Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Sainen wrote:
Chukkels wrote:
Rik wrote: Nee :P. Trein van kwart voor 8 richting Den Haag centraal. Zijn we om 10 voor op de locatie.

:)
Gaan we echt de gok nemen en de NS ons lot laten bepalen? Ik heb er namelijk niet zoveel vertrouwen in en ik denk dat we wel weer vertraging krijgen. Ik stel voor een trein eerder te nemen, liever te vroeg dan te laat :P
Heb ook geen zin om het risico te lopen dat ik the machine mis, dus ik pak de trein van 6 uur hier. Moeten we nog even verzamelen ergens op het station?(weet niet hoe jullie eruit zien)
Was je zo naar de kloten op Quake Dance? :P Ach ja, had wel het gevoel dat ik de enige nuchtere daar was vooraan, dus zou kunnen xd Tering die vrienden van The Vision daar, wat een malloten :lol:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Hoeksemad wrote:Ik had davey stiekem toegevoegt aan msn, dat weet hij dus nu ook bij deze :P , maar ik zal je mijn nummer wel even sturen. ;)
Ja had ik idd al gezien ;) Ik ben vanavond rond half 10 wel online, weet niet hoe laat jij meestal online bent?
Dan spreken we ff wat af, waar wij ons moeten verzamelen zodat jij ons op kunt halen :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Nog maar 2 daagjes en 4 en een half uur <3

Oftewel 189000 seconden :corn:
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Ik bekijk het veel beter als jullie allemaal. Ik kan nog 2 dagen de kroeg in :beer:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ik kan dat ook doen, maar ik denk dat m'n projectgroepje dat niet zo leuk vind. Moet nog zoveel doen, kut liquiditeitsbegroting :(
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Sainen wrote:
Chukkels wrote:
Rik wrote: Nee :P. Trein van kwart voor 8 richting Den Haag centraal. Zijn we om 10 voor op de locatie.

:)
Gaan we echt de gok nemen en de NS ons lot laten bepalen? Ik heb er namelijk niet zoveel vertrouwen in en ik denk dat we wel weer vertraging krijgen. Ik stel voor een trein eerder te nemen, liever te vroeg dan te laat :P
Heb ook geen zin om het risico te lopen dat ik the machine mis, dus ik pak de trein van 6 uur hier. Moeten we nog even verzamelen ergens op het station?(weet niet hoe jullie eruit zien)
Oke baas -.-
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
PM me anders even jullie nummer Rik, dan bel ik jullie als ik op het station sta :)
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Sainen wrote: Heb ook geen zin om het risico te lopen dat ik the machine mis, dus ik pak de trein van 6 uur hier. Moeten we nog even verzamelen ergens op het station?(weet niet hoe jullie eruit zien)
Jij gaat met Rik toch? Wij zien Rik niet over het hoofd hoor :P
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
G1LL wrote:
Sainen wrote: Heb ook geen zin om het risico te lopen dat ik the machine mis, dus ik pak de trein van 6 uur hier. Moeten we nog even verzamelen ergens op het station?(weet niet hoe jullie eruit zien)
Haha :D

Hij wordt ook mijn mikpunt voor de meeting denk ik :P

Hardtraxx Meeting: Loudness 11-12-2010 Factory 010 Rotterdam

Ik ben die linkse met fusion shirt :$ Dat was qlimax en ik zat flink te schaatsen :innocent: :lol:

Succes met me herkennen :D
Hardtraxxer
198 posts member since 2010
last seen Mar 2012
Die onderste ziet er ook mooi uit :love: :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
mezeke wrote:Die onderste ziet er ook mooi uit :love: :P
:lol: Ja die had ook lekker gesnoept en meestal doen we ons best om zo gek mogelijk op de foto te staan, ik had t alleen niet door dit keer :P Is m'n beste vriend, is altijd mee maar zaterdag niet :P
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Haha en nog met Daniël erbij, die staat ook overal stevig te schaatsen, op Q-Base echt te errug :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
DarkBeatz wrote:Haha en nog met Daniël erbij, die staat ook overal stevig te schaatsen, op Q-Base echt te errug :lol:
Ah hij's bekend :lol:

