Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke Pik

Haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Ik kom wel even langs en dan neem ik Chris One, Geminizers en Machine mee:)

Spreek ik jou ook nog is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 21:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien toch maar ergens ook een echte meetplek verzinnen (idpv voorin) met een goed uur wanneer iedereen er is. Waarschijnlijk zullen we wel al vroeg met een grote groep voorin samen staan maar het is wel zo handig voor de mensen die misschien nog niet eerder gemeet hebben met mensen van hardtraxx? Wie is trouwens allemaal van plan voorin bij de groep te blijven? Ik, Reinaldo en Bostjan alvast zowiezo. Ik neem aan Christian ook en James?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 22:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Misschien toch maar ergens ook een echte meetplek verzinnen (idpv voorin) met een goed uur wanneer iedereen er is. Waarschijnlijk zullen we wel al vroeg met een grote groep voorin samen staan maar het is wel zo handig voor de mensen die misschien nog niet eerder gemeet hebben met mensen van hardtraxx? Wie is trouwens allemaal van plan voorin bij de groep te blijven? Ik, Reinaldo en Bostjan alvast zowiezo. Ik neem aan Christian ook en James?


Ik loop heel de avond alleen maar rondjes! :D Dus kom iedereen waarss wel tegen :whistle:

En jaa darkbeatz.. maak anders ff een mooie poll voor de meeting ;)

en DAMMMM wat heb ik er zin in! nog maar 13 daagjes! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 22:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe groot is die tent dan vergeleken met bijvoorbeeld de Hemkade?

Ik ga samen met 1 vriend maar denk dat ik de hele avond wel een beetje rond loop en een beetje afwissel tussen het Fok! groepje en de Hardtraxxers :)

Meet wil ik wel zeker komen, maar als het heel klein is zou het net zo goed achterin kunnen dat iedereen er makkelijk kan komen maar je nog wel gewoon goed los kan gaan. Lukte op Fusion ook toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 22:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deeltjesversneller schreef:
Hoe groot is die tent dan vergeleken met bijvoorbeeld de Hemkade?

Ik ga samen met 1 vriend maar denk dat ik de hele avond wel een beetje rond loop en een beetje afwissel tussen het Fok! groepje en de Hardtraxxers :)

Meet wil ik wel zeker komen, maar als het heel klein is zou het net zo goed achterin kunnen dat iedereen er makkelijk kan komen maar je nog wel gewoon goed los kan gaan. Lukte op Fusion ook toch?


Zie het als de bovenste zaal van de HMH :P alleeen dan iets langer ... dus je vind zekerweten iedereen wel!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 05:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Misschien toch maar ergens ook een echte meetplek verzinnen (idpv voorin) met een goed uur wanneer iedereen er is. Waarschijnlijk zullen we wel al vroeg met een grote groep voorin samen staan maar het is wel zo handig voor de mensen die misschien nog niet eerder gemeet hebben met mensen van hardtraxx? Wie is trouwens allemaal van plan voorin bij de groep te blijven? Ik, Reinaldo en Bostjan alvast zowiezo. Ik neem aan Christian ook en James?


Ofcourse ben ik erbij, hele avond vooraan raggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt best interessant :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 16:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ok dus wie is al eens eerder in dit kruipkot geweest en kan een herkenbaar plekje binnenin aanduiden om te meeten? En dan kan G1LL is de op misschien ook beginnen met een lijst samen te stellen van de mensen wat de meeting bij gaan houden, en dan volgende week nog even kijken naar de timetable zodat we de meet niet houden tijdens Chris One of The Machine zn set. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Ok dus wie is al eens eerder in dit kruipkot geweest en kan een herkenbaar plekje binnenin aanduiden om te meeten? En dan kan G1LL is de op misschien ook beginnen met een lijst samen te stellen van de mensen wat de meeting bij gaan houden, en dan volgende week nog even kijken naar de timetable zodat we de meet niet houden tijdens Chris One of The Machine zn set. :thumbsup:


Maakt niet uit wanneer de meeting gehouden wordt. Zeg gewoon links vooraan, zo'n hel is het niet om daar te komen om zeg maar kwart over 1. Ik neem wel een Hardtraxx bordje mee. Robert is niet te vertrouwen, dus gelukkig is hij er niet bij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We kunnen toch mooi de hele avond bij elkaar blijven te stampen :thumbsup:

Lijkt me een ideale avond voor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 23:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rik schreef:
We kunnen toch mooi de hele avond bij elkaar blijven te stampen :thumbsup:

Lijkt me een ideale avond voor :thumbsup:


Lijkt me wel het leukste inderdaad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal ook echt wel gebeuren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben hier nieuw maar ik wil best vooraan ergens afspreken, lekker hard stampen :woot:
Zowiezo doe ik men Fusion shirt aan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 17:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mezeke schreef:
Ik ben hier nieuw maar ik wil best vooraan ergens afspreken, lekker hard stampen :woot:
Zowiezo doe ik men Fusion shirt aan :D


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 17:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mezeke schreef:
Ik ben hier nieuw maar ik wil best vooraan ergens afspreken, lekker hard stampen :woot:
Zowiezo doe ik men Fusion shirt aan :D


Ja het gaat er keihard aantoe gaan daar vanvoor, denk dat we wel de hele ruimte voor Hardtraxx daar gaan mogen reserveren :drool: Ik kom weer in mn Crypsis shirt hulde aan de man brengen. (Dus zoals op deze pic - zullen er vast niet zoveel met dit shirt aan rondlopen)
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik in AVIO shirt aanwezig wss :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 18:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ik in AVIO shirt aanwezig wss :)


Lekker met zn allen uit ons plaat vanvoor! Je kan je niet voorstellen hoe hard ik er weer naar uitkijk na Thrillogy :cry: Nog 1.5weekje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
mezeke schreef:
Ik ben hier nieuw maar ik wil best vooraan ergens afspreken, lekker hard stampen :woot:
Zowiezo doe ik men Fusion shirt aan :D


Ja het gaat er keihard aantoe gaan daar vanvoor, denk dat we wel de hele ruimte voor Hardtraxx daar gaan mogen reserveren :drool: Ik kom weer in mn Crypsis shirt hulde aan de man brengen. (Dus zoals op deze pic - zullen er vast niet zoveel met dit shirt aan rondlopen)


Ik kijk er al naar uit haha, zou wel nice zijn moest ik er met meer dan 2 (soms 4 soms 6) staan daar in NL.
Ik hou men ogen open die avond, al zal ik wrs niet anders kunnen.. :D

anderhalve week.. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
mezeke schreef:
Ik ben hier nieuw maar ik wil best vooraan ergens afspreken, lekker hard stampen :woot:
Zowiezo doe ik men Fusion shirt aan :D


Ja het gaat er keihard aantoe gaan daar vanvoor, denk dat we wel de hele ruimte voor Hardtraxx daar gaan mogen reserveren :drool: Ik kom weer in mn Crypsis shirt hulde aan de man brengen. (Dus zoals op deze pic - zullen er vast niet zoveel met dit shirt aan rondlopen)
-FOTO-


Mooie doppen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 18:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mezeke schreef:
Ik kijk er al naar uit haha, zou wel nice zijn moest ik er met meer dan 2 (soms 4 soms 6) staan daar in NL.
Ik hou men ogen open die avond, al zal ik wrs niet anders kunnen.. :D

anderhalve week.. :yay:


Ja wij gaan ook met 2man van hieruit er heen, maar daar gaat er een hoop volk bij aansluiten, dit keer zijn we trouwens al met 4, die linkse van op de foto erbij, nog een Sloveen die ff het vliegtuig neemt en nog een vriendin. Ik zal je ff mijn gsm nr pmen, dan laat je maar wat weten als je binnen bent en dan zorg ik wel dat je ons vind :P

Citaat:
Mooie doppen


Haha echt he, ik krijg altijd van die mooie gigantische ogen op feesten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij niet alleen hoor :P

Ik doe mijn mooie shirtje aan, waar allerlei figuurtjes in een circeltje in staan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 19:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jij niet alleen hoor :P


Nee dat is waar maar ik bedoel niet de grote van mijn pupillen maar ik zet mijn kijkers ook altijd mooi open, is toch wel aannemelijk verschil tussen mij en Reinaldo en Kasper aan de andere kant, die beide in dezelfde toestand waren, Kasper zijn bek ziet er alleen wat schever uit als de mijne :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Ja wij gaan ook met 2man van hieruit er heen, maar daar gaat er een hoop volk bij aansluiten, dit keer zijn we trouwens al met 4, die linkse van op de foto erbij, nog een Sloveen die ff het vliegtuig neemt en nog een vriendin. Ik zal je ff mijn gsm nr pmen, dan laat je maar wat weten als je binnen bent en dan zorg ik wel dat je ons vind :P


Oh nice, ik kijk er al naar uit haha! stevig stampen :yay:

DarkBeatz schreef:
Nee dat is waar maar ik bedoel niet de grote van mijn pupillen maar ik zet mijn kijkers ook altijd mooi open, is toch wel aannemelijk verschil tussen mij en Reinaldo en Kasper aan de andere kant, die beide in dezelfde toestand waren, Kasper zijn bek ziet er alleen wat schever uit als de mijne :lol:


Ochja je ziet altijd wel wat op feestjes :drool: :woot:
Ik ben al blij dat ik geens piegel hoef te passeren :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha, wij komen met een busje van 50 mensen uit Turnhout lekker raggen!!! :clap:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten