wrote:Mijn kleurenprinter is kaduk..
Dan pak je een A4tje en ga je de loudness flyer natekenen
Trouwens, zo goed als niemand van Hardtraxx kent mij eigenlijk. Degene die het eerst raad wie ik ben tijdens de meeting, krijgt een biertje
Ik mag geen bier, ik moet rijdenwrote:wrote:Mijn kleurenprinter is kaduk..
Dan pak je een A4tje en ga je de loudness flyer natekenen!!!
Trouwens, zo goed als niemand van Hardtraxx kent mij eigenlijk. Degene die het eerst raad wie ik ben tijdens de meeting, krijgt een biertje!
Ik drink ook nooit colawrote:Dan krijg je een cola, of een raketje als ze die verkopen!!!
Dan wordt het dus een raketwrote:Ik drink ook nooit colawrote:Dan krijg je een cola, of een raketje als ze die verkopen!!!
En haal je mij nog op om 23:00wrote:Ik drink ook nooit colawrote:Dan krijg je een cola, of een raketje als ze die verkopen!!!
:')wrote:Wordt dit een drugsmeeting of komen er ook nog mensen nuchter?
Moet nog maar ff zien of ik aanwezig ben bij de meeting, ligt aan de personen die daar komen.
Ga janken. Alsof iedereen drugs gebruikt op een feest en alsof niemand ook een biertje drinkt.wrote:Wordt dit een drugsmeeting of komen er ook nog mensen nuchter?
Moet nog maar ff zien of ik aanwezig ben bij de meeting, ligt aan de personen die daar komen.
Ik ga sowieso mijn hele kop vol snuiven, waarna ik nog een paar pillen mijn bek insmijt. En als afsluiter nog even een lekker blowtje doen, en dit ga ik allemaal voor jou neus doen. Puur om je te irriterenwrote:Wordt dit een drugsmeeting of komen er ook nog mensen nuchter?
wrote:Ik ga sowieso mijn hele kop vol snuiven, waarna ik nog een paar pillen mijn bek insmijt. En als afsluiter nog even een lekker blowtje doen, en dit ga ik allemaal voor jou neus doen. Puur om je te irriterenwrote:Wordt dit een drugsmeeting of komen er ook nog mensen nuchter?
Mag niet roken binnenwrote:Ik ga sowieso mijn hele kop vol snuiven, waarna ik nog een paar pillen mijn bek insmijt. En als afsluiter nog even een lekker blowtje doen, en dit ga ik allemaal voor jou neus doen. Puur om je te irriterenwrote:Wordt dit een drugsmeeting of komen er ook nog mensen nuchter?
Dan doe ik met je meewrote:Ik ga sowieso mijn hele kop vol snuiven, waarna ik nog een paar pillen mijn bek insmijt. En als afsluiter nog even een lekker blowtje doen, en dit ga ik allemaal voor jou neus doen. Puur om je te irriterenwrote:Wordt dit een drugsmeeting of komen er ook nog mensen nuchter?
Ik kom en ga helemaal nuchter man dus gewoon doen. Eventueel roken we daarna lekker een jointje samen?wrote:Wordt dit een drugsmeeting of komen er ook nog mensen nuchter?
wrote:Doe je zwart witwrote:Echt he, zou kut zijn als je geen kleurenprinter heb!
wrote:Ik kom en ga helemaal nuchter man dus gewoon doen. Eventueel Nog wat bier naar binne tankenwrote:Wordt dit een drugsmeeting of komen er ook nog mensen nuchter?
Hoooo wacht ff. Ik zeg toch niks negatiefs over drugsgebruik?wrote:Ga janken. Alsof iedereen drugs gebruikt op een feest en alsof niemand ook een biertje drinkt.wrote:Wordt dit een drugsmeeting of komen er ook nog mensen nuchter?
Ik bedoel ook niet dat jij mij (ons) loopt af te zeiken, maar ik (wij) jou wel haha!wrote:Ik zeik niemand af hoor. En bovendien, als drugsgebruikers aan elkaar vragen of ze komende zaterdag nog ff komen spacen, dan zet ik toch ook niet bij elke reactie dingen zoals :')
Ga lekker je gang met drugs gebruiken, ik ga lekker mijn gang zonder drugs.
Leuk man, nu hoef ik je ook niet meer te meetenwrote:Ik bedoel ook niet dat jij mij (ons) loopt af te zeiken, maar ik (wij) jou wel haha!wrote:Ik zeik niemand af hoor. En bovendien, als drugsgebruikers aan elkaar vragen of ze komende zaterdag nog ff komen spacen, dan zet ik toch ook niet bij elke reactie dingen zoals :')
Ga lekker je gang met drugs gebruiken, ik ga lekker mijn gang zonder drugs.
Dus mensen die drugs gebruiken hebben geen verstand? Wat probeer je nou te zeggen? Het van 'ow kijk mij koewl zijn, want ik heb geen drugs nodig om mij te vermaken?' Ga lekker ergens anders propageren ofzo. Er werd hier helemaal NIET over drugs gepraat of wat dan ook en dan komt er weer een moraalridder aan die ff de discussie weer probeert op te laaien, terwijl hij er de ballen verstand van heeft. Nou, als het zo moet, ga jij dan maar lekker naar de meeting, want ik vermijd je wel. Mij zul je daar niet zien. Niet met mensen zoals jij erbij in ieder geval.wrote:Hoooo wacht ff. Ik zeg toch niks negatiefs over drugsgebruik?wrote:Ga janken. Alsof iedereen drugs gebruikt op een feest en alsof niemand ook een biertje drinkt.wrote:Wordt dit een drugsmeeting of komen er ook nog mensen nuchter?
Dat ik liever praat met mensen die hun verstand er wel bij hebben, tja, dat is nou eenmaal zo.
Anders heeft zo'n meeting vrij weinig zin voor mij.
Maar leuk dat jullie je aangesproken voelen
Ik kan me werkelijk waar doodergeren als mensen zoals Davey. Geen greintje respect voor de medemens en alleen maar vooroordelen terwijl hij het botte verstand heeft van een rotte appel met betrekking tot drugs. En dat ook continue op ieder feest en in ieder topic laten merken. Word er gewoon spuug en spuugzat van!wrote:En het is nog geeneens dinsdag