Ik ga lekker in mn Crypsis shirt raggen weer :-D
Ik lekker in mijn AVIO shirtwrote:Ik ga lekker in mn Crypsis shirt raggen weer :-D
Ik lekker in mijn AVIO shirtwrote:Ik ga lekker in mn Crypsis shirt raggen weer :-D
haha klopt, kleine toko dat het iswrote:We komen elkaar daar toch wel tegen
1500 hoorwrote:haha klopt, kleine toko dat het isen maar 900 man ofso, waarvan dr gewoon 100 HT'ers zijn
![]()
in die zaal?wrote:1500 hoorwrote:haha klopt, kleine toko dat het isen maar 900 man ofso, waarvan dr gewoon 100 HT'ers zijn
![]()
Je hebt gelijk, ik zou gezworen hebben dat ik ergens 1500 had gezien maar op de site van maassilo staat 1000m voor feestenwrote:Capaciteit van de zaal is 1000 volgens mij. 1500 is geloof ik alle 3 de zalen van f010. Zou me ook best voor kunnen stellen dat ze geen 1000 kaartjes verkopen, aangezien bezoekers op hardstyle feesten iets meer ruimte nodig hebben dan bijv. bij een concert.
dat wat hij zegtwrote:We komen elkaar daar toch wel tegen
HELD!wrote:Ik kom wel even langs en dan neem ik Chris One, Geminizers en Machine mee:)
Pete jonguh! Wij gaan daar echt vreselijkhard stampen/rossen/beuken/harken/jeweetwatikbedoelwrote:Ik ben paraat met daveytl
Zou wel vet zijnwrote:Ik kom wel even langs en dan neem ik Chris One, Geminizers en Machine mee:)
Zou inderdaad wel gruwelijk zijnwrote:Zou wel vet zijnwrote:Ik kom wel even langs en dan neem ik Chris One, Geminizers en Machine mee:)
dan kom ik zekerwrote:Ik kom wel even langs en dan neem ik Chris One, Geminizers en Machine mee:)