Die jongen zit al op mars van een halfje :lol:

Ben er zaterdag met hem en paar anderen ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Inno wrote:
DarkBeatz wrote:Haha en nog met Daniël erbij, die staat ook overal stevig te schaatsen, op Q-Base echt te errug :lol:
Ah hij's bekend :lol:

Die jongen zit al op mars van een halfje :lol:

Ben er zaterdag met hem en paar anderen ;)
Daniel, Het Olijfboompje? :lol:
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Chukkels wrote:Daniel, Het Olijfboompje? :lol:
:yes:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Die kan je ook niet missen op PF. Net zoals Ricardo Espanyol. Lunatics :lol:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Chukkels wrote:Die kan je ook niet missen op PF. Net zoals Ricardo Espanyol. Lunatics :lol:
Voor t eerst op QD die gast z'n vaagheid kunnen bewonderen :P Was die Daniel er ook een beetje waus spastisch aan t doen of was t iemand die er op leek? :P
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Daveytl wrote:
Hoeksemad wrote:Ik had davey stiekem toegevoegt aan msn, dat weet hij dus nu ook bij deze :P , maar ik zal je mijn nummer wel even sturen. ;)
Ja had ik idd al gezien ;) Ik ben vanavond rond half 10 wel online, weet niet hoe laat jij meestal online bent?
Dan spreken we ff wat af, waar wij ons moeten verzamelen zodat jij ons op kunt halen :thumbsup:
Vandaag was ik niet online, had wat plannen met een dame voordat ik na mijn werk moest. :$
Maar, ik zeg verzamel iedereen om 19:00 bij jouw thuis. Ik rij om 19:00 vanuit mijn huis weg na jouw toe. En rijden dan door na loudness! En voor benzinegeld 10tje de man?
Moet je me maar jouw adres even PM'en zodat ik die in de tomtom kan invoeren. :D
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Hoeksemad wrote:
Daveytl wrote:
Vandaag was ik niet online, had wat plannen met een dame voordat ik na mijn werk moest. :$
Maar, ik zeg verzamel iedereen om 19:00 bij jouw thuis. Ik rij om 19:00 vanuit mijn huis weg na jouw toe. En rijden dan door na loudness! En voor benzinegeld 10tje de man?
Moet je me maar jouw adres even PM'en zodat ik die in de tomtom kan invoeren. :D
primaaaaa :D iig geen kuttreinen hehe.. Thx!
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Hardtraxx Meeting: Loudness 11-12-2010 Factory 010 Rotterdam

Gaan we deze meeting overtreffen met een nóg grotere groepsfoto? :loving:
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Chukkels wrote:Hardtraxx Meeting: Loudness 11-12-2010 Factory 010 Rotterdam

Gaan we deze meeting overtreffen met een nóg grotere groepsfoto? :loving:
Off course! Neem de camera ook mooi mee. :)
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Inno wrote:
G1LL wrote:
Haha :D

Hij wordt ook mijn mikpunt voor de meeting denk ik :P
:lol:
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Chukkels wrote: Was je zo naar de kloten op Quake Dance? :P Ach ja, had wel het gevoel dat ik de enige nuchtere daar was vooraan, dus zou kunnen xd Tering die vrienden van The Vision daar, wat een malloten :lol:
Mijn geheugen laat me soms in de steek, of ik denk gewoon niet goed na :P . Was ook compleet nuchter, Rik had een chauffeur nodig.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Ow wat heb ik dr zin in!! We gaan zorgen dat we de grootste beste hardtraxx meeting foto krijgen!!.

Ik heb zelf 12.1 megapixel op me mobiel met goede flits, met meestal met die rook binnen wordt het wazig :(

Dus we zullen denk echt een fotograaf moeten zoeken!! :thumbsup:

en dan genoeg ruimte creëren wat ook nog een opgave gaat worden! :D
Hardtraxxer
981 posts member since 2009
last seen Feb 2014
KNALLENNNN