Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 28  Volgende

Ik ben tijdens Loudness voornamelijk te vinden op
STAGE 00:01 49%  49%  [ 25 ]
STAGE 00:02 51%  51%  [ 26 ]
Totaal aantal stemmen : 51
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 11:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Als dat van een meisje is maakt het niet uit toch?? Dat is een vrijbrief om het terug te doen..
Als je je dan even indenkt dat daan een meisje is, there you have it xd

Ben jij ook aanwezig op de meet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeting dan maar bij Wild Motherfuckers doen? Phrantic is toch niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 11:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Meeting dan maar bij Wild Motherfuckers doen? Phrantic is toch niks aan.

niet onder phrantic :O

dan doe maar onder b-front
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haphap :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 12:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ben jij ook aanwezig op de meet?

Houd de paus van kleine kindertjes? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 13:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waar ergens bij B-Front dan? Iemand had het erover dat de plattegrond al bekend was? Waar kun je die vinden? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 13:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Waar ergens bij B-Front dan? Iemand had het erover dat de plattegrond al bekend was? Waar kun je die vinden? :)


Beginpost

Nando schreef:
Meeting dan maar bij Wild Motherfuckers doen? Phrantic is toch niks aan.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 13:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Klos schreef:
Waar ergens bij B-Front dan? Iemand had het erover dat de plattegrond al bekend was? Waar kun je die vinden? :)


Beginpost

Whehe, ofc -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 13:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik denk alle 3 de meetings wel aanwezig :)

ben er toch om 10 uur al
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 13:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
ik denk alle 3 de meetings wel aanwezig :)

ben er toch om 10 uur al


Me too :)

Wordt godverdomme nog een lange dag ook! Al vroeg 's ochtends naar Artis Amsterdam voor uitje met gezin van mn vriendin, op tijd terug voor pre-party in Boxtel, door naar Loudness en afteren in Bredaatje (L)

Ben ik even blij dat ik zondag vrij heb :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesysz, ff 2 vragen :P.

Ken je ene Veronique uit Boxtel?
En waar heb je after in Breda :whistle: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Nemesysz, ff 2 vragen :P.

Ken je ene Veronique uit Boxtel?
En waar heb je after in Breda :whistle: ?

Jij hebt een dame in het vizier voor wat plezanten pap. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miss ben ik er wel weer eens met 'n meeting, ligt aan de rest :P

Maar ik stel voor om niet vooraan te meeten. Dat is nog nooit een succes geweest :P

Achter heb je meer ruimte en kun je fatsoenlijk met iemand praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 13:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Nemesysz, ff 2 vragen :P.

Ken je ene Veronique uit Boxtel?
En waar heb je after in Breda :whistle: ?


Ja die ken ik zeker :D !
En after is bij een maat van me die ook meegaat, studentenhuis .. no limits ghehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Miss ben ik er wel weer eens met 'n meeting, ligt aan de rest :P

Maar ik stel voor om niet vooraan te meeten. Dat is nog nooit een succes geweest :P

Achter heb je meer ruimte en kun je fatsoenlijk met iemand praten.

Vooraan meeten is idd kut.
Ik ga altijd achterin staan en je ziet dat de meeste mensen toch achterin gaan staan.

Dan kan je als het nodig is, inderdaad een babbeltje maken als je niet wilt zagen enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 13:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Rik schreef:
Miss ben ik er wel weer eens met 'n meeting, ligt aan de rest :P

Maar ik stel voor om niet vooraan te meeten. Dat is nog nooit een succes geweest :P

Achter heb je meer ruimte en kun je fatsoenlijk met iemand praten.

Vooraan meeten is idd kut.
Ik ga altijd achterin staan en je ziet dat de meeste mensen toch achterin gaan staan.

Dan kan je als het nodig is, inderdaad een babbeltje maken als je niet wilt zagen enzo.


Ja sgoed! Beter indd. Even opnieuw photoshoppen dan :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achterin is sowieso chiller, helemaal voorin staat t geluid wss ook kneiterhard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Achterin is sowieso chiller, helemaal voorin staat t geluid wss ook kneiterhard.


Beginpost aangepast. Maar, watskeburt met Veronique?
En, Olijf ... moet ik je nou tussen de aanwazigenlijst zetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
urbandesigner schreef:
Achterin is sowieso chiller, helemaal voorin staat t geluid wss ook kneiterhard.


Beginpost aangepast. Maar, watskeburt met Veronique?
En, Olijf ... moet ik je nou tussen de aanwazigenlijst zetten?

Mij op de aanwzigenlijst zetten? xd

Hoezo dat?
Niet iedereen hoeft dat te weten. Nu ben ik nog anoniem. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 14:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Nemesyz schreef:
urbandesigner schreef:
Achterin is sowieso chiller, helemaal voorin staat t geluid wss ook kneiterhard.


Beginpost aangepast. Maar, watskeburt met Veronique?
En, Olijf ... moet ik je nou tussen de aanwazigenlijst zetten?

Mij op de aanwzigenlijst zetten? xd

Hoezo dat?
Niet iedereen hoeft dat te weten. Nu ben ik nog anoniem. :cool:


Anoniem my ass:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
urbandesigner schreef:
Achterin is sowieso chiller, helemaal voorin staat t geluid wss ook kneiterhard.


Beginpost aangepast. Maar, watskeburt met Veronique?
En, Olijf ... moet ik je nou tussen de aanwazigenlijst zetten?

Antwoord me ff via p.m. oke?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:

Anoniem my ass:

Afbeelding

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Okee nog 1x ge-edit

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je weet ook gewoon precies de plek waar ik altijd ga staan. xd
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten