Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 21  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 14:57 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
Chukkels schreef:
Rik schreef:
Nee :P. Trein van kwart voor 8 richting Den Haag centraal. Zijn we om 10 voor op de locatie.

:)

Gaan we echt de gok nemen en de NS ons lot laten bepalen? Ik heb er namelijk niet zoveel vertrouwen in en ik denk dat we wel weer vertraging krijgen. Ik stel voor een trein eerder te nemen, liever te vroeg dan te laat :P

Heb ook geen zin om het risico te lopen dat ik the machine mis, dus ik pak de trein van 6 uur hier. Moeten we nog even verzamelen ergens op het station?(weet niet hoe jullie eruit zien)

Was je zo naar de kloten op Quake Dance? :P Ach ja, had wel het gevoel dat ik de enige nuchtere daar was vooraan, dus zou kunnen xd Tering die vrienden van The Vision daar, wat een malloten :lol:
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 16:05 

Hardtraxx Veteran

Hoeksemad schreef:
Ik had davey stiekem toegevoegt aan msn, dat weet hij dus nu ook bij deze :P , maar ik zal je mijn nummer wel even sturen. ;)

Ja had ik idd al gezien ;) Ik ben vanavond rond half 10 wel online, weet niet hoe laat jij meestal online bent?
Dan spreken we ff wat af, waar wij ons moeten verzamelen zodat jij ons op kunt halen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 18:30 

Hardtraxx Veteran

Nog maar 2 daagjes en 4 en een half uur <3

Oftewel 189000 seconden :corn:
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 19:19 

Hardtraxx Elite

Ik bekijk het veel beter als jullie allemaal. Ik kan nog 2 dagen de kroeg in :beer:
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 20:02 

Hardtraxx Veteran

Ik kan dat ook doen, maar ik denk dat m'n projectgroepje dat niet zo leuk vind. Moet nog zoveel doen, kut liquiditeitsbegroting :(
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 21:20 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
Chukkels schreef:
Rik schreef:
Nee :P. Trein van kwart voor 8 richting Den Haag centraal. Zijn we om 10 voor op de locatie.

:)

Gaan we echt de gok nemen en de NS ons lot laten bepalen? Ik heb er namelijk niet zoveel vertrouwen in en ik denk dat we wel weer vertraging krijgen. Ik stel voor een trein eerder te nemen, liever te vroeg dan te laat :P

Heb ook geen zin om het risico te lopen dat ik the machine mis, dus ik pak de trein van 6 uur hier. Moeten we nog even verzamelen ergens op het station?(weet niet hoe jullie eruit zien)

Oke baas -.-
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 21:40 

Hardtraxx Veteran

PM me anders even jullie nummer Rik, dan bel ik jullie als ik op het station sta :)
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 23:06 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:

Jij gaat met Rik toch? Wij zien Rik niet over het hoofd hoor :P
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 23:23 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Sainen schreef:

Haha :D

Hij wordt ook mijn mikpunt voor de meeting denk ik :P

Afbeelding

Ik ben die linkse met fusion shirt :$ Dat was qlimax en ik zat flink te schaatsen :innocent: :lol:

Succes met me herkennen :D
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 23:53 

Hardtraxxer

Die onderste ziet er ook mooi uit :love: :P
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 23:55 

Hardtraxx Veteran

mezeke schreef:
Die onderste ziet er ook mooi uit :love: :P

:lol: Ja die had ook lekker gesnoept en meestal doen we ons best om zo gek mogelijk op de foto te staan, ik had t alleen niet door dit keer :P Is m'n beste vriend, is altijd mee maar zaterdag niet :P
Bericht Geplaatst op 10 dec 2010 00:01 

Hardtraxx Elite

Haha en nog met Daniël erbij, die staat ook overal stevig te schaatsen, op Q-Base echt te errug :lol:
Bericht Geplaatst op 10 dec 2010 00:13 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Haha en nog met Daniël erbij, die staat ook overal stevig te schaatsen, op Q-Base echt te errug :lol:

Ah hij's bekend :lol:

Die jongen zit al op mars van een halfje :lol:

Ben er zaterdag met hem en paar anderen ;)
Bericht Geplaatst op 10 dec 2010 00:17 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
DarkBeatz schreef:

