Ja baaaaaas
Gewoon doen, ik neem de ducktape mee
Gewoon doen, ik neem de ducktape mee
Fix even een goede upload, want deze kunnen we helaas niet zienwrote: voor de meeting?
Leuk, een vroegtijdige kennismakingwrote:Kom denk ik ook wel eventjes langsAfgelopen zaterdag een hoop mensen gesproken zonder te weten dat ze op hardtraxx zaten
wrote:Fix even een goede upload, want deze kunnen we helaas niet zienwrote: voor de meeting?

was ef 2 minuten photoshop hahawrote:Haha netjes, als iedereen die even print
Ik ook haha, gewoon met 10 man daar staan met zo'n ding in de luchtwrote:print hem wel
Als een stelletje josti's bij elkaarwrote:Ik ook haha, gewoon met 10 man daar staan met zo'n ding in de luchtwrote:print hem wel
Dat komt wel goed! Loudness zal ook niet het laatste feestje zijn voor Decibel dus je zult me nog wel keer vaker zien langs huppelenwrote: Leuk, een vroegtijdige kennismaking
Anders zou dat pas decibel weekendje worden
Dat zou wel nice zijn want dan kan ik jullie ten minste vinden.wrote:Maak er ook 1tje voor de meeting! Dan houden we hem gewoon omhoog
10 man met zo'n blaadje in de hand
Komt voor de stamper!wrote:Dat zou wel nice zijn want dan kan ik jullie ten minste vinden.
Zijn de Loudness t-shirts niet herkenbaar genoeg danwrote:Dat zou wel nice zijn want dan kan ik jullie ten minste vinden.wrote:Maak er ook 1tje voor de meeting! Dan houden we hem gewoon omhoog
Oja, dat is ook waar natuurlijk, maar ik vind die briefjes toch vetter.wrote:Zijn de Loudness t-shirts niet herkenbaar genoeg danwrote:Dat zou wel nice zijn want dan kan ik jullie ten minste vinden.wrote:Maak er ook 1tje voor de meeting! Dan houden we hem gewoon omhoog
10 man met zo'n blaadje in de hand?
Trouwens, op de tijd van de meeting zullen we wel met z'n allen met die briefjes in de lucht gaan staan voor een paar minutenwrote:Dat zou wel nice zijn want dan kan ik jullie ten minste vinden.wrote:Maak er ook 1tje voor de meeting! Dan houden we hem gewoon omhoog
wrote:Trouwens, op de tijd van de meeting zullen we wel met z'n allen met die briefjes in de lucht gaan staan voor een paar minutenwrote:Dat zou wel nice zijn want dan kan ik jullie ten minste vinden.wrote:Maak er ook 1tje voor de meeting! Dan houden we hem gewoon omhoog
wrote:Gaat er natuurlijk om wanneer hea. Als precies op dat moment Necropsy word gedraait kunnen jullie de scheit krijgen
Tvalentijn en Delt-Awrote:wie had op rebirth loudness 2012 shirt aan ben 2 of 3 gasten tegen gekomen