Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 28  Volgende

Ik ben tijdens Loudness voornamelijk te vinden op
STAGE 00:01 49%  49%  [ 25 ]
STAGE 00:02 51%  51%  [ 26 ]
Totaal aantal stemmen : 51
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:10 

Hardtraxxer

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:10 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Word er gewoon spuug en spuugzat van!

Moet ik een tijltje voor je mee nemen zaterdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:13 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Ik kan me werkelijk waar doodergeren als mensen zoals Davey. Geen greintje respect voor de medemens en alleen maar vooroordelen terwijl hij het botte verstand heeft van een rotte appel met betrekking tot drugs. En dat ook continue op ieder feest en in ieder topic laten merken. Word er gewoon spuug en spuugzat van!

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:14 

Hardtraxx Veteran

Haha :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:15 

Hardtraxx Crew

Het nieuwe seizoen van Goede Hard, Slechte Traxx is weer begonnen zo te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:15 

Hardtraxx Veteran

Hahahahahahaha wat is dit nou voor shit? :lol:

Ik merk gewoon op dat veel mensen tegenwoordig vdk zijn bij meetings. Ik vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, en om met leden te praten over de muziek. Ik heb niks tegen het gebruik van drugs, maar het voegt voor mij niet veel toe om met iemand te praten wie ---> OP DAT MOMENT <--- incapabel is om een fatsoenlijk woord uit te brengen.
Wat dus vorige Loudness (of 2 keer geleden, weet het niet meer precies) het geval was. Daarom vraag ik het even.
Als je mij wilt vermijden, doe je best.. Maak je toch niet druk joh, heb ik je ooit verkeerd behandeld of iets tegen je gezegd wat niet kan?

En ik doe helemaal niet 'ow kijk mij koewl zijn'. Zeg ik toch ook niet over drugsgebruikers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:16 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Het nieuwe seizoen van Goede Hard, Slechte Traxx is weer begonnen zo te zien.

Nee, dit is Onderweg naar loudness
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:18 

Donateur

Daveytl schreef:

Wat dus vorige Loudness (of 2 keer geleden, weet het niet meer precies) het geval was. Daarom vraag ik het even.

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:20 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:

Je had het eerlijk gezegd kunnen verwachten met je vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:25 

Hardtraxx Veteran

Realtom schreef:
Daveytl schreef:

Dat zij zo snel gefrustreerd raken om een vrij normale vraag, kan ik niks aan doen hé ;)
Ik ga ook niet ragen als zij vragen of er nog drugsgebruikers komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:26 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Daveytl schreef:

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Je was echt bij lange na niet de enige hoor. Om jou kon ik nog wel lachen, al was het wel een beetje plaatsvervangende schaamte :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:30 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:

Ik ben benieuwd wat het antwoord is op die vraag haha :x !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:32 

Hardtraxx Veteran

Proteaz schreef:
Daveytl schreef:

Ik ben benieuwd wat het antwoord is op die vraag haha :x !!

Drugs
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:34 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Ik merk gewoon op dat veel mensen tegenwoordig vdk zijn bij meetings. Ik vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, en om met leden te praten over de muziek. Ik heb niks tegen het gebruik van drugs, maar het voegt voor mij niet veel toe om met iemand te praten wie ---> OP DAT MOMENT <--- incapabel is om een fatsoenlijk woord uit te brengen.

En dus scheer je iedereen maar gewoon over één kam? Iemand met pep op of een lichte dosis andere amfetamineverwante stof kan nog wel een gesprek aangaan en ook nog onthouden. Net zoals je met aangeschoten mensen meestal ook nog wel een normaal gesprek kan voeren. Maar nee, jij richt je meteen weer op IEDEREEN die drugs op heeft of gaat gebruiken. Dus jouw reactie was enkel en alleen om weer deze discussie uit te lokken (wat je overigens gelukt is).

Daveytl schreef:
Als je mij wilt vermijden, doe je best.. Maak je toch niet druk joh, heb ik je ooit verkeerd behandeld of iets tegen je gezegd wat niet kan?

Er waren op de vorige Loudness meetings een stuk of 60+ mensen. Daarvan zal vast wel minstens 50% nuchter van zijn, zeker gezien het vroege tijdstip. Dat zal deze keer niet anders zijn.
En nee, dat heb je niet. Maar er is ook een reden waarom er van mijn kant ook nog nooit aanstalten gemaakt is om op een feest eens een fatsoenlijk lang gesprek met je aan te gaan. En je hebt me vaak genoeg nuchter gezien op feesten.
Mijn tip aan jou is: laat mensen gewoon lekker in hun waarde en veroordeel mensen niet zo. Want zoals je je nu op het forum profileert (gelukkig niet op feesten), kom je voor mij niet anders over dan een hypocriete lul als ik niet zo weten wie je was. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:35 

Hardtraxx Veteran

Pfff jezus doe even rustig jongens. >.<

Is toch een doodnormale vraag? Jullie maken het zelf negatief.

Je kunt je toch wel indenken dat 't voor iemand die geen drugs gebruikt niet heel erg leuk is op een meeting met alleen maar mensen die vdk zijn (of hoe je dat noemt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:39 

Hardtraxx Addict

Aai over de bol tijd. Meeting is groot zat waarschijnlijk, je raakt toch niet met iedereen aan de praat
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:40 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Realtom schreef:
Daveytl schreef:

Dat zij zo snel gefrustreerd raken om een vrij normale vraag, kan ik niks aan doen hé ;)

De vraag is misschien niet zo raar, maar de ondertoon die je ermee legt wel. Want waar in godsnaam heeft het hier in dit topic vol met drugs gestaan? En ik kan me ook niet heugen wanneer de laatste keer gevraagd werd in een willekeurig topic of mensen samen gaan spacen? Daar hebben we het drugstopic voor. Overigens ben jij er wél als één van de eerste bij als er in een willekeurig topic gewoon te langdurig over drugs gesproken wordt. Daar heb je dan wel weer een punt in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:47 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Daveytl schreef:

En dus scheer je iedereen maar gewoon over één kam? Iemand met pep op of een lichte dosis andere amfetamineverwante stof kan nog wel een gesprek aangaan en ook nog onthouden. Net zoals je met aangeschoten mensen meestal ook nog wel een normaal gesprek kan voeren. Maar nee, jij richt je meteen weer op IEDEREEN die drugs op heeft of gaat gebruiken. Dus jouw reactie was enkel en alleen om weer deze discussie uit te lokken (wat je overigens gelukt is).

Ik wist dat jij hier op ging reageren, want dat gebeurt nou eenmaal als het over drugs gaat. En dat is ook weer niet kut bedoeld, maar ik weet dat je graag jezelf en je vrienden die drugs gebruiken in bescherming neemt. Is ook je goed recht natuurlijk. En ik bedoelde het zeker niet stangend (jij interpreteert het verkeerd), zoals Rik zegt maken jullie het negatief. Ik kan mij niet goed identificeren met (de meeste) drugsgebruikers omdat, zoals jij zegt, ik daar de ballen verstand van heb.
Dan is het toch logisch dat ik ff vraag of er ook nog mensen komen die wel met dezelfde insteek naar een feest komen? Met die mensen kan ik mij identificeren, en zal ik dus makkelijker/ leuker een gesprek kunnen hebben.

Chukkels schreef:
En nee, dat heb je niet. Maar er is ook een reden waarom er van mijn kant ook nog nooit aanstalten gemaakt is om op een feest eens een fatsoenlijk lang gesprek met je aan te gaan. En je hebt me vaak genoeg nuchter gezien op feesten.
Prima, dan spreek je me toch niet? Maar vraag dan vervolgens ook niet of ik jou naar huis toe wil rijden, dat is ook hypocriet.

Chukkels schreef:
Mijn tip aan jou is: laat mensen gewoon lekker in hun waarde en veroordeel mensen niet zo. Want zoals je je nu op het forum profileert (gelukkig niet op feesten), kom je voor mij niet anders over dan een hypocriete lul als ik niet zo weten wie je was. ;)

Ik laat mensen altijd in hun waarde. Als mensen zich belachelijk gedragen, vind ik dat ik ook belachelijk mag reageren (op een lacherige manier, onderuithalen doe ik liever niet). Laat mij ook in mijn waarde dat ik mij niet kan identificeren met sommige mede feestgangers/ HT'ers ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:47 

Chukkels, you got PM. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:49 

Donateur

Is it tuesday already?? :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:54 

Hardtraxx Veteran

Oh hardtraxx wordt echt met de dag vermakelijker zeg :lol: :lol:

Maar hebben we zin in de meeting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:56 

Donateur

El Mare schreef:

Nee want iedereen is daar toch alleen maar van de kaart, stelletje kut junks hier :/ xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:56 

El Mare schreef:

Nee man al die klote nuchtere mensen die zo wijs praten, dat kan ik allemaal niet snappen en daar heb ik dus echt geen zin in godverdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:57 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:

Al was ik vrij serieus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:57 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:

Alleen als er drugs gebruikt wordt
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten