Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 28  Volgende

Ik ben tijdens Loudness voornamelijk te vinden op
STAGE 00:01 49%  49%  [ 25 ]
STAGE 00:02 51%  51%  [ 26 ]
Totaal aantal stemmen : 51
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:57 

Bierkoning

Banaanslak schreef:
El Mare schreef:
Oh hardtraxx wordt echt met de dag vermakelijker zeg :lol: :lol:

Maar hebben we zin in de meeting?

Nee man al die klote nuchtere mensen die zo wijs praten, dat kan ik allemaal niet snappen en daar heb ik dus echt geen zin in godverdomme.

Zullen we dan maar samen een vdk meeting in m'n auto houden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:57 

Hardtraxxer

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:58 

Hardtraxxer

Echt wel, ken nog maar weinig hardtraxxers en het is altijd goed om nieuwe mensen te leren kennen!

Pommer schreef:
Banaanslak schreef:
El Mare schreef:
Oh hardtraxx wordt echt met de dag vermakelijker zeg :lol: :lol:

Maar hebben we zin in de meeting?

Nee man al die klote nuchtere mensen die zo wijs praten, dat kan ik allemaal niet snappen en daar heb ik dus echt geen zin in godverdomme.

Zullen we dan maar samen een vdk meeting in m'n auto houden?

Ja :loving:

Hardtraxx Veteran

Proteaz schreef:
Echt wel, ken nog maar weinig hardtraxxers en het is altijd goed om nieuwe mensen te leren kennen!

Ja, maar wij hardtraxxers zijn junks, ik weet niet of je dat wilt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:59 

Hardtraxxer

Tuurlijk wel! Lekker samen spaceennggg

Who's in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:16 

Hardtraxxer

El Mare schreef:
Proteaz schreef:

Ja, maar wij hardtraxxers zijn junks, ik weet niet of je dat wilt?

Daar doe ik niet moeilijk over, ik space wel lekker mee :thumbsup: !!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:16 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Chukkels schreef:
Daveytl schreef:
Hahahahahahaha wat is dit nou voor shit? :lol:

Ik merk gewoon op dat veel mensen tegenwoordig vdk zijn bij meetings. Ik vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, en om met leden te praten over de muziek. Ik heb niks tegen het gebruik van drugs, maar het voegt voor mij niet veel toe om met iemand te praten wie ---> OP DAT MOMENT <--- incapabel is om een fatsoenlijk woord uit te brengen.

En dus scheer je iedereen maar gewoon over één kam? Iemand met pep op of een lichte dosis andere amfetamineverwante stof kan nog wel een gesprek aangaan en ook nog onthouden. Net zoals je met aangeschoten mensen meestal ook nog wel een normaal gesprek kan voeren. Maar nee, jij richt je meteen weer op IEDEREEN die drugs op heeft of gaat gebruiken. Dus jouw reactie was enkel en alleen om weer deze discussie uit te lokken (wat je overigens gelukt is).

Ik wist dat jij hier op ging reageren, want dat gebeurt nou eenmaal als het over drugs gaat. En dat is ook weer niet kut bedoeld, maar ik weet dat je graag jezelf en je vrienden die drugs gebruiken in bescherming neemt. Is ook je goed recht natuurlijk. En ik bedoelde het zeker niet stangend (jij interpreteert het verkeerd), zoals Rik zegt maken jullie het negatief. Ik kan mij niet goed identificeren met (de meeste) drugsgebruikers omdat, zoals jij zegt, ik daar de ballen verstand van heb.
Dan is het toch logisch dat ik ff vraag of er ook nog mensen komen die wel met dezelfde insteek naar een feest komen? Met die mensen kan ik mij identificeren, en zal ik dus makkelijker/ leuker een gesprek kunnen hebben.

Misschien interpreteer ik het dan nu verkeerd, maar normaal gesproken komt het altijd zo over als 'hé bah, drugsgebruikers'. 9 van de 10 keer is dat ook zo bij een comment van jou met betrekking tot drugs. Dan is dit dus de 10e keer en niet het geval, maar is het dan niet logisch dat het zo opgevat wordt? Ik ben overigens niet de enige die het zo opvat, dus het zal niet alleen maar aan mij liggen. Verder zie je in dit topic ook genoeg reacties staan van mensen die geen drugs gebruiken en ook naar de meeting komen. Ikzelf ga Loudness ook nuchter doen en dus de meeting ook, mocht ik komen, maar dat geheel terzijde. Feit is gewoon dat er in het topic geen woord gerept is over drugs (behalve over het bestaan van een andere meeting, die zo geïnterpreteerd wordt, maar ook lang niet iedereen gebruikt) en ik dus niet snapte waar deze opmerking vandaan kwam.

Daveytl schreef:
Chukkels schreef:
En nee, dat heb je niet. Maar er is ook een reden waarom er van mijn kant ook nog nooit aanstalten gemaakt is om op een feest eens een fatsoenlijk lang gesprek met je aan te gaan. En je hebt me vaak genoeg nuchter gezien op feesten.
Prima, dan spreek je me toch niet? Maar vraag dan vervolgens ook niet of ik jou naar huis toe wil rijden, dat is ook hypocriet.
Ik laat mensen altijd in hun waarde. Als mensen zich belachelijk gedragen, vind ik dat ik ook belachelijk mag reageren (op een lacherige manier, onderuithalen doe ik liever niet). Laat mij ook in mijn waarde dat ik mij niet kan identificeren met sommige mede feestgangers/ HT'ers ^^

Ik bedoelde het eigenlijk meer op de manier van dat ik gewoon geen behoefte heb gehad om voor een tijd lang met jou te gaan stampen of iets dergelijks, was een beetje fout geformuleerd. Ik heb haast nooit haat of afkeer tegen mede-partygangers, dus ook niet tegen jou. Op elk volgend feest zal ik ook gewoon weer sociaal je begroeten en een hand geven (als je dat toestaat :P ), maar verder weet ik ook gewoon dat die klik gewoon niet komt. Maar dat wil niet zeggen dat ik je niet in je waarde laat. Ik wil gewoon alleen kwijt dat ik dit soort opmerkingen met betrekking tot het profileren van je anti-drugs mening een beetje zat ben. Verder no hard feelings.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:18 

Hardtraxx Veteran

En dan moet je eens nagaan dat ik niet eens anti drugs ben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:32 

Hardtraxx Veteran

Maar om ook ff op jouw verhaaltje te reageren:

Chukkels schreef:
Misschien interpreteer ik het dan nu verkeerd, maar normaal gesproken komt het altijd zo over als 'hé bah, drugsgebruikers'. 9 van de 10 keer is dat ook zo bij een comment van jou met betrekking tot drugs. Feit is gewoon dat er in het topic geen woord gerept is over drugs (behalve over het bestaan van een andere meeting, die zo geïnterpreteerd wordt, maar ook lang niet iedereen gebruikt) en ik dus niet snapte waar deze opmerking vandaan kwam.

Dat is gewoon niet waar, ik kan goed opschieten @ feesten met sommige drugsgebruikers.
Ik noem geen namen, maar ik denk dat jij al weet wie ik bedoel. Zijn toch ook zeker wel een tien-tal mensen.

Boeiend dat het opeens 1 comment over drugs gaat? Gebeurt ZOOOO ontiegelijk vaak in andere topics ook.
Na een tijdje word ik daar dan een beetje moe van en zeg ik er iets van, maar een paar comments vind ik heus niet erg.

Chukkels schreef:
Ik bedoelde het eigenlijk meer op de manier van dat ik gewoon geen behoefte heb gehad om voor een tijd lang met jou te gaan stampen of iets dergelijks, was een beetje fout geformuleerd. Ik heb haast nooit haat of afkeer tegen mede-partygangers, dus ook niet tegen jou. Op elk volgend feest zal ik ook gewoon weer sociaal je begroeten en een hand geven (als je dat toestaat :P ), maar verder weet ik ook gewoon dat die klik gewoon niet komt. Maar dat wil niet zeggen dat ik je niet in je waarde laat. Ik wil gewoon alleen kwijt dat ik dit soort opmerkingen met betrekking tot het profileren van je anti-drugs mening een beetje zat ben. Verder no hard feelings.

Nou prima, dan voel je die behoefte toch niet? We kunnen niet allemaal elkaars beste vriend zijn.
En natuurlijk zal ik jou een hand kunnen geven, ik heet verdomme geen Suarez :lol:

En zoals ik al zei, ik ben niet anti drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:55 

Hardtraxx Addict

Welke trein pakt de hele groep HT'ers die vanaf Den Bosch de sprinter naar Beukenlaan pakken? Die van 21:13?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:19 

Hardtraxx Veteran

Christian serieus doe is rustig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:27 

Ik vind dit wel grappig

Loudness - station BEUKENlaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:28 

Hardtraxx Veteran

Ik heb wel zin in de meeting, ongeacht wie er vdk is of niet :P. Ben zelf nuchter, dus iedereen mag me aanspreken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:30 

Drink je ook niet nee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:32 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Drink je ook niet nee ;)

Nope, heb de laatste tijd niet meer zoveel zin in alcohol op feesten. Nuchter vind ik toch net zo leuk :). En moet om 10 uur voetballen, uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:55 

Hardtraxxer

Kom wel even langs, ditmaal ook nuchter dus wie zin heeft in een interessant gesprek :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:07 

Hardtraxx Addict

ik ben de lelijkste van het stel, ik ben niet te missen. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:13 

Hardtraxx Elite

Ritsurt schreef:
Welke trein pakt de hele groep HT'ers die vanaf Den Bosch de sprinter naar Beukenlaan pakken? Die van 21:13?

20:38 Utrecht Centraal 18b 's-Hertogenbosch Intercity (NS)
21:07 's-Hertogenbosch 6
Overstappen op:
21:13 's-Hertogenbosch 7 Eindhoven Sprinter (NS)
21:36 Eindhoven Beukenlaan 3

En ik heb daarvoor nog de trein vanuit adam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:20 

Hardtraxx Veteran

Ik sta met een maat (En misschien nog Wesskeej) vanaf 9 uur al op het perron te wachten, denk dat ik wel een (Pringles) box mee neem om het gezellig te houden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:25 

Welk station? Beukenlaan? Pff, ja pik mij dan ff op bij klokgebouw ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:27 

Hardtraxx Veteran

9 uur bij Den Bosch haha :P Om 5 over half 10 zijn we bij Beukenlaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:31 

Hardtraxx Veteran

Ik ga iedereen wappie een knuffel geven die dit juist niet wilt. :cool:

We gaan hier een epische Hardtraxx meeting van maken die eindigt in een vechtpartij waar de nuchtere mensen de niet nuchtere mensen compleet de tyfus in slaan, omdat ze zo ongelooflijk irritant zijn. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:32 

Hardtraxx Veteran

Proteaz schreef:

Ik heb je zaterdag schijnbaar al gezien xd op HardShock :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:50 

Hardtraxx Elite

hoelaat zijn jullie op station eindhoven of op eindhoven beukenlaan ? :)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten