WTF, Vet!wrote:Haha, wij komen met een busje van 50 mensen uit Turnhout lekker raggen!!!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik heb wss net als chukkelz ook me mooie shirt aan met een rond symbool met allemaal vreemde tekentjes erin 
Mooi hewrote:Jij niet alleen hoor
Ik doe mijn mooie shirtje aan, waar allerlei figuurtjes in een circeltje in staan
Ik had em eigenlijk gemaakt om me te onderscheiden van de rest... nu moet ik weer wat anders bedenken
Zzzzzzzzinzzinzzinziznzinzzinzinzinnnnnnnn!!!!!!
En dan te bedenken dat we geeneens (of ik iig) aan dat soort spul gaanwrote:Ik heb wss net als chukkelz ook me mooie shirt aan met een rond symbool met allemaal vreemde tekentjes erin
ahhahaa indd!wrote:Heerlijk hoe kasper op die foto staat![]()
![]()
Op Thrillogy? Hmm, daar was gewoon 90% zo erg als Robert, grootste drugsfeest ooitwrote:ahhahaa indd!wrote:Heerlijk hoe kasper op die foto staat![]()
![]()
Die is 1 plek lager dan jou geeindigd met die kaakschaatskampioenschappen!
Loudness gaat het volgens mij overtreffenwrote:Op Thrillogy? Hmm, daar was gewoon 90% zo erg als Robert, grootste drugsfeest ooitwrote:ahhahaa indd!wrote:Heerlijk hoe kasper op die foto staat![]()
![]()
Die is 1 plek lager dan jou geeindigd met die kaakschaatskampioenschappen!
is een grapje hoor
Zowiezo dat het erg gaat worden.. ik ben erbij 
Last minute informatie, misschien dat ik wel een Loudness shirt aan heb
We gaan kijken of er wat cools van te maken valt 
wrote:Last minute informatie, misschien dat ik wel een Loudness shirt aan hebWe gaan kijken of er wat cools van te maken valt
Ik kom waarschijnlijk in mijn Jack of Sound t-shirt, vind die man zo geniaal
Maar is het niet raar om naar een feest te gaan met een shirt van een artiest die niet eens daar draait
?
Maar is het niet raar om naar een feest te gaan met een shirt van een artiest die niet eens daar draait
Jawel, dan wordt je verkettert en verbrand.
wrote:Jawel, dan wordt je verkettert en verbrand.
wrote:Jawel, dan wordt je verkettert en verbrand.
En kevin-raw gaat je dan drogeren met drugs...wrote:Jawel, dan wordt je verkettert en verbrand.
wrote:En kevin-raw gaat je dan drogeren met drugs...wrote:Jawel, dan wordt je verkettert en verbrand.
jaa ook!wrote:$
Ik heb geen dollartjes, ik ging ervan uit dat jij die zou hebben haha.wrote:jaa ook!wrote:$ik doe het zelf met de q-dancejes!
Ik bied me aan, mij mag je drogerenwrote:wrote:En kevin-raw gaat je dan drogeren met drugs...wrote:Jawel, dan wordt je verkettert en verbrand.uiteraard, snoepjes man is aanwazig op loudness!
Haha klink echt meteen als een verslaafde :p
Dit word sowieso superdik!
Als het goed word ga wij met zo een tshirt rondlopen: