Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 28  Volgende

Ik ben tijdens Loudness voornamelijk te vinden op
STAGE 00:01 49%  49%  [ 25 ]
STAGE 00:02 51%  51%  [ 26 ]
Totaal aantal stemmen : 51
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 18:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb hier wel echt verdomd veel zin in zeg!!! :woot:
Weekend na me tentamens, dus die stress gaan we er ff uitstampen
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 18:48 
 
Hardtraxx Newbie

Aanwezigen:

Jeroen_n
Chris Two
patrickjeb
delange
Black Sunrise
JRN_89
(Henk-Jan)
(DarkBeatz)
The Skribbler
Ritsurt
hdhessel
Crashee
Realtom
Chukkels
thehardstyleholland
McLovin
mikeee
tillie
DVR
Nazale
Gangsterdwerg
Shenky
Urbandesigner
Jurheinen
Pete
Janus
Daveytl
XtD
Khan

Word de eerste keer Loudness voor mij :)
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 19:20 
 

Ik ben er ook wel bij dan denk ik als ik het niet vergeet, als Joris me eraan herinnerd als ie gaat.

En ik doe trouwens een Bugs Bunny shirt aan, ja lach maar. :(
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 19:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Ik ben er ook wel bij dan denk ik als ik het niet vergeet, als Joris me eraan herinnerd als ie gaat.

En ik doe trouwens een Bugs Bunny shirt aan, ja lach maar. :(


Ik ga met de groep van een goede maat van me mee, dus weet niet of ik ook daadwerkelijk bij de meeting ben. Maar ik kom jou en de rest van HT toch wel tegen als ik daar ronddwaal :P
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 19:28 
 

wootum schreef:
JEFSKIII schreef:
Ik ben er ook wel bij dan denk ik als ik het niet vergeet, als Joris me eraan herinnerd als ie gaat.

En ik doe trouwens een Bugs Bunny shirt aan, ja lach maar. :(


Ik ga met de groep van een goede maat van me mee, dus weet niet of ik ook daadwerkelijk bij de meeting ben. Maar ik kom jou en de rest van HT toch wel tegen als ik daar ronddwaal :P


Je herkent me wel he van facebook :lol:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 19:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Je herkent me wel he van facebook :lol:


Dat denk ik wel, en anders ga ik opzoek naar een Bugs Bunny shirt :P
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khan schreef:
Word de eerste keer Loudness voor mij :)


:woot:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 21:08 
 
Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Khan schreef:
Word de eerste keer Loudness voor mij :)


:woot:


Hier ook, eerste b2s feestje zelfs, heb er onwijs veel zin in, gaat veel te langzaam :(
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij niet hoor :P 3e voor mij! Helaas de 1e (Van 2010) gemist, naar al die verhalen gehoord te hebben.. :cry:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 21:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Voor mij niet hoor :P 3e voor mij! Helaas de 1e (Van 2010) gemist, naar al die verhalen gehoord te hebben.. :cry:


Haha ik heb die ook gemist. Als ik al die verhalen zo lees, hebben we echt wat gemist :P
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 22:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
patrickjeb schreef:
Voor mij niet hoor :P 3e voor mij! Helaas de 1e (Van 2010) gemist, naar al die verhalen gehoord te hebben.. :cry:


Haha ik heb die ook gemist. Als ik al die verhalen zo lees, hebben we echt wat gemist :P


Klopt, 2010 is en blijft voor mij de beste. :worship:
Dit wordt mijn 4e Loudness :yay:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 22:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wil ook aanwezig zijn bij de meeting!
Hopelijk kan ik jullie dan wel vinden... De mensen die het hardst los gaan ga ik vanuit. :yay:

Bij mij zal het ongeveer 50:50 zijn bij welke stage ik ben denk ik. Het maakt mij niet heel veel uit, als het maar hard gaat.
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 14:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khan schreef:
Word de eerste keer Loudness voor mij :)


Geloof mij, zeker niet je laatste! :yay:
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwazigenlijst wederom aangepast. Teller staat al op 32 man :worship:
Gaat nog es goed gezellig zo worden denk, de grootste feestbeesten bij elkaar :yay:
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je dit al veel vind, had je de lijst van HB '11 moeten zien (Of was het nou de Loudness van april vorig jaar?), dat waren er bijna 90 :lol:
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Als je dit al veel vind, had je de lijst van HB '11 moeten zien (Of was het nou de Loudness van april vorig jaar?), dat waren er bijna 90 :lol:

En hoeveel waren op komen dagen?
Bij hardbass max 15 denk zelfs minder en de helft was "hallo en weer weg"
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij hebt het nu over degene van 2012, ik over die van 2011 :P Niet iedereen was op komen dagen, maar toch wel een groot aantal, geen idee hoeveel omdat dat pas m'n 2e feestje was en ik dus nog niet veel kende :P
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben er ook, mocht ik het niet vergeten.
2e keer Loudness :thumbup:
Bericht Geplaatst op 01 apr 2012 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben er ook wel
teminste k ga er met p-stylez heen en die zal er wel bij zijn hahaha
Bericht Geplaatst op 01 apr 2012 20:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

1e x loudness voor mij maar ik ken niemand geloof ik van de meeting HAHA ma komt wel goed
Bericht Geplaatst op 01 apr 2012 22:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Komt nu steeds dichterbij :cool:
Bericht Geplaatst op 02 apr 2012 09:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik werd vrijdag aan gesproken door iemand, die zei dat hij naar Loudness en Rebirth zou gaan.
Weet alleen zijn Nickname niet meer kan me alleen "BomPom" herinneren. Ken iemand zich herinneren of hij dat was?


Even terug op het hardtraxxificeren van de wagon die via Den Bosh gaat. Ik reis vanaf Amsterdam Centraal naar Den Bosh, Hier onder heb ik mijn mogelijkheden van aankomst op en vertrek vanaf Den Bosh.
20:37 ------> 20:43
21:07 ------> 21:13
21:37 ------> 21:43
Bericht Geplaatst op 02 apr 2012 10:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
21:37 ------> 21:43

Lijkt me een mooie tijd. Begint ten slotte pas om 22:00, dus dan zijn we mooi op tijd lijkt me?? :D
Bericht Geplaatst op 02 apr 2012 10:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
mikeee schreef:
21:37 ------> 21:43

Lijkt me een mooie tijd. Begint ten slotte pas om 22:00, dus dan zijn we mooi op tijd lijkt me?? :D

Die tijd is btw wanneer de trein vanaf Den Bosh naar Eindhoven gaat (Dat is 22:09 bij Klokgebouw) ;)
Bericht Geplaatst op 02 apr 2012 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
21:07 ------> 21:13


Dan lijkt mij deze beter haha :P
Naja, dit lijkt me het beste:

20:38 Utrecht Centraal 18b 's-Hertogenbosch Intercity (NS)
21:07 's-Hertogenbosch 6
Overstappen op:
21:13 's-Hertogenbosch 7 Eindhoven Sprinter (NS)
21:36 Eindhoven Beukenlaan 3

Eindhoven Beukenlaan is namelijk direct naast het Klokgebouw :)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten