Haha, daar heb ik dan achter gestaan met mijn groepje tegen het eindewrote:Tvalentijn en Delt-Awrote:wie had op rebirth loudness 2012 shirt aan ben 2 of 3 gasten tegen gekomen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
THardtraxxer
- 93 posts member since 2011
- last seen Jun 2019
Hebben best wat complimenten geregen op de shirts.wrote:Haha, daar heb ik dan achter gestaan met mijn groepje tegen het einde
Ook redelijk wat hardtraxxers gesproken maar geen idee wie
-
C
krijg je hé, als je net nieuw bent :pwrote:Hebben best wat complimenten geregen op de shirts.wrote:Haha, daar heb ik dan achter gestaan met mijn groepje tegen het einde
Shirts zijn ook echt vet. Word echt vet om straks alle HT'ers die hem hebben op Loudness in dat shirt te zienwrote:Hebben best wat complimenten geregen op de shirts.
Als we nou allemaal eens een tshirt aandoen met Kate Upton erop doe ik mee
Ja, ik heb jullie juist niet gesproken.wrote:Hebben best wat complimenten geregen op de shirts.wrote:Haha, daar heb ik dan achter gestaan met mijn groepje tegen het einde
Als ik je bij toeval spreek, vind ik het wel oke, maar vind het altijd zo overdreven mensen echt op te gaan zoeken om te meeten.
Tenzij het mensen zijn die ik al ken uiteraard.
Waren trouwens wel gave shirts.
-
C
jonge, gewoon shirts met HT naam erop!wrote:Als we nou allemaal eens een tshirt aandoen met Kate Upton erop doe ik mee
Ik wou hem eerst niet kopen, maar dacht het is toch leuk voor de collectie, helaas heb ik alleen die van december 2010 niet, verder heb ik ze vanaf 2011 wel.wrote:Shirts zijn ook echt vet. Word echt vet om straks alle HT'ers die hem hebben op Loudness in dat shirt te zienwrote:Hebben best wat complimenten geregen op de shirts.
-
PHardtraxxer
- 195 posts member since 2012
- last seen Aug 2014
Echt he, zou kut zijn als je geen kleurenprinter hebwrote:Die blaadjes
Zal ik gewoon een shirt laten maken met voorop The Skribbler, en achterop klein Hardtraxx 
Kan ik hem naar elk feest aan... is wel erg handig!
Kan ik hem naar elk feest aan... is wel erg handig!
Doe je zwart witwrote:Echt he, zou kut zijn als je geen kleurenprinter hebwrote:Die blaadjes!
-
PHardtraxxer
- last seen Aug 2014
Yup, dat kan ook. Zal gelijk een aantal A4tjes mee nemen voor de hardtraxxers die het zijn vergeten!
Maar ff serieus, gaan we die blaadjes meenemen? Is wel heel handig natuurlijk
en opgevouwen kan hij makkelijk in mn broekzak blijven zitten. Want dan moet ik ff een printje maken in de bieb 
Ja, is hartstikke makkelijk. Gebeurd ook altijd bij de VDK-meeting (Vrienden Die Knuffelen) en werkt perfect.wrote:Maar ff serieus, gaan we die blaadjes meenemen? Is wel heel handig natuurlijken opgevouwen kan hij makkelijk in mn broekzak blijven zitten. Want dan moet ik ff een printje maken in de bieb
Hmmm... wel altijd gedacht dat VDK ergens anders voor staatwrote:VDK-meeting (Vrienden Die Knuffelen)
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Blijkbaar niet hier op HT 
-
PHardtraxxer
- last seen Aug 2014
Gewoon doen idd, net zo makkelijk toch. Alleen ik ga niet de hele tijd met dat blaadje boven mijn hoofd lopen, krijg ik een lamme arm van
!
Plakken we het op je hoofdwrote:Gewoon doen idd, net zo makkelijk toch. Alleen ik ga niet de hele tijd met dat blaadje boven mijn hoofd lopen, krijg ik een lamme arm van!
-
PHardtraxxer
- last seen Aug 2014
Haha is goed, maar liever niet met nietjes
!
-
C
wrote:Plakken
wrote: nietjes
U, okeeee
Sowieso moeten we 1 hele wagon onderplakken om daarvan een eigen HT wagon te makenwrote:Gewoon doen idd, net zo makkelijk toch. Alleen ik ga niet de hele tijd met dat blaadje boven mijn hoofd lopen, krijg ik een lamme arm van!
-
RHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Wie moet er op de terug weg allemaal naar het zuiden met de trein (Maastricht, Heerlen e.d)? Moet na Loudness door naar Heerlen en blijf daar pitten bij iemand, die dag nog een verjaardag 
Ah, dus je gaat dus toch, dacht dat je eerst niet wilde gaan, nja alleen maar leuk 
-
RHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Ik of Sunrise of wiewrote:Ah, dus je gaat dus toch, dacht dat je eerst niet wilde gaan, nja alleen maar leuk