Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 28  Volgende

Ik ben tijdens Loudness voornamelijk te vinden op
STAGE 00:01 49%  49%  [ 25 ]
STAGE 00:02 51%  51%  [ 26 ]
Totaal aantal stemmen : 51
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 15:11 
 
Hardtraxx Addict

Ik denk voornamelijk in Stage 1 maar dat hangt echt helemaal af met wie ik op dat moment van HT allemaal ben en wat hun willen. Het enigste wat ik gewoon echt NIET wil missen is Solutio & The I's. Veder wil ik Adaro, B-Front en Crypsis eigenlijk ook niet missen. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwazigen:
Jeroen_n
Chris Two
patrickjeb
delange
Black Sunrise
JRN_89
(Henk-Jan)
(DarkBeatz)
The Skribbler
Ritsurt
hdhessel
Crashee
Realtom
Chukkels
thehardstyleholland
McLovin
mikeee
tillie
DVR
Nazale
Shenky
urbandesigner ook aanwezig :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 15:31 
 
Hardtraxx Addict

Aardig lijstje. gaat gezellig worden :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 15:32 
 

Gangsterdwerg staat er niet op [hank moody]madafakaaaaaaaaaa[/hank moody]
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezigen:

Jeroen_n
Chris Two
patrickjeb
delange
Black Sunrise
JRN_89
(Henk-Jan)
(DarkBeatz)
The Skribbler
Ritsurt
hdhessel
Crashee
Realtom
Chukkels
thehardstyleholland
McLovin
mikeee
tillie
DVR
Nazale
Gangsterdwerg
Shenky
Urbandesigner
Jurheinen
Pete
Janus
Daveytl
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 15:46 
 
Hardtraxxer

miss ook aanwezig. Afhankelijk van wat mijn vrienden doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 16:03 
 
Hardtraxxer

Ik eis trouwens wel een herkenningspunt/t-shirt.
Want allemaal leuk zoveel namen :P
Maar om nou heel het publiek af te vragen. BEN JE VAN HARDTRAXX :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loudness T-Shirts, zowel van vorige edities als van deze, een aantal hebben er 1, zal denk ik de mijnes ook aan doen, misschien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Loudness T-Shirts, zowel van vorige edities als van deze, een aantal hebben er 1, zal denk ik de mijnes ook aan doen, misschien :D

Doe 'm ook aan naar Intents, dan ben je echt een stoerejongen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 16:56 
 
Hardtraxxer

Ik kom ook sowieso naar de meeting .

Verder ben ik het meest in zaal 1 te vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:44 
 

geen loudness shirt en ook niet de behoefte aan.... maar ik zie jullie daar wel dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geck-o shirt aan met nonstop dorpoffen :D zijn er niet veel die die hebben hihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 21:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb mijn Loudness T-shirt aan. En ben aanwezig op de meeting :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 08:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Ik heb mijn Loudness T-shirt aan. En ben aanwezig op de meeting :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 10:36 
 
Hardtraxx Veteran

Crashee schreef:
Ik eis trouwens wel een herkenningspunt/t-shirt.
Want allemaal leuk zoveel namen :P
Maar om nou heel het publiek af te vragen. BEN JE VAN HARDTRAXX :P


Hoezo? Dat heb ik vaak zat gedaan, je herkent ze wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 11:20 
 

volgende keer per shirt dat je laat bestellen je naam erbij zetten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt een beetje aan de tijd maar ik zet mezelf er wel gewoon bij:

Jeroen_n
Chris Two
patrickjeb
delange
Black Sunrise
JRN_89
(Henk-Jan)
(DarkBeatz)
The Skribbler
Ritsurt
hdhessel
Crashee
Realtom
Chukkels
thehardstyleholland
McLovin
mikeee
tillie
DVR
Nazale
Gangsterdwerg
Shenky
Urbandesigner
Jurheinen
Pete
Janus
Daveytl
XtD
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als die mensen die hier op staan er ook daadwerkelijk zijn ben ik er ook wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 13:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Als die mensen die hier op staan er ook daadwerkelijk zijn ben ik er ook wel :P

Moet toch lukken we zijn met 7-10 (misschien meer) loudness shirts dus als die bij elkaar staan weet iedereen het zoiezo te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 15:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Crashee schreef:
Maar om nou heel het publiek af te vragen. BEN JE VAN HARDTRAXX :P


Heb ik ook gedaan bij Hard Bass. En niemand waaraan ik het vroeg was van Hardtraxx.
Heb zelf op een punt gewoon in het rond geschreeuwd HARDTRAAAAAAAAAAAAAXXXXXXX?

Maar het mocht niet baten. Herkenningspunt is dus wellicht handig? Of gewoon een duidelijk punt in plaats van dat wazige gedoe op Hard Bass van '3e box van rechts, 4e rij van voren, naast het platgetrapte blikje Red Bull, achter de 34e rij stoelen van links'
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 15:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jeroen_n schreef:
Crashee schreef:
Maar om nou heel het publiek af te vragen. BEN JE VAN HARDTRAXX :P


Heb ik ook gedaan bij Hard Bass. En niemand waaraan ik het vroeg was van Hardtraxx.
Heb zelf op een punt gewoon in het rond geschreeuwd HARDTRAAAAAAAAAAAAAXXXXXXX?

Maar het mocht niet baten. Herkenningspunt is dus wellicht handig? Of gewoon een duidelijk punt in plaats van dat wazige gedoe op Hard Bass van '3e box van rechts, 4e rij van voren, naast het platgetrapte blikje Red Bull, achter de 34e rij stoelen van links'

mikeee schreef:
Moet toch lukken we zijn met 7-10 (misschien meer) loudness shirts dus als die bij elkaar staan weet iedereen het zoiezo te vinden.



Edit:
Voor foto van shirt moet je even kijken in het topic Loudness shirt in Off-topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 15:16 
 

Idd, Loudness wordt iet wat makkelijker daarin... bijna 75% van de gangers heeft een shirt en die zijn uber herkenbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 15:25 
 
Hardtraxx Addict

Maar hebben alleen mensen van HT een Loudness shirt, of kan iedereen die gewoon bestellen, anders heb je nog kans dat diegene helemaal niet van HT is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze zijn alleen te koop via Kasper, dus zonder enige verbinding met HT kan je niet aan zo'n shirt kopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

En dan nog, Loudness is niet zo gigantisch als Hardbass :P
En dan nog is het hier makkelijker om een herkenningspunt te maken, gewoon kats vooraan :D
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten