Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 28  Volgende

Ik ben tijdens Loudness voornamelijk te vinden op
STAGE 00:01 49%  49%  [ 25 ]
STAGE 00:02 51%  51%  [ 26 ]
Totaal aantal stemmen : 51
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Editen editen editen meetingmeister!! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 14:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Daar zit zeker iets in, maar bij Geck-o zal het nog niet zó druk zijn toch?

Das ook niet aardig om te zeggen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 14:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Qz. schreef:
Daar zit zeker iets in, maar bij Geck-o zal het nog niet zó druk zijn toch?

Das ook niet aardig om te zeggen :corn:

Haha het is gewoon een feit :P ben allang blij om te horen dat zoveel mensen al speciaal vanaf het begin willen komen, erg vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 14:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Haha het is gewoon een feit :P ben allang blij om te horen dat zoveel mensen al speciaal vanaf het begin willen komen, erg vet :)

Je hebt gewoon veel aanhang gecreeerd :)
Ik zal der ook vanaf 10 uur staan, ben zeer benieuwd of je me kan verrassen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 14:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Realtom schreef:
Editen editen editen meetingmeister!! :P


That I shall do
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 14:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Realtom schreef:
Editen editen editen meetingmeister!! :P


That I shall do

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 15:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Black Sunrise schreef:
Qz. schreef:
Daar zit zeker iets in, maar bij Geck-o zal het nog niet zó druk zijn toch?

Das ook niet aardig om te zeggen :corn:

Haha het is gewoon een feit :P ben allang blij om te horen dat zoveel mensen al speciaal vanaf het begin willen komen, erg vet :)


En mensen willen natuurlijk geen minuut missen van dit knalfeest!! :yay:


Tenminste... ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 15:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Happy now? :$


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Theracords Live gaan we toch niet vanaf achteraan beluisteren? :mad:
Wel geniaal gedaan met Geck-O en Olijfboompje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 15:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Ja, Pieter (thera) zal daar ook zijn.. dansje doen met pieter altijd leuk!

Ja, de meeting van 22h is gewoon bij Pieter want die herkennen we ten minste allemaal. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 15:36 
 

Nemesyz schreef:
Happy now? :$
Afbeelding


No, ga maar editen..
Theracords Live is ook vooraan net als Geck-o!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 16:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahaha hij blijft editen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 16:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Realtom schreef:
Hahaha hij blijft editen :lol:


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 16:41 
 

Yes, eindelijk is het zover!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat het toch handiger is om alle meetings rechts vooraan te doen hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 18:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

3e rij boxen, 2e van links. 100 meter rechts van de ijsjesbar, niet degene die er veel op lijkt maar die andere. Dan 25 bekertjes naar achter. Daar zie je iemand en die geeft je de volgende hint voor de locatie. Lijkt mij het handigst :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen we geen wc meeting houden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 18:05 
 
Hardtraxxer

Wc meeting? Merendeel zal toch niet kunnen pissen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
3e rij boxen, 2e van links. 100 meter rechts van de ijsjesbar, niet degene die er veel op lijkt maar die andere. Dan 25 bekertjes naar achter. Daar zie je iemand en die geeft je de volgende hint voor de locatie. Lijkt mij het handigst :cool:


Beter geven ze bij de ingang gewoon een kaart mee met een X ergens erop, en dan zorgen wij er wel voor dat er ergens in de zaal een X op de grond staat :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet je trouwens gewoon die plattegrond uitprinten om in de lucht te houden bij de meetingplek :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat? Moet je dit serieus waar gaan uitprinten en meenemen xd ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Wat? Moet je dit serieus waar gaan uitprinten en meenemen xd ?


Alleen mensen wie Ruben heten moet dat doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er al lekker 2 uitgeprint :cool:
Kleuren vielen alleen een klein beetje anders uit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo ziet een olijfboom er helemaal niet uit
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten