Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Volgende

Ik ben tijdens Loudness voornamelijk te vinden op
STAGE 00:01 49%  49%  [ 25 ]
STAGE 00:02 51%  51%  [ 26 ]
Totaal aantal stemmen : 51
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 20:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
NIET aanwezig

Hoezo NIET??
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 21:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het licht of de timetable goed uitvalt. Ik kom toch wel veel bekende tegen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 22:56 
 

Black Sunrise schreef:
KSwoosh schreef:
NIET aanwezig

Hoezo NIET??

omdat ik eerst mss wel zou gaan ;) en nu dus niet. dus dat laat ik even weten (en omdat Jeroen_n me op facebook had getagd in een link naar deze post :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er wel bij! En de Theracords crew? Kom op... jullie moeten er ook bij zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 16:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Loudness is altijd 1 grote HT meeting, nu vast ook wel weer :) . Ik zie iedereen vanzelf wel!

Sorry dat ik 'm gesloten had, verkeerde knop :$ . Gewoon verder gaan hier :)


Ik schrok al :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kom ook langs hoppen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 21:04 
 

Gaan we dan allemaal aan elkaar vragen, wie ben jij op Hardtraxx? en jij, en jij, en jij?

Of wat houd zo'n meeting in bij jullie hierzo, vraag het me af. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 21:06 
 

JEFSKIII schreef:
Gaan we dan allemaal aan elkaar vragen, wie ben jij op Hardtraxx? en jij, en jij, en jij?

Of wat houd zo'n meeting in bij jullie hierzo, vraag het me af. xd

dat sowieso, je moet je natuurlijk wel aan iedereen ff voorstellen :P maar daarna is het gewoon keihard samen stampen en genieten!
en natuurlijk de groepsfoto :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal proberen aanwezig te zijn maar hou er niet specifiek rekening mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Ik zal proberen aanwezig te zijn maar hou er niet specifiek rekening mee.

ok :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 03:55 
 
Hardtraxxer

aanwezig! maar dat licht ook wel beetje aan de timetable! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zal ook proberen aanwezig te zijn, maar ligt bij mij ook volledig aan de tt

Half uur voor Theracords live afspreken vond ik ook een goeie :thumbup: ... tenzij er op dat tijdstip iemand in zaal 2 draait die ik niet wil missen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 15:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als ik zin heb kom ik wel even langs, maar waarschijnlijk heb ik toch iedereen al gezien dan (als ik uberhaupt hier naar toe ga)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben ook aanwezig vooral als ik alleen heen ga zoals het er nu naar uit ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 21:04 
 
Hardtraxxer

mikeee schreef:
Ben ook aanwezig vooral als ik alleen heen ga zoals het er nu naar uit ziet.


Kom je langs Den Bosch station dan ?

Ik en Ritsurt meeten sowieso op Den Bosch station.
Hoe meer mensen daarbij komen hoe gezelliger het word :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Davy schreef:
mikeee schreef:
Ben ook aanwezig vooral als ik alleen heen ga zoals het er nu naar uit ziet.


Kom je langs Den Bosch station dan ?

Ik en Ritsurt meeten sowieso op Den Bosch station.
Hoe meer mensen daarbij komen hoe gezelliger het word :thumbsup:


Ik en een maat gaan ook via Den Bosch, zullen tegen die tijd wel afspreken dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik met OV ga, ga ik via Den Bosch, maar misschien dat we nog met de auto gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 22:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Davy schreef:
mikeee schreef:
Ben ook aanwezig vooral als ik alleen heen ga zoals het er nu naar uit ziet.


Kom je langs Den Bosch station dan ?

Ik en Ritsurt meeten sowieso op Den Bosch station.
Hoe meer mensen daarbij komen hoe gezelliger het word :thumbsup:

Kom er langs ja. Moet over stappen op Utrecht station.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 16:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor degenen die klokgebouw niet van binnen kennen:
(Alert: kudtmuziek)

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh gast, heerlijk, techno! Hoezo kutmuziek?

Maar goed... die inrichting ziet er prima uit... Dus, nog meer zin :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeroen_n schreef:
Voor degenen die klokgebouw niet van binnen kennen:
(Alert: kudtmuziek)



Ziet er wel een beetje hetzelfde uit als maassilo maar dan groter.
Wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroen_n schreef:
(Alert: kudtmuziek)


Schaam je :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 23:11 
 
Hardtraxx Addict

Ziet er wel vet uit, wat is de capaciteit van die toko? Stuk kleiner dan HMH gok ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 23:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Ziet er wel vet uit, wat is de capaciteit van die toko? Stuk kleiner dan HMH gok ik?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 00:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dennis schreef:
plaatje

Yes, we kunnen er ook internettten xd
Overigens staat hier niet bij hoeveel mensen erin kunnen, want denk ik de vraag was... :corn:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten