Chukkels schreef:
Daveytl schreef:
Hahahahahahaha wat is dit nou voor shit?
Ik merk gewoon op dat veel mensen tegenwoordig vdk zijn bij meetings. Ik vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, en om met leden te praten over de muziek. Ik heb niks tegen het gebruik van drugs, maar het voegt voor mij niet veel toe om met iemand te praten wie --->
OP DAT MOMENT <--- incapabel is om een fatsoenlijk woord uit te brengen.
En dus scheer je iedereen maar gewoon over één kam? Iemand met pep op of een lichte dosis andere amfetamineverwante stof kan nog wel een gesprek aangaan en ook nog onthouden. Net zoals je met aangeschoten mensen meestal ook nog wel een normaal gesprek kan voeren. Maar nee, jij richt je meteen weer op IEDEREEN die drugs op heeft of gaat gebruiken. Dus jouw reactie was enkel en alleen om weer deze discussie uit te lokken (wat je overigens gelukt is).
Ik wist dat jij hier op ging reageren, want dat gebeurt nou eenmaal als het over drugs gaat. En dat is ook weer niet kut bedoeld, maar ik weet dat je graag jezelf en je vrienden die drugs gebruiken in bescherming neemt. Is ook je goed recht natuurlijk. En ik
bedoelde het zeker niet stangend (jij interpreteert het verkeerd), zoals Rik zegt maken jullie het negatief. Ik kan mij niet goed identificeren met (de meeste) drugsgebruikers omdat, zoals jij zegt, ik daar de ballen verstand van heb.
Dan is het toch logisch dat ik ff vraag of er ook nog mensen komen die wel met dezelfde insteek naar een feest komen? Met die mensen kan ik mij identificeren, en zal ik dus makkelijker/ leuker een gesprek kunnen hebben.
Chukkels schreef:
En nee, dat heb je niet. Maar er is ook een reden waarom er van mijn kant ook nog nooit aanstalten gemaakt is om op een feest eens een fatsoenlijk lang gesprek met je aan te gaan. En je hebt me vaak genoeg nuchter gezien op feesten.
Prima, dan spreek je me toch niet? Maar vraag dan vervolgens ook niet of ik jou naar huis toe wil rijden, dat is ook hypocriet.
Chukkels schreef:
Mijn tip aan jou is: laat mensen gewoon lekker in hun waarde en veroordeel mensen niet zo. Want zoals je je nu op het forum profileert (gelukkig niet op feesten), kom je voor mij niet anders over dan een hypocriete lul als ik niet zo weten wie je was.

Ik laat mensen altijd in hun waarde. Als mensen zich belachelijk gedragen, vind ik dat ik ook belachelijk mag reageren (op een lacherige manier, onderuithalen doe ik liever niet). Laat mij ook in mijn waarde dat ik mij niet kan identificeren met sommige mede feestgangers/ HT'ers