Maar om ook ff op jouw verhaaltje te reageren:
Chukkels schreef:
Misschien interpreteer ik het dan nu verkeerd, maar normaal gesproken komt het altijd zo over als 'hé bah, drugsgebruikers'. 9 van de 10 keer is dat ook zo bij een comment van jou met betrekking tot drugs. Feit is gewoon dat er in het topic geen woord gerept is over drugs (behalve over het bestaan van een andere meeting, die zo geïnterpreteerd wordt, maar ook lang niet iedereen gebruikt) en ik dus niet snapte waar deze opmerking vandaan kwam.
Dat is gewoon niet waar, ik kan goed opschieten @ feesten met sommige drugsgebruikers.
Ik noem geen namen, maar ik denk dat jij al weet wie ik bedoel. Zijn toch ook zeker wel een tien-tal mensen.
Boeiend dat het opeens 1 comment over drugs gaat? Gebeurt ZOOOO ontiegelijk vaak in andere topics ook.
Na een tijdje word ik daar dan een beetje moe van en zeg ik er iets van, maar een paar comments vind ik heus niet erg.
Chukkels schreef:
Ik bedoelde het eigenlijk meer op de manier van dat ik gewoon geen behoefte heb gehad om voor een tijd lang met jou te gaan stampen of iets dergelijks, was een beetje fout geformuleerd. Ik heb haast nooit haat of afkeer tegen mede-partygangers, dus ook niet tegen jou. Op elk volgend feest zal ik ook gewoon weer sociaal je begroeten en een hand geven (als je dat toestaat

), maar verder weet ik ook gewoon dat die klik gewoon niet komt. Maar dat wil niet zeggen dat ik je niet in je waarde laat. Ik wil gewoon alleen kwijt dat ik dit soort opmerkingen met betrekking tot het profileren van je anti-drugs mening een beetje zat ben. Verder no hard feelings.
Nou prima, dan voel je die behoefte toch niet? We kunnen niet allemaal elkaars beste vriend zijn.
En natuurlijk zal ik jou een hand kunnen geven, ik heet verdomme geen Suarez
En zoals ik al zei, ik ben niet anti drugs.