Word weer een bruut feestje 
Dat altijd!wrote:In sex?wrote: Maar goed weer OT: Zin!
Dat altijd!wrote:In sex?wrote: Maar goed weer OT: Zin!
Hij was eerder!wrote:Godeverdomme Rob nu denk ik elke keer als ik jouw posts lees dat ik het ben.
trololololwrote:Godeverdomme Rob nu denk ik elke keer als ik jouw posts lees dat ik het ben.
Haha nee nevermind, goeie smaak heb je!
Sowieso dat ik de eerste van Hardtraxx was met een avatar van komende Loudnesswrote:Hij was eerder!wrote:Godeverdomme Rob nu denk ik elke keer als ik jouw posts lees dat ik het ben.
b2s kennende zal die ergens in de week van 16-04 verschijnen, dus uiteindelijke meeting-tijd kan dan pas bepaald wordenwrote:Yay ik hoef niet met de trein
10 minuutjes lopen achteraf om bij mijn mama te gaan slapen
Weet iemand al iets over een TimeTable? Is misschien handig als we het over Meeten hebben...
Oowjha, my bad!wrote:Sowieso dat ik de eerste van Hardtraxx was met een avatar van komende Loudness![]()
Heb mijn nickname veranderd he, ik was Jeroen_n
Jeroen_n klonkt beter vond ikwrote:Sowieso dat ik de eerste van Hardtraxx was met een avatar van komende Loudnesswrote:Hij was eerder!wrote:Godeverdomme Rob nu denk ik elke keer als ik jouw posts lees dat ik het ben.![]()
Heb mijn nickname veranderd he, ik was Jeroen_n
Kan, maar ik Jeroen_n was bij gebrek aan inspiratie hier mijn originele nickname omdat mijn Twitteraccount ook zo heet.wrote: Jeroen_n klonkt beter vond ik
Je bent niet de enige, hoe is het met de gesteldheid van andere joentje?wrote:Kan, maar ik Jeroen_n was bij gebrek aan inspiratie hier mijn originele nickname omdat mijn Twitteraccount ook zo heet.wrote: Jeroen_n klonkt beter vond ik
Setjes enzo doe ik voortaan als Nemesyz.
OT: Krijg hier toch met de dag meer kriebels voor!
Van mij of van Keinder? Want die is drukdruk aan het afstuderen dus ik zie 'm niet zo vaak meer.wrote:Je bent niet de enige, hoe is het met de gesteldheid van andere joentje?wrote:Kan, maar ik Jeroen_n was bij gebrek aan inspiratie hier mijn originele nickname omdat mijn Twitteraccount ook zo heet.wrote: Jeroen_n klonkt beter vond ik
Setjes enzo doe ik voortaan als Nemesyz.
OT: Krijg hier toch met de dag meer kriebels voor!

Dat is een standaard bij de VDK-meeting. Works like a charm!wrote:Maak er ook 1tje voor de meeting! Dan houden we hem gewoon omhoog
10 man met zo'n blaadje in de hand
Ik maak die wel en als je wilt mag je hem uit de trein mee nemen ga niet heletijd er mee rond lopenwrote:Maak er ook 1tje voor de meeting! Dan houden we hem gewoon omhoog
10 man met zo'n blaadje in de hand
Papiertje kun je toch wel in je broekzak doenwrote:Ik maak die wel en als je wilt mag je hem uit de trein mee nemen ga niet heletijd er mee rond lopenwrote:Maak er ook 1tje voor de meeting! Dan houden we hem gewoon omhoog
10 man met zo'n blaadje in de hand.
Tot de trein is nog net te doen.