Inderdaad! Ik ga lekker vooran dansen, als een ekte groupiewrote:Je gaat toch niet serieus achteraan staan? Komop zeg
(natuurlijk je mag, maar t lijkt me toch een suboptimale ervaring)
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Dan moet je ook je billen shaken.wrote:Inderdaad! Ik ga lekker vooran dansen, als een ekte groupiewrote:Je gaat toch niet serieus achteraan staan? Komop zeg
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Alsof ik dat niet kan 
Busted!wrote:Jij stond tijdens Qountdown toch ook aardige tijd achteraan heuwr!wrote:Je gaat toch niet serieus achteraan staan? Komop zeg
Bij de genoemde sets voor deze meeting weet ik dat veel potentiële aanwezigen weldegelijk hoofdzakelijk voor de muziek komen.
Maar wellicht is het geluid in zaal 1 wel zo geniaal dat mijn argument niet opgaat!
Do what you like maar ik hoop toch vooral wat bekende gezichten te zien vooraan
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Doggystyle marijn 
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Lets do the mantrain!! (Ik zal maar geen plaatje postenwrote:Doggystyle marijn
Deze keer kom ik WEL bij je set kijken haha. Aangezien dat op Re:Set niet mogelijk waswrote: Do what you like maar ik hoop toch vooral wat bekende gezichten te zien vooraan
Hou die bij je, heb nog steeds slapeloze nachten daarvan Marijnwrote: Lets do the mantrain!! (Ik zal maar geen plaatje posten![]()
)
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Hahahaha
Ik zal vanavond even opzoek gaan naar soortgelijk materiaal en jullie daar op whatsapp mee belasten
Jaja, dat moest even!wrote:Busted!wrote:Jij stond tijdens Qountdown toch ook aardige tijd achteraan heuwr!wrote:Je gaat toch niet serieus achteraan staan? Komop zeg
(natuurlijk je mag, maar t lijkt me toch een suboptimale ervaring)haha maar daar kwam ik ook niet hoofdzakelijk voor de muziek. Ga ik even lekker inhoudelijk reageren.
Bij de genoemde sets voor deze meeting weet ik dat veel potentiële aanwezigen weldegelijk hoofdzakelijk voor de muziek komen.
Maar wellicht is het geluid in zaal 1 wel zo geniaal dat mijn argument niet opgaat!
Do what you like maar ik hoop toch vooral wat bekende gezichten te zien vooraan
Ik denk dat je iedereen wel voorin zal zien stuiteren hoor
Ik zal ook sowieso naar voren komen...ik sleep gewoon de gehele meeting mee desnoods. Gaan we met zijn allen billen shaken voorin als eerbetoon aan jou.
-
B
Ik heb ook nog wel een aantal leuke, zal ik die ook maar delen op whatsapp?wrote:HahahahaIk zal vanavond even opzoek gaan naar soortgelijk materiaal en jullie daar op whatsapp mee belasten
Gaan we 'moonen' op Loudness??wrote:Gaan we met zijn allen billen shaken voorin als eerbetoon aan jou.
Dan pak ik me scheermes wel alvast uit de kast
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Was anders wel benieuwd naar een 'zwarte' zonsopkomst 
-
N
Onze drugsaddict!wrote:Busted!wrote:Jij stond tijdens Qountdown toch ook aardige tijd achteraan heuwr!wrote:Je gaat toch niet serieus achteraan staan? Komop zeg
(natuurlijk je mag, maar t lijkt me toch een suboptimale ervaring)haha maar daar kwam ik ook niet hoofdzakelijk voor de muziek.
wrote:Gaan we 'moonen' op Loudness??wrote:Gaan we met zijn allen billen shaken voorin als eerbetoon aan jou.
Dan pak ik me scheermes wel alvast uit de kast
wrote:Onze drugsaddict!wrote: Busted!haha maar daar kwam ik ook niet hoofdzakelijk voor de muziek.
Zo mag ik het horenwrote:Ik denk dat je iedereen wel voorin zal zien stuiteren hoor
Ik zal ook sowieso naar voren komen...ik sleep gewoon de gehele meeting mee desnoods. Gaan we met zijn allen billen shaken voorin als eerbetoon aan jou.
Ben 1 dag niet op hardtraxx geweest, gelijk 5 pagina's kunnen lezen 
Maar goed, al vanaf 10 uur binnen, dus alle meetings aanwezig! Denk dat ik om al die meeting-tijden gewoon met dat loudness-blaadje ga zwaaien, haha!
En Rik, natuurlijk komen we vooraan staan
Maar goed, al vanaf 10 uur binnen, dus alle meetings aanwezig! Denk dat ik om al die meeting-tijden gewoon met dat loudness-blaadje ga zwaaien, haha!
En Rik, natuurlijk komen we vooraan staan
Vind je? Bij de meeste feesten van de laatste tijd is het vooraan een ellende omdat het kapot druk is. Doe mij maar gewoon lekker chill achteraan, lekker de ruimte om mijn hippe dansmoves te doen.wrote:Je gaat toch niet serieus achteraan staan? Komop zeg
wrote: Vind je? Bij de meeste feesten van de laatste tijd is het vooraan een ellende omdat het kapot druk is. Doe mij maar gewoon lekker chill achteraan, lekker de ruimte om mijn hippe dansmoves te doen.
+1
Ik verwacht natuurlijk wel een bordje in de stijl van mijn avatar.wrote:Ben 1 dag niet op hardtraxx geweest, gelijk 5 pagina's kunnen lezen
Daar zit zeker iets in, maar bij Geck-o zal het nog niet zó druk zijn toch?wrote:Vind je? Bij de meeste feesten van de laatste tijd is het vooraan een ellende omdat het kapot druk is. Doe mij maar gewoon lekker chill achteraan, lekker de ruimte om mijn hippe dansmoves te doen.wrote:Je gaat toch niet serieus achteraan staan? Komop zeg
Ik vrees dat ik geen bordje op een houten stok mee naar binnen mag nemenwrote:Ik verwacht natuurlijk wel een bordje in de stijl van mijn avatar.
OK, dat zou mooi zijn!wrote:Ik vrees dat ik geen bordje op een houten stok mee naar binnen mag nemenwrote:Ik verwacht natuurlijk wel een bordje in de stijl van mijn avatar.Maar ik zal op de achterkant wel 'zo goed, Qz.?' schrijven
Okee bij Geck-o maar voorin meeten dan?
-
C
Ja, Pieter (thera) zal daar ook zijn.. dansje doen met pieter altijd leuk!