The Skribbler schreef:
Ben 1 dag niet op hardtraxx geweest, gelijk 5 pagina's kunnen lezen

Maar goed, al vanaf 10 uur binnen, dus alle meetings aanwezig! Denk dat ik om al die meeting-tijden gewoon met dat loudness-blaadje ga zwaaien, haha!
Ik verwacht natuurlijk wel een bordje in de stijl van mijn avatar.

dawasiknie schreef:
Geck-o schreef:
Je gaat toch niet serieus achteraan staan? Komop zeg

(natuurlijk je mag, maar t lijkt me toch een suboptimale ervaring)
Vind je? Bij de meeste feesten van de laatste tijd is het vooraan een ellende omdat het kapot druk is. Doe mij maar gewoon lekker chill achteraan, lekker de ruimte om mijn hippe dansmoves te doen.
Daar zit zeker iets in, maar bij Geck-o zal het nog niet zó druk zijn toch?