Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 28  Volgende

Ik ben tijdens Loudness voornamelijk te vinden op
STAGE 00:01 49%  49%  [ 25 ]
STAGE 00:02 51%  51%  [ 26 ]
Totaal aantal stemmen : 51
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:27 
 
Hardtraxx Addict

Geck-o schreef:
Je gaat toch niet serieus achteraan staan? Komop zeg :D

(natuurlijk je mag, maar t lijkt me toch een suboptimale ervaring)

Inderdaad! Ik ga lekker vooran dansen, als een ekte groupie
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Geck-o schreef:
Je gaat toch niet serieus achteraan staan? Komop zeg :D

(natuurlijk je mag, maar t lijkt me toch een suboptimale ervaring)

Inderdaad! Ik ga lekker vooran dansen, als een ekte groupie

Dan moet je ook je billen shaken. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Dan moet je ook je billen shaken. :yay:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:45 
 
Hardtraxx Addict

Alsof ik dat niet kan :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Geck-o schreef:
Je gaat toch niet serieus achteraan staan? Komop zeg :D

(natuurlijk je mag, maar t lijkt me toch een suboptimale ervaring)

Jij stond tijdens Qountdown toch ook aardige tijd achteraan heuwr! :P

Busted! xd haha maar daar kwam ik ook niet hoofdzakelijk voor de muziek. Ga ik even lekker inhoudelijk reageren.
Bij de genoemde sets voor deze meeting weet ik dat veel potentiële aanwezigen weldegelijk hoofdzakelijk voor de muziek komen.
Maar wellicht is het geluid in zaal 1 wel zo geniaal dat mijn argument niet opgaat!

Do what you like maar ik hoop toch vooral wat bekende gezichten te zien vooraan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:55 
 
Hardtraxxer

Doggystyle marijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:56 
 
Hardtraxx Addict

Jorgvv schreef:
Doggystyle marijn ^^

Lets do the mantrain!! (Ik zal maar geen plaatje posten :sick: :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Do what you like maar ik hoop toch vooral wat bekende gezichten te zien vooraan :D

Deze keer kom ik WEL bij je set kijken haha. Aangezien dat op Re:Set niet mogelijk was >.<



M-arijn schreef:
Lets do the mantrain!! (Ik zal maar geen plaatje posten :sick: :lol: )

Hou die bij je, heb nog steeds slapeloze nachten daarvan Marijn :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:57 
 
Hardtraxx Addict

Hahahaha :D Ik zal vanavond even opzoek gaan naar soortgelijk materiaal en jullie daar op whatsapp mee belasten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Olijfboompje schreef:
Geck-o schreef:
Je gaat toch niet serieus achteraan staan? Komop zeg :D

(natuurlijk je mag, maar t lijkt me toch een suboptimale ervaring)

Jij stond tijdens Qountdown toch ook aardige tijd achteraan heuwr! :P

Busted! xd haha maar daar kwam ik ook niet hoofdzakelijk voor de muziek. Ga ik even lekker inhoudelijk reageren.
Bij de genoemde sets voor deze meeting weet ik dat veel potentiële aanwezigen weldegelijk hoofdzakelijk voor de muziek komen.
Maar wellicht is het geluid in zaal 1 wel zo geniaal dat mijn argument niet opgaat!

Do what you like maar ik hoop toch vooral wat bekende gezichten te zien vooraan :D

Jaja, dat moest even! :P

Ik denk dat je iedereen wel voorin zal zien stuiteren hoor :P
Ik zal ook sowieso naar voren komen...ik sleep gewoon de gehele meeting mee desnoods. Gaan we met zijn allen billen shaken voorin als eerbetoon aan jou. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:59 
 

M-arijn schreef:
Hahahaha :D Ik zal vanavond even opzoek gaan naar soortgelijk materiaal en jullie daar op whatsapp mee belasten

Ik heb ook nog wel een aantal leuke, zal ik die ook maar delen op whatsapp?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 21:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Gaan we met zijn allen billen shaken voorin als eerbetoon aan jou. :cool:

