Was je zo naar de kloten op Quake Dance?wrote:Heb ook geen zin om het risico te lopen dat ik the machine mis, dus ik pak de trein van 6 uur hier. Moeten we nog even verzamelen ergens op het station?(weet niet hoe jullie eruit zien)wrote:Gaan we echt de gok nemen en de NS ons lot laten bepalen? Ik heb er namelijk niet zoveel vertrouwen in en ik denk dat we wel weer vertraging krijgen. Ik stel voor een trein eerder te nemen, liever te vroeg dan te laatwrote: Nee. Trein van kwart voor 8 richting Den Haag centraal. Zijn we om 10 voor op de locatie.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ja had ik idd al gezienwrote:Ik had davey stiekem toegevoegt aan msn, dat weet hij dus nu ook bij deze, maar ik zal je mijn nummer wel even sturen.
Dan spreken we ff wat af, waar wij ons moeten verzamelen zodat jij ons op kunt halen
Nog maar 2 daagjes en 4 en een half uur <3
Oftewel 189000 seconden
Oftewel 189000 seconden
Ik bekijk het veel beter als jullie allemaal. Ik kan nog 2 dagen de kroeg in 
Ik kan dat ook doen, maar ik denk dat m'n projectgroepje dat niet zo leuk vind. Moet nog zoveel doen, kut liquiditeitsbegroting 
Oke baaswrote:Heb ook geen zin om het risico te lopen dat ik the machine mis, dus ik pak de trein van 6 uur hier. Moeten we nog even verzamelen ergens op het station?(weet niet hoe jullie eruit zien)wrote:Gaan we echt de gok nemen en de NS ons lot laten bepalen? Ik heb er namelijk niet zoveel vertrouwen in en ik denk dat we wel weer vertraging krijgen. Ik stel voor een trein eerder te nemen, liever te vroeg dan te laatwrote: Nee. Trein van kwart voor 8 richting Den Haag centraal. Zijn we om 10 voor op de locatie.
PM me anders even jullie nummer Rik, dan bel ik jullie als ik op het station sta 
Jij gaat met Rik toch? Wij zien Rik niet over het hoofd hoorwrote: Heb ook geen zin om het risico te lopen dat ik the machine mis, dus ik pak de trein van 6 uur hier. Moeten we nog even verzamelen ergens op het station?(weet niet hoe jullie eruit zien)
Hahawrote:Jij gaat met Rik toch? Wij zien Rik niet over het hoofd hoorwrote: Heb ook geen zin om het risico te lopen dat ik the machine mis, dus ik pak de trein van 6 uur hier. Moeten we nog even verzamelen ergens op het station?(weet niet hoe jullie eruit zien)
Hij wordt ook mijn mikpunt voor de meeting denk ik

Ik ben die linkse met fusion shirt
Succes met me herkennen
wrote:Die onderste ziet er ook mooi uit![]()
Haha en nog met Daniël erbij, die staat ook overal stevig te schaatsen, op Q-Base echt te errug 
Ah hij's bekendwrote:Haha en nog met Daniël erbij, die staat ook overal stevig te schaatsen, op Q-Base echt te errug
Die jongen zit al op mars van een halfje
Ben er zaterdag met hem en paar anderen
Daniel, Het Olijfboompje?wrote:Ah hij's bekendwrote:Haha en nog met Daniël erbij, die staat ook overal stevig te schaatsen, op Q-Base echt te errug
Die jongen zit al op mars van een halfje
Ben er zaterdag met hem en paar anderen
Die kan je ook niet missen op PF. Net zoals Ricardo Espanyol. Lunatics 
Voor t eerst op QD die gast z'n vaagheid kunnen bewonderenwrote:Die kan je ook niet missen op PF. Net zoals Ricardo Espanyol. Lunatics
Vandaag was ik niet online, had wat plannen met een dame voordat ik na mijn werk moest.wrote:Ja had ik idd al gezienwrote:Ik had davey stiekem toegevoegt aan msn, dat weet hij dus nu ook bij deze, maar ik zal je mijn nummer wel even sturen.
Ik ben vanavond rond half 10 wel online, weet niet hoe laat jij meestal online bent?
Dan spreken we ff wat af, waar wij ons moeten verzamelen zodat jij ons op kunt halen
Maar, ik zeg verzamel iedereen om 19:00 bij jouw thuis. Ik rij om 19:00 vanuit mijn huis weg na jouw toe. En rijden dan door na loudness! En voor benzinegeld 10tje de man?
Moet je me maar jouw adres even PM'en zodat ik die in de tomtom kan invoeren.
primaaaaawrote:Vandaag was ik niet online, had wat plannen met een dame voordat ik na mijn werk moest.wrote:Ja had ik idd al gezienwrote:Ik had davey stiekem toegevoegt aan msn, dat weet hij dus nu ook bij deze, maar ik zal je mijn nummer wel even sturen.
Ik ben vanavond rond half 10 wel online, weet niet hoe laat jij meestal online bent?
Dan spreken we ff wat af, waar wij ons moeten verzamelen zodat jij ons op kunt halen![]()
Maar, ik zeg verzamel iedereen om 19:00 bij jouw thuis. Ik rij om 19:00 vanuit mijn huis weg na jouw toe. En rijden dan door na loudness! En voor benzinegeld 10tje de man?
Moet je me maar jouw adres even PM'en zodat ik die in de tomtom kan invoeren.

Gaan we deze meeting overtreffen met een nóg grotere groepsfoto?
Off course! Neem de camera ook mooi mee.wrote:
Gaan we deze meeting overtreffen met een nóg grotere groepsfoto?
wrote:Hahawrote:Jij gaat met Rik toch? Wij zien Rik niet over het hoofd hoorwrote: Heb ook geen zin om het risico te lopen dat ik the machine mis, dus ik pak de trein van 6 uur hier. Moeten we nog even verzamelen ergens op het station?(weet niet hoe jullie eruit zien)
Hij wordt ook mijn mikpunt voor de meeting denk ik![]()
Mijn geheugen laat me soms in de steek, of ik denk gewoon niet goed nawrote: Was je zo naar de kloten op Quake Dance?Ach ja, had wel het gevoel dat ik de enige nuchtere daar was vooraan, dus zou kunnen
Tering die vrienden van The Vision daar, wat een malloten
Ow wat heb ik dr zin in!! We gaan zorgen dat we de grootste beste hardtraxx meeting foto krijgen!!.
Ik heb zelf 12.1 megapixel op me mobiel met goede flits, met meestal met die rook binnen wordt het wazig
Dus we zullen denk echt een fotograaf moeten zoeken!!
en dan genoeg ruimte creëren wat ook nog een opgave gaat worden!
Ik heb zelf 12.1 megapixel op me mobiel met goede flits, met meestal met die rook binnen wordt het wazig
Dus we zullen denk echt een fotograaf moeten zoeken!!
en dan genoeg ruimte creëren wat ook nog een opgave gaat worden!