Heb hier wel echt verdomd veel zin in zeg!!!
Weekend na me tentamens, dus die stress gaan we er ff uitstampen
Weekend na me tentamens, dus die stress gaan we er ff uitstampen
Ik ga met de groep van een goede maat van me mee, dus weet niet of ik ook daadwerkelijk bij de meeting ben. Maar ik kom jou en de rest van HT toch wel tegen als ik daar ronddwaalwrote:Ik ben er ook wel bij dan denk ik als ik het niet vergeet, als Joris me eraan herinnerd als ie gaat.
En ik doe trouwens een Bugs Bunny shirt aan, ja lach maar.
Je herkent me wel he van facebookwrote:Ik ga met de groep van een goede maat van me mee, dus weet niet of ik ook daadwerkelijk bij de meeting ben. Maar ik kom jou en de rest van HT toch wel tegen als ik daar ronddwaalwrote:Ik ben er ook wel bij dan denk ik als ik het niet vergeet, als Joris me eraan herinnerd als ie gaat.
En ik doe trouwens een Bugs Bunny shirt aan, ja lach maar.
Dat denk ik wel, en anders ga ik opzoek naar een Bugs Bunny shirtwrote:Je herkent me wel he van facebook
wrote:Word de eerste keer Loudness voor mij
Hier ook, eerste b2s feestje zelfs, heb er onwijs veel zin in, gaat veel te langzaamwrote:wrote:Word de eerste keer Loudness voor mij
Haha ik heb die ook gemist. Als ik al die verhalen zo lees, hebben we echt wat gemistwrote:Voor mij niet hoor3e voor mij! Helaas de 1e (Van 2010) gemist, naar al die verhalen gehoord te hebben..
Klopt, 2010 is en blijft voor mij de beste.wrote:Haha ik heb die ook gemist. Als ik al die verhalen zo lees, hebben we echt wat gemistwrote:Voor mij niet hoor3e voor mij! Helaas de 1e (Van 2010) gemist, naar al die verhalen gehoord te hebben..
Geloof mij, zeker niet je laatste!wrote: Word de eerste keer Loudness voor mij
En hoeveel waren op komen dagen?wrote:Als je dit al veel vind, had je de lijst van HB '11 moeten zien (Of was het nou de Loudness van april vorig jaar?), dat waren er bijna 90
Lijkt me een mooie tijd. Begint ten slotte pas om 22:00, dus dan zijn we mooi op tijd lijkt me??wrote: 21:37 ------> 21:43
Die tijd is btw wanneer de trein vanaf Den Bosh naar Eindhoven gaat (Dat is 22:09 bij Klokgebouw)wrote:Lijkt me een mooie tijd. Begint ten slotte pas om 22:00, dus dan zijn we mooi op tijd lijkt me??wrote: 21:37 ------> 21:43
Dan lijkt mij deze beter hahawrote:21:07 ------> 21:13