Gaan we 'moonen' op Loudness??
Dan pak ik me scheermes wel alvast uit de kast :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 21:05 
 
Hardtraxxer

Was anders wel benieuwd naar een 'zwarte' zonsopkomst xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 21:40 
 

Geck-o schreef:
Olijfboompje schreef:
Geck-o schreef:
Je gaat toch niet serieus achteraan staan? Komop zeg :D

(natuurlijk je mag, maar t lijkt me toch een suboptimale ervaring)

Jij stond tijdens Qountdown toch ook aardige tijd achteraan heuwr! :P

Busted! xd haha maar daar kwam ik ook niet hoofdzakelijk voor de muziek.

Onze drugsaddict!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 21:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Olijfboompje schreef:
Gaan we met zijn allen billen shaken voorin als eerbetoon aan jou. :cool:

Gaan we 'moonen' op Loudness??
Dan pak ik me scheermes wel alvast uit de kast :whistle:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Geck-o schreef:
Busted! xd haha maar daar kwam ik ook niet hoofdzakelijk voor de muziek.

Onze drugsaddict!

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 22:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Ik denk dat je iedereen wel voorin zal zien stuiteren hoor :P
Ik zal ook sowieso naar voren komen...ik sleep gewoon de gehele meeting mee desnoods. Gaan we met zijn allen billen shaken voorin als eerbetoon aan jou. :cool:

Zo mag ik het horen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben 1 dag niet op hardtraxx geweest, gelijk 5 pagina's kunnen lezen :P
Maar goed, al vanaf 10 uur binnen, dus alle meetings aanwezig! Denk dat ik om al die meeting-tijden gewoon met dat loudness-blaadje ga zwaaien, haha!

En Rik, natuurlijk komen we vooraan staan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 00:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Je gaat toch niet serieus achteraan staan? Komop zeg :D

(natuurlijk je mag, maar t lijkt me toch een suboptimale ervaring)

Vind je? Bij de meeste feesten van de laatste tijd is het vooraan een ellende omdat het kapot druk is. Doe mij maar gewoon lekker chill achteraan, lekker de ruimte om mijn hippe dansmoves te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 00:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Vind je? Bij de meeste feesten van de laatste tijd is het vooraan een ellende omdat het kapot druk is. Doe mij maar gewoon lekker chill achteraan, lekker de ruimte om mijn hippe dansmoves te doen.



+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 00:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ben 1 dag niet op hardtraxx geweest, gelijk 5 pagina's kunnen lezen :P
Maar goed, al vanaf 10 uur binnen, dus alle meetings aanwezig! Denk dat ik om al die meeting-tijden gewoon met dat loudness-blaadje ga zwaaien, haha!
Ik verwacht natuurlijk wel een bordje in de stijl van mijn avatar. :cool:

dawasiknie schreef:
Geck-o schreef:
Je gaat toch niet serieus achteraan staan? Komop zeg :D

(natuurlijk je mag, maar t lijkt me toch een suboptimale ervaring)

Vind je? Bij de meeste feesten van de laatste tijd is het vooraan een ellende omdat het kapot druk is. Doe mij maar gewoon lekker chill achteraan, lekker de ruimte om mijn hippe dansmoves te doen.

Daar zit zeker iets in, maar bij Geck-o zal het nog niet zó druk zijn toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Ik verwacht natuurlijk wel een bordje in de stijl van mijn avatar. :cool:

Ik vrees dat ik geen bordje op een houten stok mee naar binnen mag nemen :P Maar ik zal op de achterkant wel 'zo goed, Qz.?' schrijven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 12:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Qz. schreef:
Ik verwacht natuurlijk wel een bordje in de stijl van mijn avatar. :cool:

Ik vrees dat ik geen bordje op een houten stok mee naar binnen mag nemen :P Maar ik zal op de achterkant wel 'zo goed, Qz.?' schrijven :P

OK, dat zou mooi zijn! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Okee bij Geck-o maar voorin meeten dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 13:51 
 

Ja, Pieter (thera) zal daar ook zijn.. dansje doen met pieter altijd leuk!
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten