Chukkels schreef:
Realtom schreef:
Jeroen gaat met de lijst op de meeting plek staan en hij moet je natuurlijk wel als present kunnen afvinken!
En hij roept van de presentielijst ook nog ff alle namen om
Werkt niet. Had ik op Hard Bass ook gedaan, maar na een gegeven moment hield ik het niet meer bij omdat ik én de pen kwijt was én ik was niet meer in staat om mensen af te vinken

Haha lijkt me ook echt een kut opgave. Denk ook niet dat jeroen dat gaat doen

Delt-A schreef:
Realtom schreef:
Jeroen gaat met de lijst op de meeting plek staan en hij moet je natuurlijk wel als present kunnen afvinken!
En hij roept van de presentielijst ook nog ff alle namen om
Krijgt iedereen dan een Hardtraxx-button met z'n naam er op?

Jazeker! Alleen na afloop wel weer terug geven en niet mee naar huis nemen
