Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 28  Volgende

Ik ben tijdens Loudness voornamelijk te vinden op
STAGE 00:01 49%  49%  [ 25 ]
STAGE 00:02 51%  51%  [ 26 ]
Totaal aantal stemmen : 51
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 14:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt goed. Linksachter meeten. Linksvoor alles kapot stampen. :clap:

Nemesyz schreef:
Okee nog 1x ge-edit

Afbeelding

Eigenlijk moet je er een gifje van maken, dat de tijd van die klok de tijd van de meeting aangeeft. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Klinkt goed. Linksachter meeten. Linksvoor alles kapot stampen. :clap:

:huh:
Nemesyz schreef:
Okee nog 1x ge-edit

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 14:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Qz. schreef:
Klinkt goed. Linksachter meeten. Linksvoor alles kapot stampen. :clap:

:huh:
Nemesyz schreef:
Okee nog 1x ge-edit

Ik bedoel links voor de kijker. Niet vanaf de stage. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Olijfboompje schreef:
Qz. schreef:
Klinkt goed. Linksachter meeten. Linksvoor alles kapot stampen. :clap:

:huh:
Nemesyz schreef:
Okee nog 1x ge-edit

Ik bedoel links voor de kijker. Niet vanaf de stage. :P

Uhuh, uhuh. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Nemesyz schreef:
urbandesigner schreef:
Achterin is sowieso chiller, helemaal voorin staat t geluid wss ook kneiterhard.


Beginpost aangepast. Maar, watskeburt met Veronique?
En, Olijf ... moet ik je nou tussen de aanwazigenlijst zetten?

Mij op de aanwzigenlijst zetten? xd

Hoezo dat?
Niet iedereen hoeft dat te weten. Nu ben ik nog anoniem. :cool:


Jeroen gaat met de lijst op de meeting plek staan en hij moet je natuurlijk wel als present kunnen afvinken!
En hij roept van de presentielijst ook nog ff alle namen om
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 15:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nog 1 ding op mijn to do lijst is mijn theracords shirt lijmen de letters laten los :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Realtom schreef:
Jeroen gaat met de lijst op de meeting plek staan en hij moet je natuurlijk wel als present kunnen afvinken!
En hij roept van de presentielijst ook nog ff alle namen om

Werkt niet. Had ik op Hard Bass ook gedaan, maar na een gegeven moment hield ik het niet meer bij omdat ik én de pen kwijt was én ik was niet meer in staat om mensen af te vinken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Realtom schreef:
Jeroen gaat met de lijst op de meeting plek staan en hij moet je natuurlijk wel als present kunnen afvinken!
En hij roept van de presentielijst ook nog ff alle namen om


Krijgt iedereen dan een Hardtraxx-button met z'n naam er op? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 15:49 
 

Nemesyz schreef:
Afbeelding


Veeeeheeet een indoor feest met echte bomen, normaal staan er altijd neppers, mooie chill spot dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Realtom schreef:
Jeroen gaat met de lijst op de meeting plek staan en hij moet je natuurlijk wel als present kunnen afvinken!
En hij roept van de presentielijst ook nog ff alle namen om

Werkt niet. Had ik op Hard Bass ook gedaan, maar na een gegeven moment hield ik het niet meer bij omdat ik én de pen kwijt was én ik was niet meer in staat om mensen af te vinken :(


Haha lijkt me ook echt een kut opgave. Denk ook niet dat jeroen dat gaat doen :P

Delt-A schreef:
Realtom schreef:
Jeroen gaat met de lijst op de meeting plek staan en hij moet je natuurlijk wel als present kunnen afvinken!
En hij roept van de presentielijst ook nog ff alle namen om


Krijgt iedereen dan een Hardtraxx-button met z'n naam er op? :woot:


Jazeker! Alleen na afloop wel weer terug geven en niet mee naar huis nemen :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 16:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Realtom schreef:
Jeroen gaat met de lijst op de meeting plek staan en hij moet je natuurlijk wel als present kunnen afvinken!
En hij roept van de presentielijst ook nog ff alle namen om

Werkt niet. Had ik op Hard Bass ook gedaan, maar na een gegeven moment hield ik het niet meer bij omdat ik én de pen kwijt was én ik was niet meer in staat om mensen af te vinken :(


En jij dacht dat ik dat ook daadwerkelijk van plan was :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 16:51 
 
Hardtraxx Addict

Ik kom ook wel ff langs huppelen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 17:44 
 
Hardtraxxer

Aanwezig! Geen idee hoe ik die olijfboom mag gaan vinden, maar ik merk het vanzelf wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 18:00 
 
Hardtraxxer

Wat is nu de tijd? :whistle: ik sta er sws wl met thera"koorts" live :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 18:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chillen bij die boom met olijven, jwz :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diamanic schreef:
Aanwezig! Geen idee hoe ik die olijfboom mag gaan vinden, maar ik merk het vanzelf wel :P

Dit is wel cool om te lezen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom ook wel ff kijken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 19:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ik kom ook wel ff kijken :D

Nee blijf jij maar weg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo dat? -.- Flauw hoor :cry: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Hoezo dat? -.- Flauw hoor :cry: :P

Jij komt alleen maar Sjunken, daar is deze meeting niet voor bedoeld :nono: :nono:
Dit is de: "wie blijft het meest nuchter" meeting :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
El Mare schreef:
Hoezo dat? -.- Flauw hoor :cry: :P

Jij komt alleen maar Sjunken, daar is deze meeting niet voor bedoeld :nono: :nono:
Dit is de: "wie blijft het meest nuchter" meeting :lol:


Ik wens je ook heel veel succes xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:14 
 
Hardtraxx Addict

Kvin 't alleen wel jammer dat het zo achteraan is, vind bij Theracords live vooraan leuker :P en bij Geck-O is de ''ekte optimisten'' meeting er al georganiseerd door Sjaan, om 10 uur precies vooraan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Chukkels schreef:
Realtom schreef:
Jeroen gaat met de lijst op de meeting plek staan en hij moet je natuurlijk wel als present kunnen afvinken!
En hij roept van de presentielijst ook nog ff alle namen om

Werkt niet. Had ik op Hard Bass ook gedaan, maar na een gegeven moment hield ik het niet meer bij omdat ik én de pen kwijt was én ik was niet meer in staat om mensen af te vinken :(


En jij dacht dat ik dat ook daadwerkelijk van plan was :D


:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Je gaat toch niet serieus achteraan staan? Komop zeg :D

(natuurlijk je mag, maar t lijkt me toch een suboptimale ervaring)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Je gaat toch niet serieus achteraan staan? Komop zeg :D

(natuurlijk je mag, maar t lijkt me toch een suboptimale ervaring)

Jij stond tijdens Qountdown toch ook aardige tijd achteraan heuwr! :P
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten