meestal wel in de ogen zien of iemand van Hardtraxx is :P


Of aan KSwoosh z'n Loudness shirts

Die nog steeds niet binnen is! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 15:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Deze:

Afbeelding

Maar dan over een heel A4'tje!

http://www12.zippyshare.com/v/95669283/file.html :) is een A4
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Delt-A schreef:
Klos schreef:
Je kunt meestal wel in de ogen zien of iemand van Hardtraxx is :P


Of aan KSwoosh z'n Loudness shirts

Die nog steeds niet binnen is! :/


Heb je wel de ordebevestiging al gekregen?

Ik zelf iig wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 16:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb jij het shirt al binnen dan? Ik zie dat jij 3 dagen na mij hebt besteld

edit: sorry, moeten we even verder bespreken in Shirt-topic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 23:25 
 
Hardtraxxer

Verdomme, had nog geen kaartje en nu is het uitverkocht. Zooo kut als je loon nog niet binnen is :cry: ,..... Als iemand er nog 1 over heeft, graag een bericht sturen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 23:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik ben er ook bij geck-o links vooraan bij vanaf het begin :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 23:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zal de meeting waarschijnlijk op een of andere manier weer missen :lol: Maar ik ben makkelijk te herkennen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 10:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tom_InPhase schreef:
Ik ben er ook bij geck-o links vooraan bij vanaf het begin :beer:

mooooi, zie ik je daar :D
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten