Ja, langste gozer die er bij stondwrote:Mij herkende jewrote:Veel mensen van hardtraxx gezien :') Natuurlijk alle met pillentshirt kon je wel zeggen dat ze van hardtraxx waren, + sommige met loudness tshirt kon ik er ook zo uit pikken zonder dat ik die persoon kende![]()
Ik was niet bij de meeting, maar toch veel mensen gezien..
En weer mensen die mij herkennen en ik hun niet
Hehe idd, ik zei ook iets tegen je en je keek me aan met een gezicht van "hoe the fuck kent die gast mij"wrote:Ja, langste gozer die er bij stondwrote:Mij herkende jewrote:Veel mensen van hardtraxx gezien :') Natuurlijk alle met pillentshirt kon je wel zeggen dat ze van hardtraxx waren, + sommige met loudness tshirt kon ik er ook zo uit pikken zonder dat ik die persoon kende![]()
En weer mensen die mij herkennen en ik hun niet![]()
Ik sta lekker niet op de foto
Stuur PM danwrote:Rik, ben jij toevallig die hele lange goser, waar ik steeds omhoog voor moest kijkenwrote:Mij herkende jewrote:Veel mensen van hardtraxx gezien :') Natuurlijk alle met pillentshirt kon je wel zeggen dat ze van hardtraxx waren, + sommige met loudness tshirt kon ik er ook zo uit pikken zonder dat ik die persoon kende![]()
En weer mensen die mij herkennen en ik hun niet![]()
want als jij dat ben, dan heb ik nog een mooie foto van je met je blije bakkus
Nee, alleen grootwrote:
En ik ben niet lang
Wij zijn allemaal gewoon heel kleinwrote:Nee, alleen grootwrote:
En ik ben niet lang
Hahaha ja kloptwrote: Hehe idd, ik zei ook iets tegen je en je keek me aan met een gezicht van "hoe the fuck kent die gast mij"
Jij herkende mij juist wel meteen en ik moest eerst echt even 5 seconden nadenken in mijn toestandwrote:Hahaha ja kloptwrote: Hehe idd, ik zei ook iets tegen je en je keek me aan met een gezicht van "hoe the fuck kent die gast mij"![]()
Al wist ik na 5 seconde toch niet meer wie je was.. ja van hardtraxx. maargoed![]()
Dat ik word herkent en ik die persoon niet herken gebeurd wel heel vaak
Ja behalve de saaie achtergrond staat iedereen er wel duidelijk op omdat het zo van bovenaf is geschotenwrote:Hij is echt beter gelukt als ik toen zag.Ik zag die gast daar staan met me wazige kop toen dacht ik van,zal maar is vragen of ie een foto neemt.Want van beneden was het toch niet te doen in zo een krappe hoek met zoveel mensen.Het is grappig dat iedereen er redelijk normaal op staat.Volgens mij waren er bij fusion meer mensen op de meeting,maar kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Nope, op de Fusion meeting staan 'maar' 33 mensenwrote:Hij is echt beter gelukt als ik toen zag.Ik zag die gast daar staan met me wazige kop toen dacht ik van,zal maar is vragen of ie een foto neemt.Want van beneden was het toch niet te doen in zo een krappe hoek met zoveel mensen.Het is grappig dat iedereen er redelijk normaal op staat.Volgens mij waren er bij fusion meer mensen op de meeting,maar kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Ah, dat vind ik wel aardig dat je zegt dat je mij zo mist op de fotowrote:Ja behalve de saaie achtergrond staat iedereen er wel duidelijk op omdat het zo van bovenaf is geschotenwrote:Hij is echt beter gelukt als ik toen zag.Ik zag die gast daar staan met me wazige kop toen dacht ik van,zal maar is vragen of ie een foto neemt.Want van beneden was het toch niet te doen in zo een krappe hoek met zoveel mensen.Het is grappig dat iedereen er redelijk normaal op staat.Volgens mij waren er bij fusion meer mensen op de meeting,maar kan ook aan mij liggen natuurlijk.
![]()
Alleen ik mis 1 toch wel belangrijk detail, weten jullie wat?
Ik wou net zeggen hahaha kiek die kop jonguh! Lekker hoorwrote:Kijk mij gaan dan jonge!
Jij staat er het strakste van iedereen op met je nuchtere kopwrote:Kijk mij gaan dan jonge!
Nee.. alleen maar jongens!! Dus tenzij jij niet bent wat je zegt, dan bedoel ik jou jawrote: Ah, dat vind ik wel aardig dat je zegt dat je mij zo mist op de foto![]()
wrote:Jij staat er het strakste van iedereen op met je nuchtere kopwrote:Kijk mij gaan dan jonge!![]()
Nee.. alleen maar jongens!! Dus tenzij jij niet bent wat je zegt, dan bedoel ik jou jawrote: Ah, dat vind ik wel aardig dat je zegt dat je mij zo mist op de foto![]()