Ben jij ook aanwezig op de meet?wrote: Als dat van een meisje is maakt het niet uit toch?? Dat is een vrijbrief om het terug te doen..
Als je je dan even indenkt dat daan een meisje is, there you have it
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Meeting dan maar bij Wild Motherfuckers doen? Phrantic is toch niks aan.
niet onder phrantic :Owrote:Meeting dan maar bij Wild Motherfuckers doen? Phrantic is toch niks aan.
dan doe maar onder b-front
Houd de paus van kleine kindertjes?wrote: Ben jij ook aanwezig op de meet?
Waar ergens bij B-Front dan? Iemand had het erover dat de plattegrond al bekend was? Waar kun je die vinden? 
Beginpostwrote:Waar ergens bij B-Front dan? Iemand had het erover dat de plattegrond al bekend was? Waar kun je die vinden?
wrote:Meeting dan maar bij Wild Motherfuckers doen? Phrantic is toch niks aan.

Whehe, ofcwrote:Beginpostwrote:Waar ergens bij B-Front dan? Iemand had het erover dat de plattegrond al bekend was? Waar kun je die vinden?
ik denk alle 3 de meetings wel aanwezig
ben er toch om 10 uur al
ben er toch om 10 uur al
wrote:ik denk alle 3 de meetings wel aanwezig![]()
ben er toch om 10 uur al
Me too
Wordt godverdomme nog een lange dag ook! Al vroeg 's ochtends naar Artis Amsterdam voor uitje met gezin van mn vriendin, op tijd terug voor pre-party in Boxtel, door naar Loudness en afteren in Bredaatje
Ben ik even blij dat ik zondag vrij heb
Nemesysz, ff 2 vragen
.
Ken je ene Veronique uit Boxtel?
En waar heb je after in Breda
?
En waar heb je after in Breda
Jij hebt een dame in het vizier voor wat plezanten pap.wrote:Nemesysz, ff 2 vragen.
En waar heb je after in Breda?
Miss ben ik er wel weer eens met 'n meeting, ligt aan de rest 
Maar ik stel voor om niet vooraan te meeten. Dat is nog nooit een succes geweest
Achter heb je meer ruimte en kun je fatsoenlijk met iemand praten.
Maar ik stel voor om niet vooraan te meeten. Dat is nog nooit een succes geweest
Ja die ken ik zekerwrote:Nemesysz, ff 2 vragen.
En waar heb je after in Breda?
En after is bij een maat van me die ook meegaat, studentenhuis .. no limits ghehe
Vooraan meeten is idd kut.wrote:Miss ben ik er wel weer eens met 'n meeting, ligt aan de rest
Ik ga altijd achterin staan en je ziet dat de meeste mensen toch achterin gaan staan.
Dan kan je als het nodig is, inderdaad een babbeltje maken als je niet wilt zagen enzo.
Ja sgoed! Beter indd. Even opnieuw photoshoppen danwrote:Vooraan meeten is idd kut.wrote:Miss ben ik er wel weer eens met 'n meeting, ligt aan de rest
Ik ga altijd achterin staan en je ziet dat de meeste mensen toch achterin gaan staan.
Dan kan je als het nodig is, inderdaad een babbeltje maken als je niet wilt zagen enzo.
Achterin is sowieso chiller, helemaal voorin staat t geluid wss ook kneiterhard.
Beginpost aangepast. Maar, watskeburt met Veronique?wrote:Achterin is sowieso chiller, helemaal voorin staat t geluid wss ook kneiterhard.
En, Olijf ... moet ik je nou tussen de aanwazigenlijst zetten?
Mij op de aanwzigenlijst zetten?wrote:Beginpost aangepast. Maar, watskeburt met Veronique?wrote:Achterin is sowieso chiller, helemaal voorin staat t geluid wss ook kneiterhard.
Hoezo dat?
Niet iedereen hoeft dat te weten. Nu ben ik nog anoniem.
Anoniem my ass:wrote:Mij op de aanwzigenlijst zetten?wrote:Beginpost aangepast. Maar, watskeburt met Veronique?wrote:Achterin is sowieso chiller, helemaal voorin staat t geluid wss ook kneiterhard.
Hoezo dat?
Niet iedereen hoeft dat te weten. Nu ben ik nog anoniem.
Antwoord me ff via p.m. oke?wrote:Beginpost aangepast. Maar, watskeburt met Veronique?wrote:Achterin is sowieso chiller, helemaal voorin staat t geluid wss ook kneiterhard.