Ah hij's bekend :lol:

Die jongen zit al op mars van een halfje :lol:

Ben er zaterdag met hem en paar anderen ;)

Daniel, Het Olijfboompje? :lol:
Bericht Geplaatst op 10 dec 2010 00:24 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Daniel, Het Olijfboompje? :lol:

:yes:
Bericht Geplaatst op 10 dec 2010 00:41 

Hardtraxx Veteran

Die kan je ook niet missen op PF. Net zoals Ricardo Espanyol. Lunatics :lol:
Bericht Geplaatst op 10 dec 2010 00:53 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Die kan je ook niet missen op PF. Net zoals Ricardo Espanyol. Lunatics :lol:

Voor t eerst op QD die gast z'n vaagheid kunnen bewonderen :P Was die Daniel er ook een beetje waus spastisch aan t doen of was t iemand die er op leek? :P
Bericht Geplaatst op 10 dec 2010 01:17 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Hoeksemad schreef:
Ik had davey stiekem toegevoegt aan msn, dat weet hij dus nu ook bij deze :P , maar ik zal je mijn nummer wel even sturen. ;)

Ja had ik idd al gezien ;) Ik ben vanavond rond half 10 wel online, weet niet hoe laat jij meestal online bent?
Dan spreken we ff wat af, waar wij ons moeten verzamelen zodat jij ons op kunt halen :thumbsup:

Vandaag was ik niet online, had wat plannen met een dame voordat ik na mijn werk moest. :$
Maar, ik zeg verzamel iedereen om 19:00 bij jouw thuis. Ik rij om 19:00 vanuit mijn huis weg na jouw toe. En rijden dan door na loudness! En voor benzinegeld 10tje de man?
Moet je me maar jouw adres even PM'en zodat ik die in de tomtom kan invoeren. :D
Bericht Geplaatst op 10 dec 2010 01:55 

Donateur

Hoeksemad schreef:
Daveytl schreef:
Hoeksemad schreef:

Vandaag was ik niet online, had wat plannen met een dame voordat ik na mijn werk moest. :$
Maar, ik zeg verzamel iedereen om 19:00 bij jouw thuis. Ik rij om 19:00 vanuit mijn huis weg na jouw toe. En rijden dan door na loudness! En voor benzinegeld 10tje de man?
Moet je me maar jouw adres even PM'en zodat ik die in de tomtom kan invoeren. :D

primaaaaa :D iig geen kuttreinen hehe.. Thx!
Bericht Geplaatst op 10 dec 2010 03:05 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Gaan we deze meeting overtreffen met een nóg grotere groepsfoto? :loving:
Bericht Geplaatst op 10 dec 2010 04:01 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Afbeelding

Gaan we deze meeting overtreffen met een nóg grotere groepsfoto? :loving:

Off course! Neem de camera ook mooi mee. :)
Bericht Geplaatst op 10 dec 2010 08:57 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
G1LL schreef:
Sainen schreef:

Haha :D

Hij wordt ook mijn mikpunt voor de meeting denk ik :P

:lol:
Bericht Geplaatst op 10 dec 2010 09:49 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Was je zo naar de kloten op Quake Dance? :P Ach ja, had wel het gevoel dat ik de enige nuchtere daar was vooraan, dus zou kunnen xd Tering die vrienden van The Vision daar, wat een malloten :lol:

Mijn geheugen laat me soms in de steek, of ik denk gewoon niet goed na :P . Was ook compleet nuchter, Rik had een chauffeur nodig.
Bericht Geplaatst op 10 dec 2010 10:04 

Donateur

Ow wat heb ik dr zin in!! We gaan zorgen dat we de grootste beste hardtraxx meeting foto krijgen!!.

Ik heb zelf 12.1 megapixel op me mobiel met goede flits, met meestal met die rook binnen wordt het wazig :(

Dus we zullen denk echt een fotograaf moeten zoeken!! :thumbsup:

en dan genoeg ruimte creëren wat ook nog een opgave gaat worden! :D
Bericht Geplaatst op 10 dec 2010 13:21 

Hardtraxxer

KNALLENNNN
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten